LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HetNet Surfen en Bellen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ispars
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 sep 2006 20:48

HetNet Surfen en Bellen

Ongelezen bericht door ispars »

Omdat ik allemaal negatieve reacties zie op het forum over InternetPlusBellen van KPN, Planet en Hetnet. Zelf ben ik tot nu toe erg tevreden over HetNet Surfen en Bellen. Nog weinig problemen gehad.

PdB
Berichten: 39
Lid geworden op: 24 okt 2005 22:05

Re: HetNet Surfen en Bellen

Ongelezen bericht door PdB »

Ik ben ook zeer tevreden ik heb de kpn versie. :D

keja
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 mei 2006 20:30

Re: HetNet Surfen en Bellen

Ongelezen bericht door keja »

Het Net is de beste provider en bellen dat is perfect :(

aparanda
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 nov 2005 14:45

Re: HetNet Surfen en Bellen

Ongelezen bericht door aparanda »

vanaf 9 juni zitten wachten op de aansluiting, voor E 90,- verbeld naar hetnet, en eindelijk op 6 september een aansluiting, ben ik nou een uitzondering of zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt,

Ruitmans
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 sep 2006 23:28

Re: HetNet Surfen en Bellen

Ongelezen bericht door Ruitmans »

Ik heb een inbel abbonnement op hetnet. Ik mag volgens hetnet de eerste twee uur gratis bellen.
Sinds november vorig jaar maak ik hier echter geen gebruik meer van vanwege de aanschaf ADSL.
Dus betaal ik iedere maand trouw het abbonementsgeld.
Iedere maand hetzelfde bedrag.
Maar in juni verschijnen er ineens inbelkosten. 4 cent. Maar als het starttarief 5 cent is mag dit toch merkwaardig genoemd worden. Al helemaal omdat met die 4 cent de twee uur gratis bellen nog niet overschreden zijn.
In augustus weer, alleen is het bedrag ongeveer 2,50. Men heeft echter weer "vergeten" de twee uur gratis bellen in mindering te brengen.
Het rare is dat er geen modem meer aanwezig is. Nu viel het op omdat er niet ingebeld wordt. Maar deze kleine oncontroleerbare bedragen over 100.000en abbonees van hetnet levert aardig wat op lijkt me.
En er wordt NIET gespecificeerd.

schrijen
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2006 21:34

Re: HetNet Surfen en Bellen

Ongelezen bericht door schrijen »

Dank zij de klantenservice van KPN was mijn probleem met niet gebeld kunnen worden in no time opgelost.Hulde aan KPN. (Als ik op Het Net had moeten wachten had ik waarschijnlijk met kerst nog niet geholpen).Wat een zeer slechte helpdesk is dit. (niet te bereiken.)

paul.b
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2006 11:15

Re: HetNet Surfen en Bellen

Ongelezen bericht door paul.b »

Geplaatst op 11 Sep 2006 21:46 door aparanda


--------------------------------------------------------------------------------

vanaf 9 juni zitten wachten op de aansluiting, voor E 90,- verbeld naar hetnet, en eindelijk op 6 september een aansluiting, ben ik nou een uitzondering of zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt,

De uitzondering zit er misschien in dat u nu de aansluiting heeft. Ik heb me hiervoor op 02-06 jl. bij Planet aangemeld en heb nog niets. De urenlange (dure) telefoongesprekken hebben tot nu toe alleen nog maar opgeleverd, dat ik weet dat er geen enkele aanvraag van mij in behandeling is. De klachtenafdeling stuurt je vervolgens weer door naar het telefoonnummer van de klantenservice (het woord service is enigszins misplaatst in deze).

MAXIEM

Re: HetNet Surfen en Bellen

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag paul.b.

€ 90,- ????????????????????????????????????????????????????????????

terugeisen die hap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Maxiem.

TRAY
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 aug 2006 15:00

Re: HetNet Surfen en Bellen

Ongelezen bericht door TRAY »

email van mijn kant vandaag gestuurd:


Kennelijk is er bij jullie nog steeds niet duidelijk dat ik mijn aanvraag geannuleerd heb gezien het feit dat vandaag het aansluitpakket aangeboden is bij mij thuis.
Deze zal door mij geweigerd worden als morgen deze nogmaals bij mij thuis aangeboden wordt.
Ik ga geen moeite nemen nogmaals per telefoon of brief mijn vraag te stellen, daar ik hier de tot tweemaal toe geen antwoord op heb ontvangen.
Ik wens niet de dupe te worden van het onjuist handelen van een bedrijf als Het Net, terwijl ik me aan alle verplichtingen heb gehouden.
Zorg maar dat dit opgelost wordt. Ik kan daarnaast ook mededelen dat dit mijn vijfde email bericht is. Berichten dat een email systeem verkeerd zou handelen heb ik niks aan.

boebele
Berichten: 174
Lid geworden op: 12 jun 2006 17:58

Re: HetNet Surfen en Bellen

Ongelezen bericht door boebele »

up

Jauk van der Craats
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 sep 2006 21:17

Re: HetNet Surfen en Bellen

Ongelezen bericht door Jauk van der Craats »

Op 18 mei 2006 deed ik bij HETNET een aanvraag voor het leveren van hun nieuwe dienst Surfen en Bellen. De bestelling voor deze dienst deed ik via Internet. Helaas liep de bestelling via Internet vast. Vervolgens heb ik geprobeerd de bestelling opnieuw te plaatsen, echter dit werkte ook niet. Daarom heb ik gebeld met de Helpdesk van HETNET voor een bedrag van € 0,45 per minuut. Na lang wachten wist men mij te vertellen dat zij ook niet begrepen waarom de bestelling niet te plaatsen was. Verder kon men mij niet helpen.

Via e-mail heb ik vervolgens de vraag gesteld. Na een automatische ontvangsbevestiging via e-mail, waarin werd aangegeven dat ik spoedig een reactie zou ontvangen, bleef het stil. Daarom heb ik maar weer gebeld met de dure Helpdesk, daar werd aangegeven dat de bestelling wel was geplaatst, maar dat het zeker nog wel 6 weken zou duren voor de levering plaats zou vinden.
Medio juli ontving ik de apparatuur, 2 maand na de bestelling. Nadat de apparatuur was aangesloten, bleek de voicemail en nummerweergave niet te werken.
Opnieuw bellen naar de Helpdesk: daar vertelde men dat het een aantal dagen zou kunnen duren voordat genoemde diensten zouden gaan werken. Hierover stond echter niets in de gebruiksaanwijzing en in de installatievoorschrift vermeld.

Na enkele dagen werkte de voicemail, de nummerweergave echter niet. Daarom maar weer bellen met de Helpdesk. Men gaf aan dat ik de splitter maar moest verwijderen, dan zou het werken. Nadat deze operatie was uitgevoerd, werkte de nummerweergave toch niet. Vervolgens weer bellen naar de Helpdesk. Nu zou het aan mijn telefoon moeten liggen. Het zou beter zijn als ik een KPN toestel zou aanschaffen; apparatuur van andere leveranciers zou af en toe niet kunnen werken, gaf men bij de Helpdesk aan. Hierover staat echter niets in de gebruiksaanwijzing vermeld, ook is niets hierover vermeld op Internet.
Vervolgens heb ik de Helpdesk gevraagd naar een oplossing. Desgevraagd gaf men aan gewoon een goed KPN toestel te kopen. Mijn huidige toestel moest ik dan maar wegdoen (dit toestel van het merk Profoon was echter nog maar een half jaar oud). Een vreemde zaak want het Profoon toetstel werkte wel uitstekend via het analoge net van KPN.

U zult begrijpen dat ik ernstig teleurgesteld ben ik de dienstverlening en reacties van HETNET, vanwege de volgende punten:
- geen of zelden reacties vanuit de Helpdesk mail
- gebruiksaanwijzing en informatie op Internet geeft niet aan dat bepaalde apparatuur niet zou kunnen werken
- slechte, onduidelijke hulp van de Helpdesk
- zeer lange wachttijden bij de peperdure Helpdesk
- er wordt geen afdoende oplossing voor de problemen van de klant gezocht
- na klachten via e-mail over deze klantbehandeling werd ik door HETNET wederom verwezen naar de Helpdesk van HETNET die niets oplost maar veel geld kost.

Nu na vier maanden wachten, werkt de dienst Surfen en Bellen dus nog steeds niet naar wens, en ik word door HETNET blijvend met een kluitje in het riet gestuurd.

Van HETNET verwacht ik de volgende tegemoetkoming:
- kosten van bellen naar de Helpdesk, circa € 50,-, vergoeden.
- Kosteloos een KPN toestel leveren dat wel met nummerweergave werkt.

Een kopie van deze brief stuur ik ook naar HETNET, in de hoop dat ze binnen 2 weken een passende oplossing bieden.



Tot op heden heb ik van Het Net geen reactie op mijn brief ontvangen....


Wie weet hoe we stappen kunnen ondernemen naar Het Net om wel fatsoenlijk een passende oplossing te krijgen?

Gesloten