Het bizarre verhaal rond byMétis / Metis BV

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Het bizarre verhaal rond byMétis / Metis BV

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U maakt zich veel te druk over deze kwestie. Als u niets hebt opgezegd, oftewel geen gebruik gemaakt hebt van de diensten van Bijmetis, hebt u niets te vrezen.

Verder negeren.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Het bizarre verhaal rond byMétis / Metis BV

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Hier wil ik bij aansluiten. Bewijslast ligt bij hen. Negeren dus die gasten en als ze wat willen moeten ze naar de rechter. Wat ze niet gaan doen. Negeer ook de incassocowboys die dit soort bedrijven op je af sturen. Vaak zijn die onderdeel van het eisende bedrijf.
Betaalt u wel, erkent u schuld en is het hek van de dam.

Morgan le Fay
Berichten: 515
Lid geworden op: 26 feb 2023 16:42

Re: Het bizarre verhaal rond byMétis / Metis BV

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

Ik dacht even dat er een groot mysterie opgelost moet worden. Na wat fora doorgespit te hebben blijkt iemand toch echt een dienst heeft gebruikt mede omdat de betaalrekening om de hoek komt kijken.
Wat er bij TS is gebeurd weet ik niet maar misschien dat de browse geschiedenis inzicht geeft in wat er gebeurt is.
Het gaat om een opzegging van een abonnement en niet het aansmeren van een abonnement.

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Het bizarre verhaal rond byMétis / Metis BV

Ongelezen bericht door BL2 »

Joost van Meeteren schreef:
07 dec 2023 11:33
.....Graag wil ik het volgende bizarre verhaal onder de aandacht brengen.......Bovendien had/heb ik er geen reden toe en ik heb zinniger dingen te doen.
Ik zie vooral bizar veel tekst en acties van jou kant, Joost.
Niet betalen en verder gaan met het leven. Er zal zeker nog meer post komen. Geef eenmalig aan dat je geen overeenkomst hebt, en klaar.

Methusalah
Berichten: 1177
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Het bizarre verhaal rond byMétis / Metis BV

Ongelezen bericht door Methusalah »

Joost van Meeteren schreef:
07 dec 2023 11:33
Dat zou betekenen dat byMétis mensen kan volgen via Google naar de website. Dan moet byMétis over metadata van zo'n zoekactie beschikken.
Dit stukje is makkelijk te verklaren. Website houders kunnen via hun analytics al heeeeel lang zien waar hun bezoekers vandaan komen. Daar is weinig spannends aan. Dat is standaard voor elke website. Ze volgen je dus niet via google maar zien dat je daar vandaan komt. Wat je verder op google doet zien ze niet.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Het bizarre verhaal rond byMétis / Metis BV

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ze kunnen misschien wel zien dat hun bezoekers van google vandaan komen, maar niet de namen van de bezoekers en hun adresgegevens.

Moneyman
Berichten: 30117
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Het bizarre verhaal rond byMétis / Metis BV

Ongelezen bericht door Moneyman »

J. Deltoer schreef:
08 dec 2023 10:34
Ze kunnen misschien wel zien dat hun bezoekers van google vandaan komen, maar niet de namen van de bezoekers en hun adresgegevens.
Namen niet, adresgegevens meer dan veel mensen denken. Als ik op mijn eigen website kijk waar de bezoekers vandaan komen, kan ik op de kaart met individuele gegevens veel verder inzoomen dan je zou denken. Duidelijk tot op huisniveau, in sommige gevallen.

Morgan le Fay
Berichten: 515
Lid geworden op: 26 feb 2023 16:42

Re: Het bizarre verhaal rond byMétis / Metis BV

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

Iemand heeft blijkbaar geen zin gehad zelf iets en op te zeggen en ook daar nog eens voor te betalen.

Speedy123
Berichten: 1173
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Het bizarre verhaal rond byMétis / Metis BV

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Morgan le Fay schreef:
09 dec 2023 16:21
Iemand heeft blijkbaar geen zin gehad zelf iets en op te zeggen en ook daar nog eens voor te betalen.
Eh nee, het gaat om de opzegging van een niet bestaand abonnement.
DPG Media Magazines mailde mij op 16 november 2023 dat een abonnement gekoppeld aan mijn naam en adres niet voorkomt in hun systeem.

Elisa17
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2023 11:57

Re: Het bizarre verhaal rond byMétis / Metis BV

Ongelezen bericht door Elisa17 »

Ik wil de bizarre verhalen van Bymetid bevestigen. Mijn man is 6 Jumi 3023 overleden e ik vond bij opruimen in zijn portemonnee een creditcard ol zij naam van de ANWB. Fis heb ik persoonlijk gebeld om de card op te zeggen. Paar weken later kreeg ik een mail van Bymetis met een betaling van 30 euro voor een door hun gestuurde opzegbrief naar ANWB terwijl ik geen contact hé gehad met Bymetis de brief wad 17 Oktober 2023 gedateerd maanden na het overlijden met naam adres en gegevens van mijn man maar ongetekend. Ik heb diverse mails gestuurd voor opheldering e bewijzen het enige wat ik krijg is steeds dezelfde brief en dat zij werken met door mij aangevinkte Blocks iets waar ik totaal geen weet van heb. Ik vind dit soort praktijken misdadig en buiten het verdrietige respectloos

Plaats reactie