LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goede provider gezocht.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Henri42 »

chello pakket

telefonie
internet power
tv

29,50 Euro p mnd vaste nummers in Nederland gratis bellen

kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door kpndrama »

Ook van hen heb ik een spookrekenig gekregen over een periode dat ik geen abonnement meer had. Ook ik werd bedreigd met deurwaarders e.d.

Ik heb toen terug geschrteven dat men het maar moest proberen. Had alles zwart op wit.

Beste is nog altijd Casema. Maar dat is natuurlijk niet voor iedereen beschikbaar. Is ook duurder maar dan heb je ook wat.

Voolopig heb ik zelf kpn. Nu gaan ze de snelheid verdubbelen volgens geruchten. Michien dat ik dan wel bij ze blijf. :)

Sanjer
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 sep 2007 19:46

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Sanjer »

Kies gewoon @home of Casema, in ieder geval kabel internet.

Er zijn veel klachten te vinden over @home maar denk daarbij ook aan het aantal klanten dat ze hebben. Ideaal is nu de 2 maanden proef van @home, vraag het gewoon aan, test het, valt het internet ook maar 1x weg zeg het dan weer op. Valt het niet weg dan moet je het zeker houden, het is zeker de beste en stabielste provider die er is...

Hij is alleen zeker niet de goedkoopste, ikzelf heb internet regelmatig en hij is ontzettend snel, ook met het ook op de toekomst is het zeker verstandig niet voor ADSL te kiezen, er is maar een een beperkt voltage mogelijk via een normale telefoonkabel dat zeker lager is dan bij de kabel, hoe sneller het internet wordt hoe hoger dit voltage is...

Je moet denken dat een internet bepaalde 'hits en misses' kent, een hit betekend dat het signaal aangekomen een miss niet, hoe hoeger het frequentiebereik van een kabel is hoe meer ruimte designalen hebben. Het frquentie bereik bij kabel internet is stukken hoger...

hoop een beetje geholpen te hebben...

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door skippy »

mensen die kabelinternet geweldig vinden geloven waarschijnlijk ook nog in sinterklaas. voor de meest stabiele verbinding moet je toch echt
(a)dsl hebben.bij kabelinternet heeft men juist altijd een gedeelde verbinding. wat bij drukte echt langzamere snelheid tot gevolg kan hebben. bij adsl kan de afstand tot de centrale een lagere snelheid tot gevolg hebben maar dat is dan altijd zo. in het bedrijfsleven word er nagenoeg alleen maar van (a)dsl en glasvezel verbindingen gebruik gemaakt dus trek zelf je conclusie. veder is het zo dat je aan de nukken van de kabelexploitant die bij jou in de regio zit bent overgeleverd er is vreemd genoeg nog steeds geen concurrentie op de kabel,en nu maken slechts 2 bedrijven in nederland de dienst uit op de kabel.1:upc 2 zesko(@home,multidrama,casema)

Sanjer
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 sep 2007 19:46

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Sanjer »

@skippy

Grappig dat je dat zeg dat kabelinternet beinvloedbaar is door drukte op het net en het geloven in sinterklaas....

het probleem dat kabel internet langzamer wordt zodra er meer mensen op het net zitten is al jaren geleden opgelost... toen jij waarschijnlijk nog echt geloofde!!!

tegenwoordig is het zo datr elke kabelgebruiker op een aparte headend is aangesloten waardoor dit dus echt niet meer mogelijk is...

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Big-V wat bedoel je met klantgericht.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door agro »

chello pakket
Bestaat niet meer henri je loopt achter. :oops:
maar neem vooral upc als je gen**id wil worden.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door queenfan »

@ Sanjer, sinds wanneer is een kabelinternetverbinding stabiel????

Kijk ik via speedtest.nl dan gaat mijn snelheid (officieel 8 Mb) van 4 naar 2 en weer naar 4 a 5 Mb.

Niet stabiel dus en ben niet de enige.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Henri42 »

UPC pakket,zie ook hun mooie reclames en nieuwe logo

telefonie
internet power
tv

29,50 Euro p mnd vaste nummers in Nederland gratis bellen



gezien het wegblijven van items over UPC moet het wel goed zitten met UPC als provider, uiteraard zijn er een aantal die geroyeerd zijn oa Agro cs uit Duizel tegen de Belgische grens aan !!!!!! :) :D

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door agro »

ook hun mooie reclames en nieuwe logo
Het nieuwe logo waarvoor de kop van henri model heeft gestaan, lelijk van buiten en leeg van binnen.
gezien het wegblijven van items over UPC
Bril nodig henri????? niet alleen dom maar nog blind ook.
Enne henri reclame maken is NIET toegestaan.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door caruso »

In het Personal Computer Magazine van mei 2007 staat een artikel over de "nationale providertest".
Grote winnaar op 5 van de 6 onderwerpen is XS4ALL met een score van 8,4. Alleen op downloadsnelheid scoren zij een tweede plaats.
Nummer twee is @Home met een 7,6. Een fraaie 7,5 is er voor Chello, Planet en Tiscali. Tele2 komt met een 6 als slechtste uit de test.

En het verhaal dat kabelinternet in snelheid daalt naarmate er in de omgeving meerdere gebruikers zijn is, zoals al eerder genoemd, achterhaald.
Laatst gewijzigd door caruso op 28 sep 2007 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.

willemvl
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 dec 2005 13:14

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door willemvl »

Ik heb heeeeel slechte ervaringen met Wanadoo en heeel goede ervaringen met XS$ALL.

keesb1
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 feb 2006 10:40

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door keesb1 »

Ga nooit maar dan ook nooit met Casema in zee.
De techniek is geweldig,de klantenservice onder leiding van ene Ten Oever is waardeloos.Het is onmogelijk te communiceren,er wordt nergens op gereageerd.
Niet doen dus,u bent gewaarschuwd!

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door agro »

Ga nooit maar dan ook nooit met Casema in zee.
De techniek is geweldig,de klantenservice onder leiding van ene Ten Oever is waardeloos.Het is onmogelijk te communiceren,er wordt nergens op gereageerd.
Niet doen dus,u bent gewaarschuwd!
Hetzelfde geldt voor de firma list en bedrag die upc heet, zelfde verhaal zelfde mentaliteit.

hauwert
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:47

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door hauwert »

Ja, ik wil ook even een duit in het zakje doen.
Al jaren tevreden klant van UPC Chello, in het begin 6 jaar geleden waren er wat kinderziektes, maar nu nooit problemen.
En de service is nu snel en prima.

suc6 Marijke :lol:
Laatst gewijzigd door hauwert op 29 sep 2007 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.

harrygoedhart
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 dec 2005 13:24

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door harrygoedhart »

Kijk ook eens bij kieskeurig.nl
Erg veel reacties over de verschillende providers.

Theo Muller
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:42

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Theo Muller »

De nummers 1, 2 en 3 zijn xs4all, xs4all. en xs4all.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door caruso »

@ agro; is het nodig om elk telecom/internet topic te verzieken met je commentaar op UPC?
Wordt erg vervelend!
Zoals je kunt lezen in mijn vorige bijdrage is Chello als derde geëindigd in de test. Zal toch wel ergens op gebaseerd zijn?

hdubois
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mei 2005 20:07

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door hdubois »

UPC-Power internet en bellen voor €29.00 pm.
download 1.5 Mbps onbeperkt _ upload 256 kbs
Nooit geen problemen al 4 jaar klant.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door agro »

agro; is het nodig om elk telecom/internet topic te verzieken met je commentaar op UPC?
En is het nodig om de firma list en bedrog op te hemelen, blijkbaar wel.
Is ook erg vervelend!!!
Mijn ervaringen met die arrogante onbeschofte club zijn van zodanige aard dat er niet genoeg tegen gewaarschuwd kan worden.
En dat ze nog niet zijn veranderd maak ik nog regelmatig mee als ik weer eens probeer de borg van het modem terug te krijgen.
Is nog steeds dezelfde onbeschofte arrogante club als van weleer.

Gesloten