LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2-3 jaar @home ellende

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Patrick74
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2004 20:41

2-3 jaar @home ellende

Ongelezen bericht door Patrick74 »

Als je de opzegging leest zegt dat denk ik wel genoeg. :P




Opzegging

Ik deel u mee dat ik mijn abonnement per direct opzeg:
klantnummer XXXXXXXXXXXXXXXX

Vanaf 15 februari 2004 is mijn kabel internet ALWEER afgesloten, en ik zal maar gelijk zeggen dat ik er echt ziek van ben geworden, sinds ik bij @home kabel ben aangesloten kreeg ik om de zoveel maanden een brief, werd om de zoveel maanden mijn internet afgesloten en alleen omdat JULLIE mijn rekeningnummer niet goed konden invoeren, SINDS ik bij @home zit bel ik geregeld op omdat mijn internet weer is afgesloten en iedere keer als ik vroeg wat mijn rekeningnummer was kreeg ik te horen, xx.xx.xx.xxx , alweer niet goed voor de duizendste keer...... Vorige week heb ik weer gebeld, en het was alweer niet veranderd, en iedere keer dat ik gebeld heb zeiden ze me dat het was veranderd, vandaag heb ik weer gebeld, en nu staat het goede rekeningnummer in jullie bestand.... na hoelang ? meer dan 2-3 jaar. Er staat natuurlijk nog een rekening open, als deze brief is verzonden zal die als goed is al betaald zijn. Maar deze maand zou me ook nog in rekening worden gebracht..... geen internet maar wel kosten en dan ligt de fout ook nog eens bij jullie...


Zou u zo vriendelijk willen zijn mij een bevestiging van de ontvangst van deze brief te sturen.

.....

en nu maar hopen dat ze de brief bij @home ontvangen, de laatste keer dat ik mijn isp heb opgezegd kreeg ik na 3 jaar een incasso in de bus en na telefonisch contact zeiden ze dat ze nooit wat hadden ontvangen, en ik had email, telefonisch en schiftelijk afgezegd, dat was bij planet internet.

Gesloten