LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] friezel.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
tamme_tekkel
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 mar 2007 01:27

friezel.nl

Ongelezen bericht door tamme_tekkel »

hallo,

ik wilde allen dit even laten weten. Als u toevallig lid bent van Friezel.nl dan raad ik u aan om dit zsm op te zeggen dit ivm:
ik zelf heb dit ook gedaan helaas werkt dit met credits en sms via je 06. Als je opzegt dan duurt het nog heel lang voordat dit gebeurd.
wel sturen ze smsjes naar jou 06 toe om te proberen je te verleiden.
Wel zullen mensen denken waarom begin je er dan aan. Ik wist de eerste instantie niet wat voor
een impact dit zou hebben. Helaas dat is mijn fout.

Mensen trap er niet in. Dit lijkt wel op zo'n site 4418 van enkele jaren terug.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: friezel.nl

Ongelezen bericht door tenormin »

Tja, de profielen zien er allemaal goed uit, geen wonder dat je er niet vanaf komt. Zint eer men begint, zei men vroeger al. Maar dat weet je zelf inmiddels ook. Je komt er vast wel eens vanaf, hoor.

Juin d'Olivier
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 jul 2012 22:47

Re: friezel.nl

Ongelezen bericht door Juin d'Olivier »

tamme_tekkel schreef:hallo,

ik wilde allen dit even laten weten. Als u toevallig lid bent van Friezel.nl dan raad ik u aan om dit zsm op te zeggen dit ivm:
ik zelf heb dit ook gedaan helaas werkt dit met credits en sms via je 06. Als je opzegt dan duurt het nog heel lang voordat dit gebeurd.
wel sturen ze smsjes naar jou 06 toe om te proberen je te verleiden.
Wel zullen mensen denken waarom begin je er dan aan. Ik wist de eerste instantie niet wat voor
een impact dit zou hebben. Helaas dat is mijn fout.

Mensen trap er niet in. Dit lijkt wel op zo'n site 4418 van enkele jaren terug.
Mogelijk dat U hier te maken hebt met oplichters

vleer
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2012 09:37

Re: friezel.nl

Ongelezen bericht door vleer »

beste tamme,

ik wilde even doorgeven dat ik juist een goeie ervaring heb met www.friezel.nl
ik heb gereageerd op een vrouw (mijn match) en we hebben sinds een paar maand een
relatie, ik moest idd eerst credits kopen, we hebben afgesproken en er was een klik!
misschien is de klik er niet geweest met de dame in kwestie met jou keuze?
het is soms ook geluk hebben dat je de juiste klik hebt met een vrouw.
ik heb nu mijn vrouw gevonden en heb me laten uitschrijven, dit ging zonder probleem.
in ieder geval wens ik je veel succes.

groeten

Teun Boerdonk
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2012 11:24

Re: friezel.nl

Ongelezen bericht door Teun Boerdonk »

Beste Tamma, groot gelijk heb je!
het afmelden of je account opheffen is NIET te vinden op hun site.
De reactie van Vleer lijkt trouwens verdacht veel op een "friezel-getrouwe-medewerker" en klopt niet met mijn en jouw ervaringen!

De voorwaarden geven wel aan dat men personen kan inzetten voor "entertainmentdoeleinden" ja ja ...

Ben blij dat ik alleen de gratis credits gebruikt heb gelukkig! Maar in dat sms contact bleek dat mijn (al dan niet echte) contact mij NIET kon e-mailen terwijl het e-mailadres heel duidelijk in het sms-je stond beschreven. Of het is een medewerker met een IQ lager dan de huidige buitenluchttemperaturen, of ik word bij de neus genomen (en ik vermoed beiden!).

Ben nu benieuwd hoe lang ik achtervolgd word met sms-jes of hoelang het duurt eer mijn account is opgeheven.
-----------------------------------
Jammer dat RadaR trouwens niet alle reacties modereert i.v.m. de reactie van Vleer, die blijf ik dubieus vinden!

Juin d'Olivier
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 jul 2012 22:47

Re: friezel.nl

Ongelezen bericht door Juin d'Olivier »

Vleer inmiddels gelukkig getrouwd....kinderen misschien?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: friezel.nl

Ongelezen bericht door tenormin »

Juin d'Olivier schreef:Vleer inmiddels gelukkig getrouwd....kinderen misschien?
Op zijn minst 2, gezien de datum openingstopic, biologisch meer dan te doen. :mrgreen:

instinkerdenker
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jul 2014 16:33

Re: friezel.nl

Ongelezen bericht door instinkerdenker »

Iedereen die op friezel.nl actief is geweest, weet dat het een oplichtersclub is. Een redactie antwoordt de mails namens de nep-vrouwen en houdt je aan het lijntje om te zorgen dat je credits koopt (daarvoor kun je dan de dames mailen voor 2 euro per bericht). Degene die op deze plek reageert met de opmerking dat hij wel succes heeft gehad bij friezel is dus één van de oplichters. Het enige wat wij hoeven te doen is de gegevens van die persoon te zoeken en dan kan de politie de rest doen. Heel simpel!

instinkerdenker
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jul 2014 16:33

Re: friezel.nl

Ongelezen bericht door instinkerdenker »

Ter aanvulling op het vorige: vleer is dus een oplichter.
Iedereen kan googelen op friezel reviews. Dan krijgt je grote rijen met berichten van mensen die wel credits kochten, maar nooit erin geslaagd zijn met de vrouwen af te spreken. Niemand heeft ooit een vrouw via friezel ontmoet.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: friezel.nl

Ongelezen bericht door encore »

lezen jullie die voorwaarden nooit?
4. Disclaimer
Diensten worden geleverd zonder garanties of voorwaarden van welke aard dan ook. Bepaalde personages, profielen en/of advertenties kunnen fictief zijn en hebben daarmee een entertainment karakter. Het contact via SMS is in die gevallen gemodereerd. Fysieke contacten zijn derhalve niet in alle gevallen mogelijk. Bedrijf wijst alle, in de mate dat dat door de wet is toegestaan, garanties en voorwaarden, expliciet of impliciet, af, met inbegrip van, maar niet beperkt tot, garanties en voorwaarden van verkoopbaarheid, kwaliteit van Diensten, overeenstemming met de beschrijving en geschiktheid voor een bijzonder doel. Bedrijf verzekert niet dat de Diensten ononderbroken of zonder fouten zal werken, dat storingen verholpen worden, of dat deze site of server die deze dienst verstrekt vrij is van virussen of andere schadelijke componenten. Bedrijf verzekert niet dat de materialen of de resultaten van het gebruik van de materialen, door de server verstrekt of afkomstig van derden, correct, precies, op tijd, betrouwbaar en dergelijke zijn.

geho57
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2014 11:00

Re: friezel.nl

Ongelezen bericht door geho57 »

hai jammer dat ik de waarschuwing niet gelezen had ben er zelf ook nu in gestonken,friezel.nl site is 1 oplichting alleen geld betalen en echte contact krijg je niet en anders als je afspraak hebt wordt het op laatste moment afgezegd.
mensen trap er niet in voor 1 bericht 2 euro schandalig!!!!!
zulke mensen moeten ze letterlijk afschieten die deze site beheren

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: friezel.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik ontving vandaag spam van deze gasten.

Kennelijk is het feit dat iemand een mail adres heeft, voor friezel voldoende reden om aan te nemen dat ik dergelijke troep wil ontvangen.
Dus, buiten de voorgaande berichten, zijn ze ook nog eens spammers, en derhalve al niet te vertrouwen.

Martin1962
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2015 17:47

Re: friezel.nl

Ongelezen bericht door Martin1962 »

Deze side moet uit de lucht gehaald worden
zowel asn beide kanten wordende mails onderschept en veranderd ook als met een telefoon nuumer of email stuurt krijg je zowel bij mij en aan de andre kant als deze verstuurt is alleen xxxxxxxxxxxxxxx te zien

Zo kan je nooit afspreken de vrouw die met me afsprak stuurde haar adres en telefoonnummer het enige wat je ziet xxxxxxxx en daar betaal je 2 euro per beticht voor
Ook anders om
Laatst gewijzigd door Radar op 06 jul 2015 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

paard1
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2016 09:28

Re: friezel.nl

Ongelezen bericht door paard1 »

Daar ben je zelf bij: Als je niet reageert op een SMS zal er niets gebeuren.
Het klopt dat Friezel werkt met credits - een berichtje kost € 2 en is in mijn ogen belachelijk duur -
maar voor het lidmaatschap hoef je niet te betalen: dus: sterk in je schoenen staan en als je niet wilt moet je geen credits kopen. (Ik heb geen telefoonnummer doorgegeven en zal dus ook geen sms ontvangen :D)

Gesloten