Klantenservice Fiber onbereikbaar

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
kevinroland
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2022 12:28

Klantenservice Fiber onbereikbaar

Ongelezen bericht door kevinroland »

Fiber levert geen functionerend internet, beloofde snelheid wordt bij lange na niet gehaald en internet hapert. Na minstens 30 maal contact met Fiber over weken ben ik uit pure wanhoop overgestapt naar ander provider (met direct goed werkend internet en goede klantenservice).

Ik probeer nu mijn contract op te zeggen Klantenservice is niet bereikbaar. Meermaals >1 uur aan de telefoon in de wacht gezeten. Drie maal een digitale 'ticket' gestuurd via mijn Fiber account, waarop niet gereageerd werd. Via Whatsapp klantenservice wordt mij verteld dat ik de klantenservice moet bellen. Maar er wordt, tot sluitingstijd, nooit opgenomen!

Dit is om wanhopig van te worden.gb whatsapp
Heeft iemand ervaring met Fiber, hoe de service op te zeggen per einde looptijd van het contract. Of liever nog de service opzeggen per direct ivm " contractbreuk ivm niet leveren diensten"

Dit is tevens een waarschuwing voor een ieder die deze provider overweegt. Doe het niet. Het komt je uiteindelijk 'duur' te staan.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Klantenservice Fiber onbereikbaar

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Opzeggen mag uiteraard pas aan het einde van je contract (maximaal 2 jaar), met 1 maand opzegtermijn. Natuurlijk mag je eerder opzeggen, maar je moet je termijn afmaken.

Hoe opzeggen? Dat maakt je zelf uit. Op https://fiber.nl/klantenservice/contact/ staat alle contact mogelijkheden. Nu adviseer ik je wel om per mail, chat, Twitter of Facebook te doen zodat je bewijs hebt. Ook hun willen graag schriftelijk wordt opgezegd (https://fiber.nl/?s=Opzeggen&cat=23)


Mocht een incassobureau of deurwaarder komen (of uitgenodigd worden door de rechter), dan laat je jouw opzeg brief zien. Ik weet niet of je vooraf of achteraf betaald. Hier moet je rekening mee houden.



Indien je eerder weg wilt door de contact te ontbinden wordt het een ingewikkelde juridisch verhaal. Het internet snelheid wordt gehaald bij de voordeur, door omstandigheden in en om huis (bijvoorbeeld locatie van modem) kan de werkelijke snelheid lager zijn.
Alleen wanneer de oorzaak bij Fiber ligt zou het misschien kunnen. Het beste kan je overleggen met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies. Eventueel kan je naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... ediensten/ voor een bindend uitspraak.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Klantenservice Fiber onbereikbaar

Ongelezen bericht door Jablan »

kevinroland schreef:
29 mar 2022 12:39
Ik probeer nu mijn contract op te zeggen Klantenservice is niet bereikbaar. Meermaals >1 uur aan de telefoon in de wacht gezeten. Drie maal een digitale 'ticket' gestuurd via mijn Fiber account, waarop niet gereageerd werd. Via Whatsapp klantenservice wordt mij verteld dat ik de klantenservice moet bellen. Maar er wordt, tot sluitingstijd, nooit opgenomen!
In plaats van je te ergeren, stuur je schriftelijke opzegging naar

Fiber Nederland
Postbus 60228
1320AG Almere

Julian758
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2023 17:51

Re: Klantenservice Fiber onbereikbaar

Ongelezen bericht door Julian758 »

Het is teleurstellend om te constateren dat de klantenservice van Fiber momenteel onbereikbaar is. Hopelijk wordt het probleem snel opgelost, zodat klanten weer toegang hebben tot ondersteuning en hun vragen en problemen kunnen bespreken. Het is belangrijk dat communicatiekanalen beschikbaar blijven voor een goede klantenservice-ervaring.

Plaats reactie