LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Facebook.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
myster-y
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jun 2008 10:32

Facebook.

Ongelezen bericht door myster-y »

Vraag me af hoe het kan dat er personen op mijn pagina worden geplaatst die ik zakelijk net heb toegevoegd aan mijn telefoon maar verder nergens heb toegevoegd. Het zijn klanten waarmee ik mail contact heb gehad en mobiel gebeld heb of telefoonnummer heb toegevoegd. Er is geen Facebook op mijn telefoon en dus blijft er maar een optie open, namelijk dat Facebook WhatsApp gebruikt en mensen selecteert met de vraag of ik deze ken om toevoegen. Kan toch niet dat dit zomaar mag. Klanten willen privacy, ik moet overal aan voldoen als bedrijf maar Facebook mag mijn data gebruiken zoals ze dat graag willen.. :evil:

HansdenVB

Re: Facebook.

Ongelezen bericht door HansdenVB »

Dat Facebook de gegevens van Whatsapp en Facebook op die manier gebruikt/verwerkt staat gewoon in de voorwaarden waar u mee akkoord ging bij het maken van de accounts.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Facebook.

Ongelezen bericht door Jablan »

Oplossing: zowel FB als WA geen toegang meer geven tot je contacten en mail. Dat moet de andere partij overigens ook doen om 100% van het probleem af te zijn.
Let op: het herstelnummer van je FB-account wordt ook gebruikt om je aan anderen te koppelen.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Facebook.

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Oplossing 2: geen FB en WA gebruiken. Gratis wordt betaald door inleveren van je privacy.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Facebook.

Ongelezen bericht door berndv »

Jablan schreef:
30 jun 2020 20:34
Oplossing: zowel FB als WA geen toegang meer geven tot je contacten en mail.
maar als je whatsapp geen toegang meer geeft tot je contacten, kan je whatsapp niet gebruiken. Ik kan geen whatsapp bericht sturen naar iemand die niet in mijn contactenlijst staat.

Gesloten