LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestellingen plaatsen bij UPC via website

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
reusje
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 feb 2008 15:35

Bestellingen plaatsen bij UPC via website

Ongelezen bericht door reusje »

Ik heb op 03-08-2008 een draadloos router via de website van UPC besteld. Tot op heden heb ik er geen mogen ontvangen. Ik heb al gebeld, gemaild en via het UPC forum met een aantal medewerkers gesproken elke keer wordt er gezegd nee nu krijgt u het het is me nu dus al 3 keer toegezegd en de 4 e keer zit er volgens mij aan te komen en nog steeds wordt er niets geleverd.

Is het nu zo moeilijk om iets te bestellen en geleverd te krijgen?

Ik raad iedereen aan om vooral geen draadloos routers bij UPC te bestellen ze leveren ze namelijk niet en het levert alleen maar lange telefoon gesprekken op met medewerkers van UPC die vrij onbeschoft zijn en eigenlijk niet luisteren naar wat de klant zegt. De oude tijden van UPC herleven kennelijk weer. Jammer ik was juist zo te vreden over de helpdesk de laatste tijd. Nu dus niet meer.

ALs je in de aanbieding van het 3 voor de prijs van 2 in gaat wees er dan wel op bedacht dat het jaar contract opnieuw ingaat en dan weer met een jaar verlengt wordt. Ik ben op het aanbod ingegaan maar werd dus niet op de hoogte gesteld dat mijn jaarcontract dan ook opnieuw ingaat.

Wassily-UPC
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
Contacteer:

Re: Bestellingen plaatsen bij UPC via website

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

Hallo reusje,

Vervelend om te lezen dat het toesturen van de router zo lang duurt. Wellicht kan ik in dezen iets voor je betekenen. Zou je me je klantgegevens willen toesturen via [email protected]? Dan kijk ik e.e.a. graag voor je na.

Met vriendelijke groet,

Wassily-UPC

UPC Webcare team

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: Bestellingen plaatsen bij UPC via website

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Waarom bij dat bedrijf een draadloze router voor veel geld bestellen als je in een winkel veel goedkoper uit kan zijn.

UPC staat nou niet bekend om zijn vriendelijke prijzen.

reusje
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 feb 2008 15:35

Re: Bestellingen plaatsen bij UPC via website

Ongelezen bericht door reusje »

Wassily-UPC ik heb hier op 14-08-2008 al een mail naar webcare gestuurd deze is tot op heden onbeantwoord gebleven. ik heb al contact gehad onder tussen met een 2e lijn maar dat was nav vragen die ik op de website/forum van upc heb gexet. nu heb ik een 1ste lijn aan de lijn die mij informeerd dat er een brief naar mij onderweg is met de datum van levering denken ze nou echt dat ik gekke henkie ben ofzo. gisteren ben ik nog gebeld door de 2e lijn op mijn mobiel die vraagt of ik het modem al heb ontvangen en deze rept met geen woord over een brief die naar mij onderweg is wel doet deze de toezegging dat ik een schriftelijke bevestiging zal krijgen per mail van wat ik met hem allemaal besproken heb. Deze heb ik nog niet ontvangen. ik geef aan die persoon aan dat ik een klacht wil indienen omdat het te zot voor woorden is dat het allemaal zolang moet duren. Na lang aandringen zegt deze medewerker weer dat ik morgen het modem zal krijgen. jajaja het zal wel.

Beste Wassily-UPC ik zal het nogmaals proberen om een mail aan webcare te sturen. Ik ben ondertussen wel heel erg ontevreden over de personen die ik nu allemaal aan de telefoon heb gehad en allemaal verschillende dingen zeggen om maar van mij af te zijn omdat ik vragen stel die kennelijk te moeilijk zijn om te beantwoorden.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Bestellingen plaatsen bij UPC via website

Ongelezen bericht door agro »

Ik ben ondertussen wel heel erg ontevreden over de personen die ik nu allemaal aan de telefoon heb gehad en allemaal verschillende dingen zeggen om maar van mij af te zijn
Er zijn toch zo'n leuke betere en goedkopere alternatieven dan de firma list en bedrog.
Neem voor internet en telefoon ADSL eventueel internet plus bellen, en zijn legio providers welke hogere snelheid aanbieden tegen lagere maandlasten en waar service geen onbekend begrip is.
Ook voor tv zijn er leuke, betere en goedkopere alternatieven, waarbij het mogelijk is om met 1 abonnement op meerdere tv's (door cardsharing) digitale ontvangst te realiseren, het vergt wel een investering doch door de beduidend lagere maandlasten dan welke de firma list en bedrog berekend betaald deze investering zichzelf binnen afzienbare tijd terug.
Bovendien heb je veel meer zenders, meer mogelijkheden (op computernetwerk aansluiten en met computer bewerken) en een betere kwaliteit bovendien.

Heb veel info beschikbaar.

reusje
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 feb 2008 15:35

Re: Bestellingen plaatsen bij UPC via website

Ongelezen bericht door reusje »

Ik wil toch even melden dat webcare/ upc het probleem nu opgelost heeft en dat ik het modem zelfs vorige week woensdag al binnen heb gekregen tegen 20 uur 's avonds en de coulance regeling ben ik ook helemaal tevreden over er wordt een bedrag van 45 euro in mindering gebracht op mijn eerst volgende factuur. ik ben de webcare medewerker van uPC zeer erkentelijk voor zijn/ haar hulp. Ik vind het echter jammer dat het via deze afdeling moet en dat de call center agents dit niet kunnen, maar ik ben wel erg tevreden met hoe het nu opgelost is.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Bestellingen plaatsen bij UPC via website

Ongelezen bericht door agro »

Geplaatst op 31 Aug 2008 15:35 door reusje
modem zelfs vorige week woensdag al binnen heb gekregen tegen 20 uur 's avonds
Geplaatst op 27 Aug 2008 17:45 door reusje
Na lang aandringen zegt deze medewerker weer dat ik morgen het modem zal krijgen
Wonderbaarlijk.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Bestellingen plaatsen bij UPC via website

Ongelezen bericht door agro »

Das niet vorige week, toch dan????

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Bestellingen plaatsen bij UPC via website

Ongelezen bericht door agro »

De zondag is de eerste dag van een nieuwe week
Waar baseer je dat op???

mixer
Berichten: 63
Lid geworden op: 24 mei 2005 23:19

Re: Bestellingen plaatsen bij UPC via website

Ongelezen bericht door mixer »

Die data kloppen niet helemaal geloof ik. Als een week 7 dagen heeft en dat is zo dan is Zondag de eerste dag van de week.
En staat de 8 weer gelijk aan de 1 net als de toonladder.

Wordt zo'n modem niet bezorgd via TPN?
Alles wat ik via internet bestel of zoals nu via een magazine een platenspeler om LP's op cd's te zetten wordt allemaal via TPN bezorgd en zij moeten het persoonlijk afgeven en daar teken je ook zelf voor.
Ik betaal van tevoren via Ideal en heb nooit problemen.

Gesloten