LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OneLine ADSL Internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
prjs

OneLine ADSL Internet

Ongelezen bericht door prjs »

Wie heeft er ook slechte ervaringen met OneLine? Zeer trage verbindingen en aangeboden diensten die ze niet waar kunnen maken.

AAN HET LIJNTJE

Re: OneLine ADSL Internet

Ongelezen bericht door AAN HET LIJNTJE »

Gewoon niks waard!

Shark-kie

Re: OneLine ADSL Internet

Ongelezen bericht door Shark-kie »

Oneline = regelrechte ramp

Ik heb achter iedere stap in het aanmeldingsproces aan moeten bellen.

Beloofde verbeteringen worden niet uitgevoerd.

We kunnen nog steeds niet zien wat ons data gebruik is.

De upstream verbinding ZUIGT !

Het is over de hele linie huilen met de pet op.

Greetz

Geert123

Re: OneLine ADSL Internet

Ongelezen bericht door Geert123 »

De service is inderdaad zeer slecht, het liefste zou ik overstappen naar een andere provider. Ook bij mij is de upload zeer, zeer slecht!

jc

Re: OneLine ADSL Internet

Ongelezen bericht door jc »

oneline is inderdaad niet goed bezig.
reageert niet op vragen aan de helpdesk per e-mail.
komt niet na wat ze beloven. :twisted:

D@3m0n

Re: OneLine ADSL Internet

Ongelezen bericht door D@3m0n »

Van mij mag oneline ook wel wat verbeteringen doorvoeren. Sinds de snelheidsupgrade van KPN in januari zou ik nu een 1024/320 verbinding moeten hebben. Volgens het modem heb ik dat ook. Maar als ik het vergelijk met anderen die dezelfde ADSL aansluiting van KPN hebben, maar via een andere provider, dan is dat aanmerkelijk beter. Ik heb af en toe het idee dat ze druppelsgewijs wel en niet een snellere verbinding toestaan.

De uploadsnelheid is waardeloos, die is constant niet goed.
Een website kun je het niet noemen wat ze hebben, en de gebruikerspagina is ook drie keer niks. De beloofde extra mailboxen, nog steeds niks van gezien sinds oktober vorig jaar.

Maar goed, mij gaat het om een goede, snelle en werkende ADSL verbinding voor niet al te veel geld. Dat meeste heb ik allemaal, behalve een constant snelle verbinding.

Ik heb tijdens de loop van de aanvraag gevraagd om het USB modem te wijzigen naar een ethernet modem, dat is allemaal goed gegaan, maar ik zou een factuur krijgen over de meerprijs van het ethernetmodem. Nooit gehad. Elke maand zou ik €3,- terugkrijgen van oneline op het ADSL abonnement van KPN, nog niks van gezien. Als de meerprijs van het modem tegen de maandelijkse €3,- tegen elkaar weggestreept zijn, ga ik bellen. Zo vind ik het nog wel prima eigenlijk, want het contact dat ik in het begin gehad heb, dat gaf niet veel hoop dat je iets zou bereiken...

De beloofde inzichten in het maandelijkse dataverkeer is vanaf december vorig jaar ook niet meer mogelijk. Het is een startende provider, dat is aan alles goed te merken. Gelukkig heb ik zelf een redelijke achtergrond hierin, dus ik red me wel met m'n vragen, maar een beginnende internetter of PC gebruiker raad ik niet aan om bij oneline een abonnement af te nemen.

Een medewerker van KPN heeft ons tijdens de aanmeldingsperiode "niet officieel medegedeeld dat hij er niet voor zou kiezen".

Maar de verbinding is voor mij het belangrijkste, en die is redelijk, zeker gezien de kosten die door de eerste actie toch wel erg laag zijn. Maar reken er maar op dat ik na het eerste jaar pleite ben bij oneline.

Zakelijk gezien werken we met XS4ALL, en dat vind ik een hele goede provider, maar is ook een van de duurste helaas....

Gesloten