cookies vraag blijft terug komen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
AndreDierick
Berichten: 107
Lid geworden op: 29 aug 2005 21:30

cookies vraag blijft terug komen

Ongelezen bericht door AndreDierick »

Iedere keer als ik vanuit de mail naar een reactie op de Radar site ga krijg ik de vraag of ik cookies wil accepteren (en welke). Ik zou verwachten dat als ik een keuze heb gemaakt, de pagina verlaat en later via een ander onderwerp weer terugkom dat de site mijn antwoord onthoudt. Dus niet: ik moet iedere keer weer aangeven wat ik met welke cookies wil doen. Wat doe ik verkeerd (of moet ik besluiten niet meer naar de radar.avrotros.nl site te gaan?) :P :P :P :P

Erthanax
Berichten: 9701
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: cookies vraag blijft terug komen

Ongelezen bericht door Erthanax »

Wellicht staat in de privacy-instellingen van uw browser dat alle cookies moeten worden gewist bij afsluiten van de browser.

DeZevendeHenk
Berichten: 794
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: cookies vraag blijft terug komen

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Meestal als u telkens dezelfde cookie-vraag opnieuw krijgt wordt het antwoord, dat in een cookies gaat, niet opgeslagen of weggegooid waardoor u de vraag tekens weer krijgt.

J. Deltoer
Berichten: 3092
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: cookies vraag blijft terug komen

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ja, dat is ook weer fijne EU wetgeving van die cookies. Lekker burgers blijvend pesten met die steeds wederkerende vraag.

Lady1234
Berichten: 27135
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: cookies vraag blijft terug komen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

J. Deltoer schreef:
30 apr 2022 13:48
Ja, dat is ook weer fijne EU wetgeving van die cookies. Lekker burgers blijvend pesten met die steeds wederkerende vraag.

Wat een onzin. Ligt gewoon aan de instelling van je apparaat.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: cookies vraag blijft terug komen

Ongelezen bericht door moederslink »

AndreDierick schreef:
30 apr 2022 11:01
Wat doe ik verkeerd
Steeds opnieuw uitloggen en dan weer inloggen?
Wanneer u ingelogd blijft , komt dit niet meer terug. Zo heb ik het ervaren.

DeZevendeHenk
Berichten: 794
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: cookies vraag blijft terug komen

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

moederslink schreef:
30 apr 2022 16:13
AndreDierick schreef:
30 apr 2022 11:01
Wat doe ik verkeerd
Steeds opnieuw uitloggen en dan weer inloggen?
Wanneer u ingelogd blijft , komt dit niet meer terug. Zo heb ik het ervaren.
Die login wordt nu juist bewaard in een cookie, als je die weggooit moet je dus opnieuw inloggen.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: cookies vraag blijft terug komen

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

J. Deltoer schreef:
30 apr 2022 13:48
Ja, dat is ook weer fijne EU wetgeving van die cookies. Lekker burgers blijvend pesten met die steeds wederkerende vraag.
Wordt je daar nu gelukkig van, van het verspreiden van onzin? Of weet je echt niet beter? Of vertegenwoordig je de bedrijven die constant mensen willen volgen in hun laten en doen?

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: cookies vraag blijft terug komen

Ongelezen bericht door Nijogeth »

J. Deltoer schreef:
30 apr 2022 13:48
Ja, dat is ook weer fijne EU wetgeving van die cookies. Lekker burgers blijvend pesten met die steeds wederkerende vraag.
Ik ben het met je eens, de wetgeving zoals ie is, die is totaal nutteloos. Wil je alleen functionele cookies, dan ben je eerst minuten bezig. In de meeste gevallen gebeurt nu niet waar de wetgeving voor is, omdat iedereen maar gewoon accepteert.

In mijn ogen moeten er altijd direct 3 opties zijn.
1. Geen cookies accepteren.
2. Alle cookies accepteren.
3. Alleen functionele cookies accepteren.

Dan zou je browsers ook kunnen instellen dat ze bijvoorbeeld altijd dezelfde keuze maken.

J. Deltoer
Berichten: 3092
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: cookies vraag blijft terug komen

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

PeterPeters1966 schreef:
30 apr 2022 21:23
J. Deltoer schreef:
30 apr 2022 13:48
Ja, dat is ook weer fijne EU wetgeving van die cookies. Lekker burgers blijvend pesten met die steeds wederkerende vraag.
Wordt je daar nu gelukkig van, van het verspreiden van onzin? Of weet je echt niet beter? Of vertegenwoordig je de bedrijven die constant mensen willen volgen in hun laten en doen?
Kritiek op de EU, dat is net zoiets als kritiek op sterke vrouwen, dat moet je niet willen, dus wordt geprobeerd de criticaster onderuit te halen.

J. Deltoer
Berichten: 3092
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: cookies vraag blijft terug komen

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

MichielFRL schreef:
01 mei 2022 09:01
Installeer de I don’t care about cookies en je hebt nergens meer last van.
Deze plug-in accepteert altijd standaard de cookies op het meest privacy vriendelijke niveau https://www.i-dont-care-about-cookies.eu/nl
Bedankt voor de tip, ik ga het proberen. Blijft natuurlijk wel een oplossing voor een gecreeerd probleem

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: cookies vraag blijft terug komen

Ongelezen bericht door Dirkie »

J. Deltoer schreef:
01 mei 2022 09:42
MichielFRL schreef:
01 mei 2022 09:01
Installeer de I don’t care about cookies en je hebt nergens meer last van.
Deze plug-in accepteert altijd standaard de cookies op het meest privacy vriendelijke niveau https://www.i-dont-care-about-cookies.eu/nl
Bedankt voor de tip, ik ga het proberen. Blijft natuurlijk wel een oplossing voor een gecreeerd probleem
Met andere woorden u accepteert geen cookies (waarschijnlijk omdat U ze niet vertrouwd) maar vervolgens gaat U wel willekeurige software installeren. Goed bezig!

J. Deltoer
Berichten: 3092
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: cookies vraag blijft terug komen

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Rare en volledig onjuiste interpretatie.

zeug
Berichten: 127
Lid geworden op: 23 mei 2018 01:10

Re: cookies vraag blijft terug komen

Ongelezen bericht door zeug »

J. Deltoer schreef:
01 mei 2022 13:56
Rare en volledig onjuiste interpretatie.
Vraagje J.Deltour u had hier al meer gepost met namen die begonnen met JD bent u die man van Talpa die stopt met de TV ?

PGros
Berichten: 1141
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: cookies vraag blijft terug komen

Ongelezen bericht door PGros »

Dirkie schreef:
01 mei 2022 10:49
J. Deltoer schreef:
01 mei 2022 09:42
MichielFRL schreef:
01 mei 2022 09:01
Installeer de I don’t care about cookies en je hebt nergens meer last van.
Deze plug-in accepteert altijd standaard de cookies op het meest privacy vriendelijke niveau https://www.i-dont-care-about-cookies.eu/nl
Bedankt voor de tip, ik ga het proberen. Blijft natuurlijk wel een oplossing voor een gecreeerd probleem
Met andere woorden u accepteert geen cookies (waarschijnlijk omdat U ze niet vertrouwd) maar vervolgens gaat U wel willekeurige software installeren. Goed bezig!
Je snapt het niet.
De software is juist om alles gewoon te accepteren zonder er naar te kijken. Heeft niets met wantrouwen van cookies te maken. Maar juist vol vertrouwen. Want kwaad kunnen cookies niet.

Plaats reactie