LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe, internet en de klantenservice :evil:

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Wiegerinck 37
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2013 10:56

Hollands Nieuwe, internet en de klantenservice :evil:

Ongelezen bericht door Wiegerinck 37 »

Mijn dochter heeft sinds 28 februari een mobiel en abbonement bij Hollands Nieuwe. Vanaf het begin heeft ze geen internet en ben dus al met klantenservice van Hollands Nieuwe hierover in de weer. Ik moet iedere keer een vragenlijst invullen en opsturen. Nu al 3 keer gedaan. Ik heb al met 3 medewerkers van klantenservice de instellingen door gelopen. met iedere keer het zelfde resultaat. Iedere keer als ik klantenservice aan de telefoon krijg (na ee wachttijd van soms wel 10 minuten) wordt er een mail gestuurd naar de 2de lijn en wordt ik zo mogelijk binnen 2 werkdagen hierover geinformeerd via de mail. Dat werkt dus niet. Want ik krijg van Hollands Nieuwe geen reactie en moet weer bellen en dan beginnen we weer van voren af aan. Ik ben nog geen stap verder. Heb de telefoon getest op advies van de klantenservcie en ze de test en uitkomst weer gemailed. De telefoon blijkt stuk te zijn (software). Slecht slecht slecht. Hoe krijg ik ze dat duidelijk. Hoe kom ik aan een nieuwe. Wat een stroop. Logge bureaucratie met medewerkers aan de telefoon wie geen kennis hebben en alleen protocol volgen. Niet mogen doorverbinden en hun leidinggevende ook niet lastig mogen vallen. Nou zeg het maar.
Hoe kom ik hier doorheen zodat we een telefoon met abbonnement hebben wat functioneerd. Of toch maar opzeggen en geld terug eisen.

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Hollands Nieuwe, internet en de klantenservice :evil:

Ongelezen bericht door Rim69 »

Daar kom je niet doorheen, maar er bestaat nog wel een kans dat de webcare hier reageert. Of die veel beter zijn kan ik je niet vertellen.

Gioia
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 sep 2006 09:24
Locatie: omgeving Rotterdam

Re: Hollands Nieuwe, internet en de klantenservice :evil:

Ongelezen bericht door Gioia »

Hier hetzelfde verhaal. Telefoon nummer zou worden overgezet en ik zou via een sms je wat nieuwe software kunnen installeren, om te kunnen internetten. Na vele telefoontjes, mails, tweets, enzovoorts geen oplossing. Ik ga maar eens naar de GEschillencommissie.

Gesloten