LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld verdienen via internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Ulbe »

Het begin van het kapitaal!. :wink:

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Sommige mensen willen maar niet snappen dat je iets moet DOEN om geld te verdienen en daarbij je KENNIS EN VAARDIGHEDEN moet benutten om zo goed mogelijk geld te verdienen. Dat is een economische wet die net zo waar is als de wet van de zwaartekracht. Daarom verdien je geen drol aan dit soort acties. Tenzij je 4 euro per uur o.i.d. stevig vindt aantikken 8)

Jammer dat er geen melkflessen meer zijn. Dan konden de echte "money-miljonairs" onder ons de melkflesdoppen verzamelen om ze 1 keer per jaar naar de oud ijzer boer te brengen. Kapitaal gegarandeerd!

Maar je kan natuurlijk ook lege colablikjes verzamelen, deze plat slaan en die naar het oud ijzer brengen. Ook da.ar kun je behooorlijk rijk van worden. En het is ook nog eens goed voor je conditie :P

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Bailey »

Hoezo geen drol?? Heb net nog 70 euro uitbetaald gekregen van Euroclix, dat noem ik toch wel een leuk bedragje. Tuurlijk heb er wel wat voor moeten doen, maar voor niks gaat de zon op. En af en toe wat gekocht, bij Neckermann ofzo of een proefabonnement afgesloten op een krant. Maar dat doe ik toch wel, dus extra Clix is wel zo handig. Van die 70 euro kunnen wij nu lekker uit eten morgen. Jij hebt het misschien erg breed, zodat je niet aan dit soort dingen mee hoeft te doen, anderen hebben het wat minder breed en dan zijn dit soort dingen erg handig!!

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Ach Bailey, laat 'm toch ;)
Wij vinden het leuk om op deze manier wat bij te sparen, als hij dat niet nodig heeft dan is het ook goed.
Ik vind die extra centjes wel leuk en ik weet nu al dat ik de sint en kerstkado's voor de kinderen volgend jaar gratis heb :lol:

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Bailey »

Dat is ook zo, je hebt helemaal gelijk. En maar goed ook, stel je voor dat iedereen mee gaat doen, dan zijn ze straks allemaal failliet :wink:

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Hahahaha..we behoren tot de 'elite' :wink: :lol:

Avebi
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2008 12:54

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Avebi »

Sinds kort heb ik www.avebi.nl opgestart, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen ten aanzien van geld verdienen via internet besproken kunnen worden. En geloof me, in 99/100 keren wordt je afgezet. Persoonlijk denk ik dat echt véél geld verdienen alleen is weggelegd voor mensen met sites die heel goed lopen.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Bailey »

Niemand heeft het over veel geld verdienen. Je kan van te voren op je vingers natellen dat je er niet veel geld mee zal verdienen. Het is geen oplichting, het is een leuk zakcentje. Binnenkort kan mijn vriend bij Euroclix weer 70 euro laten uitbetalen. Dat vind ik toch een leuk extraatje. Kunnen we wat leuks voor doen of het gaat naar de spaarrekening.

Gesloten