LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brain challenge

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Brain Challenge Beter als Euroclix?

Peiling eindigde op 17 mar 2012 22:45

Ja
1
50%
Nee
1
50%
 
Totaal aantal stemmen: 2

Sander1488
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2011 22:34

Brain challenge

Ongelezen bericht door Sander1488 »

Mensen wat vinden jullie van Brain Challenge [commerciële link verwijderd door de Moderator] ?je ken er geld verdienen met puzzelen en IQ vragen.
vergoeding van 10 cent per email. en Nieuwe leden 1.50

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Brain challenge

Ongelezen bericht door tampie74 »

Het gaat niet zo snel, je krijgt iedere dag 1 mailtje, met de iq vraag, als de vraag goed is krijg je 10 punten als je de vraag fout hebt dan krijg je als troost toch nog 5 punten. En 1 reclame waar je op kan klikken en krijg je 10 punten voor. Ik vind het wel leuk en leerzaam, en de vragen kan je opzoeken op het internet als je het niet weet.

Sander1488
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2011 22:34

Re: Brain challenge

Ongelezen bericht door Sander1488 »

Ja idd maar het gaat wel cker sneller dan al die andere spaarprogrammas
waar je maar 1 of een halfe cent per email krijgt, terwijl je bij brain challenge 5 tot 10 cent per email kunt verdienen.
ik heb in 1 week tijd al 25.000 Q's Dat is 25 euro. dat gaat toch wel lekker
snel?! dat zie je niet bij die andere spaarprogramma's dus ik ben er erg tevreden mee!! Veel succes. maarja ik verdien nog meer met het idee van deze website :
[commerciële link verwijderd door de Moderator] tog al snel 250 euro per maand. ken ik wel goed gebruiken in deze tijd..

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Brain challenge

Ongelezen bericht door tampie74 »

Brainchallenge stopt er ook mee.

Gesloten