LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Google search geeft schokkende zoek opdrachten weer.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
destiny0609
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 apr 2015 12:49

Re: Google search geeft schokkende zoek opdrachten weer.

Ongelezen bericht door destiny0609 »

acjzr1 schreef:
bprosman schreef:Kun je ook uitleggen waarom de desbetreffende zoekterm voorspelling bij de meesten van ons niet voorkomt dan ?
Zoals ik al eerder aangegeven heb is het waarschijnlijk de combinatie van de Browser Google Chrome in combinatie met de zoekmachine van Google.

In andere browsers moet ik een "k" extra typen bij Google om bij het zelfde resultaat terecht te komen.
Zo ook bij andere zoekmachines al hebben ook die niet meer nodig dan die extra "k" !
Alleen als ik bij mijn PC met Windows 7 Professional ENG met de browser Google Chrome de zoekterm "Kleuter" intyp dan zie ik als tweede zoekresultaat de gewraakte term!
Als ik dit doe bij mijn laptops (Windows 8.1 en XP) of mijn tablets (Android) dan gebeurt dat niet.
Daarom komt het bij de meesten niet voor.
Duidelijk genoeg?
Opgelost doordat jij netjes met ons mee denkt in plaats van beschuldigen,heel erg bedankt acjzr1.

Alle mensen die het aanstootgevende auto aanvullen niet in beeld kregen probeer even kleuter in te typen op google.fr en trek dan even je boetekleed aan want zulke zoekopdrachten komen niet uit de lucht vallen he....nogmaals bedankt aan de mensen die wel serieus mee probeerden te zoeken naar oplossing.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Google search geeft schokkende zoek opdrachten weer.

Ongelezen bericht door bprosman »

Als ik op Google.FR zit krijg ik na de "t" van "kleut" geen zoeksuggesties meer.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Google search geeft schokkende zoek opdrachten weer.

Ongelezen bericht door sjohie »

Als ik zoek op kleuter, krijg ik bij de suggesties oa een term die inderdaad niks aan de verbeelding over laat. Echter is dat enkel een suggestie in de zoekbalk, dus dan zie je nog niks, en is er volgens mij geen kinderzieltje verpest ofzo. Als je er op doorklikt, wat een doelbewuste actie is, wordt het een ander verhaal.
Laatst gewijzigd door Radar op 13 apr 2015 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Aanstootgevend woord verwijderd

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Google search geeft schokkende zoek opdrachten weer.

Ongelezen bericht door tenormin »

sjohie schreef:
Echter is dat enkel een suggestie in de zoek balk, dus dan zie je nog niks, en is er volgens mij geen kinderzieltje verpest of zo. Als je er op doorklikt, wat een doelbewuste actie is, wordt het een ander verhaal.
Precies en doorklikken doen "kleuters" hoogstwaarschijnlijk niet.
Laatst gewijzigd door Radar op 13 apr 2015 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Irrelevante toevoegingen verwijderd

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Google search geeft schokkende zoek opdrachten weer.

Ongelezen bericht door Moneyman »

bprosman schreef:Als ik op Google.FR zit krijg ik na de "t" van "kleut" geen zoeksuggesties meer.
Ik evenmin - net als bij de .nl-versie overigens.

Gesloten