LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wanadoo-praktijken

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
greydove

wanadoo-praktijken

Ongelezen bericht door greydove »

Na 3 jaar een aardig kabelverbindinkje besloot ik Broadband basic van Wanadoo te nemen.De aanbieding was 6mnd a 25.95 daarna 32,95.Gratis aansluiting en modem halve prijs.Aangevraagd half Mei ,aansluiting 5 Juni.Aansluitcode fout,(toen had ik eigenlijk al wakker moeten worden)1 week later...verbluffend goede lijn.Daarna gemiddeld 1 á 2 dagen per week geen verbinding,alleen in oktober al 13.-e verbelt.De aanbieding bleek niet waar te zijn...al maanden 32.95e afgehouden.Na telefonische informatie bleek Monique(WANADOO)te weten,dat ik niet voor de aanbieding in aanmerking kon komen,omdat ik een oud klant was....dus WEL gratis aansluiting,HALVE prijs modem maar GEEN half jaar voordeel.Dit gezegd hebbend en denkend aan oplichting werd de dame knap brutaal en dreigde....U DOET MAAR!!

Giu
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 nov 2003 18:55

Re: wanadoo-praktijken

Ongelezen bericht door Giu »

welkom in de wereld van Wanadoo :D

Gesloten