LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Marco Bonte

Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door Marco Bonte »

Sinds Oktober 2002 heb ik mij aangemeld bij @home kabel van Essent.Ik heb toen een contract moeten tekenen van 1 jaar.Tevens betaal ik 47 euro per maand voor mijn internet aansluiting.Voor deze 47 euro krijg ik dan 3 mailadressen en zogenaamd 3 keer 5Mb webspace.Sinds Oktober vorig jaar heb ik maar 2 keer kunnen inloggen op mijn webspace,ongeacht welke van de 3 accounts die ik bij hun heb lopen.Hier heb ik al heel vaak een klacht over ingediend.Men word dan verwezen naar hun HELP site of je moet bellen naar een telefoonnummer die je beltegoedkaart(Prepaid) helemaal leeg zuigt?Sinds 2 weken ontvang ik mijn mails maar om de 3 dagen.ik heb hier al heel wat meldingen van gemaakt,maar ik word steeds naar hetzelfde verwezen.Mijn probleem werd daardoor niet opgelost,en ik kreeg alleen automatische berichten van hun?Nadit alles heb ik hun 300 van de 550 mailtjes die ik gemaakt heb gestuurt?Nou dreigen ze mij een gele en/of rode kaart te geven en mij af te sluiten als dit nog eens gebeurt?Ze vragen aan mij of ik mijn telefoonnummer aan hun kan doormailen,maar alleen om mij te waarschuwen dat ik dat niet meer moet doen anders sluiten zij mij af,En wat daar nog achter komt.Daar ik een uitkering heb en ik niet elke maand het geld heb om een telefoonkaart te kopen van 20 euro,die toch door hen word leeggezogen,zou ik graag willen weten wat ik hiertegen kan doen?
Als het niet op een normale manier opgelost ken worden,dan gaat het E-Mailadres [email protected] de hele wereld over.
Men belooft de zogenaamde klant heel wat,laten je een contract tekenen waar je niet van af kunt,maar service verlenen daar hebben ze nooit van gehoord.Dus het oude gezegde gaat toch nog op voor Essent:BELAZER DE MASSA,DAN RINKELT DE KASSA!!!!!!!!!!!!!!!Kunt u of iemand anders mij helpen?Marco Bonte

hmm

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door hmm »

je overtreed wel met je oproep diverse artikelen in de algemene voorwaarden van @home. en vind het niet kunnen dat door mails te sturen naar support je mischien andere klanten van @home zonder problemen hiermee lastig valt !

http://voorwaarden.home.nl/aanv_voorwaa ... t2002.html

Illegale activiteiten

- het intimideren van andere gebruikers van de Kabelinternetdienst of Internet of anderszins onrechtmatig handelen jegens andere gebruikers, de Leverancier of @Home.

Veiligheid

Het veroorzaken van storingen in de Kabelinternetdienst, in andere computernetwerken of in telecommunicatie-infrastructuren is niet geoorloofd. Onder het veroorzaken van storingen wordt onder meer verstaan het verzenden van programmatuur of informatie die besmet is met virussen, het ‘overloaden’ van de dienst, het misbruiken van bepaalde privileges en het ondernemen van pogingen om op het netwerk c.q. het internet aangesloten computers te crashen.

Marco Bonte

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door Marco Bonte »

SEW ME....

judith

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door judith »

Tja, het is erg laat, maar het is zo bloedheet dat ik niet kan slapen.

Waar is de Hack Champ? Die kan je vast helpen! Hmm lijkt me een vervelende dienstklopper!
Marco, ik hoop voor je dat het inmiddels opgelost is. Sterkte, enne.. wat betreft die uitkering, waar een wil is is een weg, dat is positief bedoeld.

Gast

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door Gast »

@HOME IS GEWOON HEEL ERG SLECHT
DAAR MOET IETS MEE/TEGEN GEDAAN WORDEN
DIT KAN TOCH NIET
ZOMAAR JAREN ONZIN VERKOPEN :oops: :oops:
KLANTEN VERZAMELT U EN IK HOOP DAT RADAR DIT OPPAKT

pam

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door pam »

:shock:
tot op heden nog geen problemen gehad met essent kabel, afkloppen dat het ook zo blijft

Gast

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door Gast »

Of je nou naar [email protected] mailt, of naar [email protected], tis allemaal een grote vergaarbak.
Ik heb @home op gezegd omdat de verbinding steeds weg viel, na 4 weken zeggen ze dat er niets aan de hand is en dat alles goed bevonden is.
Toch bleef de verbinding weg vallen.
Met de mensen achter [email protected] valt absoluut NIET te communiceren, ze komen alleen met standaardmailtjes dat ze met dit specifieke probleem niets kunnen....
ik ben er nog boos over.... grrrr..... :oops:

bla

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door bla »

Totaal geen problemen met @home. Service is ook O.K. op mailtjes wordt snel en adequaat gereageerd. misschien ligt kwaliteit verbinding aan in welk gebied je woont? De helpdesk overspoelen met emailtjes lijkt me geen nuttige oplossing. Terecht dat ze je dan afsluiten, daar heeft niemand wat aan.

mechelina
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:17

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door mechelina »

Wij hebben in de regio Zeeland en Schaijk wel heel veel problemen met home. Hebben drie weken echt heel veel last gehad met steeds er niet op kunnen en geen mail ontvangen. Tot op een gegeven moment dat wij vier adgen achter elkaar er echt de halve dag er af lagen. En dan echt massal door heel deze twee dorpen. Belde je naar het helpdesk dan werd er beweerd dat het aan je eigen pc lag. Terwijl ik altijd eerst verspreid door het dorp personen gebeld had, en die konde er geen van alle op.
Wij hebben nu een forum op het grote net om die klachten te verzamelen. En heb ook conrtact gehad met de consumentenbond. Je kunt het forum vinden onder:http://www.ikwilinter.net
Groetjes Mechelina

Gast

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door Gast »

Ook ik had regelmatig geen verbinding en mail was en is al helemaal moeilijk. Heb opgezegd en ben sinds een paar dagen aangesloten bij wanadoo. Kost minder en is veeeeeeeeeeeeeeeel beter

lollebol

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door lollebol »

Jaja ik ken het, Essent pffffff hele lange telefoongesprekken zonder dat je een antwoord krijgt. Misschien wordt het voor @home tijd dat ze er eens mensen neerzetten die weten waar ze over praten. Op dit moment heb ik geen problemen meer maar ik heb ze wel gehad, toen ik dreigde dat ze de pot op konden en dat ik wel ergens anders heen ging toen werkte het ineens perfect. Heeft me overigens wel een duit geld gekost. Als je gaat verhuizen, trap er niet in wat ze weten van niets. Als ze zeggen dat er een storing in je plaats is, vraag dat dan eerst na bij mensen die je kent die ook @home hebben want vaak is dat niet het geval maar ben je al wel een week verder dat je niet op internet kunt, maar wel gewoon doorbetalen. Als je belt vraag gelijk een referentie nummer want als je doorverbonden wordt valt vaak de verbinding weg en kan je weer enkele hele lange uren wachten voordat je er door komt, en dan moet je weer het hele lijstje afwerken. O ja de telefonistes kunnen niet doorverbinden naar de manager of directeur ook zo iets. Nou Marco succes en zoals je ziet je bent niet de enigste.

maitestar

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door maitestar »

ook had en heb ik nog steeds veel problemen met de verbinding van @home. telkens als je de helpdesk belt zeggen ze dat je je instellingen moet veranderen wat een bult onzin is, want een dag later heb je weer geen verbinding en dat voor 47,95 euro per maand pffffffff.
Ben dan ook van plan om @home op te zeggen en naar een ander te gaan want @home hangt mij mijn keel uit. :twisted: :twisted: :twisted:

mechelina
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:17

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door mechelina »

Hoi kijk daar even,http://www.ikwilinter.net
Dit is ons forum waar wij van alles verzamelen. Wij zijn nu ook masaal naar Kassa aan het mailen, sluit je daarbij aan. Groetjes Mechelina

Heb even wat berichtjes naar hier gehaald.

Tja haha die ken ik ja. Maar Ruud die daar zit zit ook bij ons. Is ons mee aan het helpen.
Maar lees het vorige aub ook even goed. Wij staan momenteel in verbinding met Kassa en de consumentenbond.
http://www.ikwilinter.net
Groetjes Mechelina

Ps Dus een vriendelijk verzoek mail OOK naar kassa dan komen ze deze keer nog hoger in de top 10 dan op de derde plaats

Dus kijk of even bij ons op het forum of mail masaal naar kassa. BVD

Driekske

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door Driekske »

Hier in brabant géén enkele probleem met @home.
En op elk mailtje dat je stuurt wordt keurig en onmiddelijk beantwoord,
maar het ligt er natuurlijk wel aan hoe je een mailtje stuurt.
Heb je een GROTE BAKKUS dan kan ik me eigen voorstellen dat ze je links laten liggen.

Bij de weg, als mij iets niet bevalt maak ik er géén gebruik van, dus heb je problemen zeg je gewoon je lidmaatschap op en ga je fijn buiten spelen.

Groetjes

Kev

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door Kev »

Zo is dat dolle Drieske! Zeker een broer van Lieske? Ook goed!

mechelina
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:17

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door mechelina »

Goh Waar woon jij in brabant??
Daar staan zeker maar tien huizen??
Tja dan is er nog plaatst genoeg bij jouw op de kabel. Is er nog een huisje vrij??
Groetjes Mechelina

trijntje

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door trijntje »

roll: :roll: essent heeft een mooi verkoop plaatje bedacht twee maanden gratis bij een jaarabbonement.Hier beginnen de problemen met @home.Twee maanden goede ontvangst en na geen enkel tegen bericht ben je abonnee voor een jaar en dan beginnen de buffers ook.
Als je @ home belt is er volgens hun nooit wat aan de hand,maaar wij vinden het wel heel toevallig dat je bij twee maand geen buffers hebt en aan een abonnement begint dat dan de ellende er wel is.Steeds als onze zoon hier achter aan belt krijgt hij te horen dat het niet aan @home ligt maar we hebben alles na laten kijken het ligt ook niet aan onze pc.Weet iemand een rechtmatige procedure om van @home af te komen.Help ons alstublieft want @home zegt gewoon zonder tegen bericht ben je een jaar abonnement verplicht te houden.Mag @home dit zomaar doen met z'n klanten.Zijn dit geen valse verkoop praktijken.

Gast

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door Gast »

Aanvankeleijk 1e jaar geen problemen.

Na klachten over de verbinding gebeld met @home en binnen enkele dagen lijnmeting gekregen.

Korte tijd 1 a 2 weken goed, weer zelfde probleem 2e lijnmeting binnen enkele dagen.

Korte tijd goed, 3e belletje, kort overleg ff zelf wat gestrooid met dBuV, bit error rate, signaal/ruisverhouding en moet ik zelf het modem ff checken op slechte soldeerverbindingen en binnen enkele dagen een modemruil.

Alweer 2 maanden geen problemen meer

Geen problemen meer hier in West Brabant.

Gast

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door Gast »

In de stad van de Bossche Bollen is er ook niks mis met @Home.

bt41
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2003 19:25

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door bt41 »

upload is om te huilen bij @home. iedere adsl provider heeft meer upload dan @sloom. bv planet voor 29 euro heeft 230 kb download en 30 kb upload. bij @home heb je gemiddeld 225 kb download en 10 kb upload en kost 48 euro per maand!!! wordt tijd dat radar of kassa @sloom eens voor de camera haalt :evil: als het nog langer duurt raken ze nog een klant kwijt want waarom zou ik meer moeten betalen terwijl ik voor minder geld meer kan krijgen?

Gesloten