LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeelandnet 1024-512

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Tommie Rijberg

Zeelandnet 1024-512

Ongelezen bericht door Tommie Rijberg »

Het gaat over zeelandnet daar ik weer voor de zoveelste keer problemen mee heb.een voorbeeld hievan is.
Ik had eerst een 1024 plus pakket daar ging alles helemaal
goed.bijna nooit over de 2500 mb.
Maar deze maand ben ik naar een lager verbinding gegaan
de 512 plus pakket wij hebben bij deze pakketten een dowload
limiet van 2500 mb per maand.
Deze ben ik al bijna overscheden terwijl ik bijna helemaal niet op internet kom.Ik heb dit al eens vaker gehad toen als ik van 1024 naar 512 terug ging.Dus bij 512 gaat mijn dataverkeer wel 2x zo snel
zij belazeren de boel gewoon en ik wil weten of meer mensen dit hebben.En als hier werk van gemaakt kan worden. :evil:

Anton

Re: Zeelandnet 1024-512

Ongelezen bericht door Anton »

Heb het zelfde probleem met zeelandnet gehad. Ik ging ook terug van 1024 naar 512 en ik ging over mijn limiet van 2500mb heen terwijl dat voorheen nooit gebeurd was en ik nu minder op het internet gezeten heb dan eerst. F*ck zeelandnet!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Gerrit Jan

Re: Zeelandnet 1024-512

Ongelezen bericht door Gerrit Jan »

Bedankt voor de waarschuwing.
Ik was net van plan om van 1024 terug te gaan naar 512.
Ik ben zelf ook begonnen met 512 maar daar zat ik na de eerste maand al 30% over de limiet.
Daarna ben ik gelijk overgestapt op 1024 en zag dat ik daar maar 25% van mijn limiet gebruikte.
Dit is zo'n beetje hetzelfde verhaal als wat jullie mee hebben gemaakt.
Ik ben nu dus toch weer aan het twijfelen gebracht.
Ik zou het overigens prima vinden als we nog een andere aanbieder van buiten zeeland erbij zouden krijgen.
Misschien kan het dan goedkoper gaan worden.

Gesloten