LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] fout melding bij instaleren livebox

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rugon

fout melding bij instaleren livebox

Ongelezen bericht door rugon »

Beste lezerd, tijdens het instaleren van de CD-Rom die meegeleverd is met de Livebox krijg ik bij het eind van het programma een foutmelding: cfg_cnxerr. Wie weet hoe ik het kan herstellen. Hierdoor kan ik geen verbinding maken via de PC en de livebox. Help!!.

Lenie1

Re: fout melding bij instaleren livebox

Ongelezen bericht door Lenie1 »

Kijk eens op de site van Wanadoo dan naar Helpdesk vul daar je foutmelding in en volgens mij krijg je dan de oplossing.

http://live-box.nl

Patje

Re: fout melding bij instaleren livebox

Ongelezen bericht door Patje »

@Lenie

Als je de foutmelding op wanadoo invult krijg je te zien dat er 0 (nul) documenten gevonden zijn. Iemand een oplossing?

hrh
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2005 20:30

Re: fout melding bij instaleren livebox

Ongelezen bericht door hrh »

Ook windows/ME toevallig?

Alleen op een franstalige site een vergelijkbare fout gevonden met ME en de livebox; remedie: ME opnieuw installeren; what else.

Toch geprobeerd, heeft mooi niet geholpen. Weer een uur verder.

Wanadoo helpdesk gebeld; reactie? fout negeren, gewoon doorgaan; dan werkt wel. Dus niet.

Probeer nu met een eigen ADSL splitter/modem de boel aan de praat te krijgen; ook weinig succes mee.

Uitgeslapen
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 jun 2005 20:19

Re: fout melding bij instaleren livebox

Ongelezen bericht door Uitgeslapen »

Niet zo vreemd dat Wanadoo in Frankrijk die dingen van de markt gehaald heeft... :lol:
Des te erger dat Wanadoo in Nederland ze bij hun eigen klanten gewoon wél in de maag splitst... :?

Tosbaga
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:20

Re: fout melding bij instaleren livebox

Ongelezen bericht door Tosbaga »

er zijn genoeg onderwerpen over live box, gebruik de zoekfunctie of plaats je onderwerp onder de andere maar ga ajb het bord niet vervuilen met nog meer wanadoo troep, we weten allemaal dat het niet werkt en dat het rotzooi is.

hrh
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2005 20:30

Re: fout melding bij instaleren livebox

Ongelezen bericht door hrh »

werd in mijn geval veroorzaakt door een verkeerd gedeinstalleerde firewall (zone alert). (Gedeinstalleerd door 'gewoon' de bestanden weg te gooien.) Daardoor was alle uitgaande en binnenkomende verkeer via TCP/IP nog steeds geblokkeerd.

Remedie: Installeer zone-alert opnieuw, (configureer het) en deinstalleer met het officiele de-install programma.

Bij mij hielp dat.

Gesloten