LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Kijk, daar kunnen we wat mee.. bedankt stijn! :)

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door Soraya »

We zijn 26 juli weer teruggegaan naar het oude dachten we, want nog steeds staan we niet goed in het systeem, we hebben nog steeds dat we bij planet op ipb staan, kwamen we vandaag achter via de factuur, maar dit kon even duren.
Ook de kpn heeft nog niet alles teruggezet naar hoe het was, maar stapje voor stapje lijkt het de goede kant op te gaan... we wachten het maar af.

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Mondelinge toezeggingen gelden evenzo sterk als schriftelijke.
Er is echter 1 probleem: Mondelinge toezeggingen zijn zeer moeilijk te bewijzen; een stuk papier met naam en handtekening doet het een stuk beter als je de tegenpartij wilt aanspreken op toezeggingen.
Moet je zelf natuurlijk wel zorgen, dat als je iets papier verstuurt, dat je dat met bewijs van ontvangst doet (liefst met handtekening retour) en uiteraard ook nog een kopie van dat stuk hebt gemaakt.

Nu ken ik instanties, die doodleuk beweren, dat de postbode wel getekend zal hebben, want ze ontkennen nog doodleuk de ontvangst van een aangetekende brief waarvoor getekend is..... (schiet mij ff die kabelaar met drie letters door mijn gedachten)

sharis
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2006 15:18

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door sharis »

Zelfde probleem hier.
:arrow: In weert limburg vroeg ik wijziging aan van wandoo.nl na een jaar weg te gaan(**** provider)
:arrow: Die lolloes in weert zetten 18/07 neer ipv 18/08.
Krijg ik nota 126 euro Valse fratuur toch moeten betallen.
:arrow: Krijg ik op eens Planetinternet inlog schit. Terwijl IK KPN ADSL
aanvroeg staat in piepkleine letter internetplus belle Planteinternet.
ZIJN DIE achterlijk of zo, Voor jaren ben ik daar weggegaan Planteinternet gedoe. ZOU ik dan op eens ADSL planet aangevraagt hebben.
:arrow: KPN oud zich niet aan de afspraken.
:arrow: Gratis modem tot heden niet gehad.
:arrow: Ipv Direct ADSL KPN smeeren ze je Planetinternet aan je broek.
:arrow: totaal 3 aangetekende brieven NIET beandwoord.
:arrow: Komt een onbeschofte brief Dat e me brief gestuurd hebben?
Waar de klant verlicht is een duur sexlijn 0900 +kosten gebruik GSM
terug te bellen. :?: :arrow: Waar is die brief :?: niet gehad.
:arrow: Daarop weer aangetekende brief met ozeggen alle diensten KPN
adsl +vaste tel+gsm.
:arrow: 17 dagen verder nogsteeds geen reactie.
:arrow: Het geheime tel Nr niet opgeevert.
:arrow: onbeperkt bellen 10 eur extra IS OPeens 300 MIN maar.
:arrow: Kan zo nog door gaan, bak van papieren gedoe hier.
:arrow: KPN houd bewust klanten tegen voor overstap na greenonline.nl of ander provider, waar de tel nr mee genomen worden.

:arrow: 18-08-06 gaat de 3e aangetekendebrief de deur uit.
Met kopies aan opta en mijn rechtsbijstand. Ben het kost beu

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door Soraya »

Hier hebben we ook sinds gisteren spontaan geen internet meer (geen enkele brief vooraf over dat het zou uitvallen). Na veel gebel bleek dat we nog steeds ipb hadden en dat er geen nieuw abonnement was aangevraagd. :shock: Probleem; andere afdeling heeft de order niet goed uitgevoerd.....
Diegene die in eerste instantie aanspreekpersoon was, is uiteraard op vakantie.
Dus op nieuw een aanvraag tot internet voor de kabel, welke 2 weken in beslag zou moeten gaan nemen.
We hopen dat onze gegevens het zelfde blijven (is wel beloofd). We hebben aangegeven dat we de kosten van het internetten (nu via de telefoonlijn) wel gaan declareren, daar we ook vanuit huis via internet werken voor de baas.
Daarnaast zal er opnieuw een brief, of een mail gaan volgen, met hierin heel veel CC-tjes naar andere instanties... Maar dit volgt later (ze zijn hier al wel van op de hoogte).
Maar er hoeft nog maar iets fout te gaan, of ze zijn ons kwijt, dan gaat de KPN eruit (moeten anderen maar mobiel bellen naar ons) en nemen we ergens anders internet.....

meriam1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2006 11:52

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door meriam1978 »

in juni belde ik het net waar ik net een maandje naar was overgeschakeld dat ik ging verhuizen.
Mij is fijne dag toegewenst en alles was geregeld met dat telefoontje .Niet dus na 1 maand en twee weken allerlei figuren aan de telefoon te hebben gehad waar ik mij van afvraag of zij enig kennis hebben over het berijf waar ze voor werken.
Heb ik nog steeds mijn box niet ontvangen.

ik ben vandaag in een van de winkels van kpn( waar een telefoon staat en waar je gratis mag bellen naar de service nummers van kpn) nog maar eens gaan bellen

Na 3 x te zijn doorverbonden werd gemeld dat ik twee maanden van te voren had moeten aangeven dat ik ging verhuizen, dat ik nu dus nog twee weken moet wachten .
er is een klachten adres op internet waar ik naar kon mailen .(toen ik thuis kwam bleek die niet te bestaan ).net als het adres waar ik naar heb geschreven 2 weken geleden en niks van heb vernomen .annuleren kon niet meer maar geld van mijn rekening af halen wel ik heb dat terug laten halen door de bank en kpn geblokkeerd voor automatische incasso op mijn rekening.


Nu moeten zij een acceptgiro sturen want mijn vertrouwen in hun is weg .
Volgend jaar zeg ik twee maanden voor het contract afloopt op.en zij zien mij als klant niet meer terug.ik wil naar een maarschappij waar ik in iedergeval als betalende klant word behandeld.
de bedrijven vergeten wel eens zonder klant geen geld.

sharis
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2006 15:18

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door sharis »

29-08-2006.
Komt op het zelfde erf waar ik woon, Een brief van Planetinternet.
Binnen, adsl afgesloten per direkt na ee pitte brief van mij. zie in dit forum.

:arrow: Kun U na gaan hoe achterlijk KPN en planetinternet zijn.
1e brief planet adreseert als H. me naam IPV THM.
Gezien hier nog iemand woond 76 jaar H.De naam.
En ik heb THM De naam :D

:arrow: Afgesloten terwijl mijn IP adres nog steeds Wanadoo is.
:arrow: KPN heeft tot heden niet reageert op aangetekden brief (3x)
:arrow: KPN houd zich niet aan de afspraken, en misleid door kleine letters opeens als

:arrow: ADSL KPN 40 eur
:arrow: ADSL planet onbeperkt bellen 40 eur
:arrow: KPN Belt tegoed 300 MIN? 126 eur 2 maanden.
:arrow: Reken eens uit ben godvd opgelicht door primafoon in weert en door kpn. zij zeggen niet dat planetinternet is. naja

Tevens houd kpn mij tegen door niet reageren van afsluiten
adsl en tel lijn. Zo ik niet naar Tele2 of greenonline kan omschakellen.

Leven de oplichterij in nederland mag en kan allemaal met de kleine mensen.
:roll:

raymondk
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 nov 2004 21:56

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door raymondk »

Bovenstaande berichtgeving betreffende de werkwijze van KPN/Planet staat niet op zich.

Had op 25 augustus 2003 een ADSL-aansluiting bij Tiscali via het netwerk van KPN afgesloten.Hier altijd tevreden over geweest.Totdat driekwart jaar geleden Tiscali een zakelijk conflict kreeg met KPN,en de KPN 60.000 klanten van Tiscali overnam die nog niet op het eigen netwerk van Tiscali aangesloten waren(waaronder ik dus).

Ik bleek niet onder het contract uit te kunnen,en het tot 25 augustus 2006 uit te moeten zitten.Op 26 mei 2006 per aangetekende brief mijn ADSL-aansluiting opgezegd.Dit is door de KPN middels een brief van 1 juni 2006 bevestigd.

Toen ik naar een andere provider uitkeek,bleek dat de KPN in het afgelopen jaar de ene helft van zijn voormalige concurrenten opgekocht had,en via de andere helft geen ADSL-aansluiting meer door te willen geven.En bleek dat ik in mijn woonplaats nog maar op via twee providers online te kunnen,namelijk KPN en @Home.
Aangezien het mij lastiger leek om alle bekabeling voor het @home-netwerk opnieuw aan te leggen,toch maar weer naar de KPN heengestapt (voor internetplusbellen),en wel de naar lokale primafoon-winkel,aangezien ik niet zoveel vertrouwen had in de helpdesk(slecht bereikbaar).

Helaas had deze medewerker nogal haast,want voordat ik hem kon melden dat ik een geheim nummer had,had deze mijnheer al een formulier uitgedraaid zonder mij te vragen of ik een geheim nummer heb.Toen ik het doorlas,en hem vroeg om het te veranderen,zei hij dat er nog voldoende mogelijkheden kwamen om dit te veranderen.
Hier had ik dus geen vertrouwen in,en heb het via de helpdesk geannuleerd en opnieuw juist ingezet,maar dan met vermelding van geheim nummer.

Krijg ik een week later een formulier thuis,maar blijkt dat mijn geheime nummer gewoon in de telefoongids vermeld wordt,en opvraagbaar is via electronische diensten.Opnieuw de aanvraag voor internetplusbellen geannuleerd,en opnieuw juist ingezet.Tenminste,dat dacht ik.Want op 7 augustus 2006 kwam een brief van de KPN binnen dat het internetplusbellen geannuleerd is,en niet opnieuw ingezet is.Een telefoontje naar de helpdesk bevestigde dit.

Op 20 augustus 2006 kreeg ik een brief van de KPN binnen met wachtwoorden voor de internetplusbellen-aansluiting.Begin deze week een bericht van TGP-post,dat ik een pakketje uit Leidschendam op kan halen.

Ondertussen loopt mijn ADSL-aansluiting ondanks het per aangetekende en tijdige opzeggen gewoon door,en is er voor de maand september gewoon geld van mijn rekening afgeschreven voor mijn geannulleerde ADSL-aansluiting.Mijn ADSL-aansluiting werkt ook nog steeds,ondanks dat het contract nu bijna een week afgelopen is!En tegelijkertijd weet ik na 5 weken niet eens of ik wel kan internetplusbellen met behoud van geheim nummer,aangezien er geen orderbevestiging binnen gekomen is.Om die reden haal ik het pakketje van de KPN ook niet bij het postkantoor op.Want als ik de modem installeer,en de wachtwoorden en gebruikersnaam instel,zou ik in het telefoonboek terecht kunnen komen.

Ik heb spijt als haar op mijn hoofd dat ik opnieuw met KPN/Planet in zee ben gegaan.En heb bovendien geen idee waar ik nu juridisch sta,aangezien mijn per aangetekende schrijven geannuleerde ADSL-aansluiting blijkbaar gewoon doorgaat,en ik geen idee heb of ik wel de juiste internetplusbellen aansluiting krijg,aangezien ik geen orderbevestiging heb gekregen,of een schriftelijke overeenkomst heb ontvangen,of ondertekend!

Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?Want op de twee mailtjes die ik naar Planet heb gestuurd heb ik na een week nog steeds geen antwoord gekregen,en wanneer de helpdesk wel bereikbaar is sturen de medewerkers mij gewoon door naar een ander telefoonnummer,die dan weer niet bereikbaar is...Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie hulp!

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door Frankkk »

Ik heb niet het hele verhaal gelezen, maar als jij voldoende bewijs hebt, dan kun je gewoon de overschrijvingen storneren en een reactie afwachten. Natuurlijk niet het pakketje ophalen...

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door Soraya »

dagelijks(!) bellen en opschrijven met wie je spreekt. (ook de grote lijnen van het verhaal, zodat je weet wie wat zei.)
De onkosten kan je later bij hun declareren. Het is soms een zeer langdradig geheel, wij zijn er ook nog steeds mee bezig (meer dan een half jaar), maar de aanhouder wint; als het goed is hebben we ergens tussen volgende week en die week erop weer internet! (duim, duim)
Geld wat er van onze rekening werd afgeschreven hebben wij telkens via de bank weer ongedaan gemaakt, immers we gaan niet betalen waar we niet voor gekozen hebben en nooit een contract voor hebben ondertekend.

raymondk
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 nov 2004 21:56

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door raymondk »

Aangezien Planet niet reageerde op e-mails,ik er bij de telefonische helpdesk niet doorkwam,en ze ondanks mijn tijdige en aangetekende opzeggen van het ADSL-abonnement toch geld van mijn rekening bleven afschrijven voor die wettelijk beeindigde aansluiting(en bovendien wachtte ik al 7 weken op een orderbevestiging voor internetplusbellen!),toch maar weer eens contact opgenomen met het "Juridisch Loket".
Deze adviseerde mij om Planet internet "in gebreke te stellen",en ze 7 dagen de tijd te geven om het een en ander te corrigeren,danwel in werking te zetten,anders zou het contract voor internetplusbellen door mij ontbonden worden!Heb Planet er ook gelijk maar even aan herrinerd dat het ADSL-abonnement door mij tijdig en aangetekend opgezegd,en dat dit door hun bevestigd was.Bovendien een "intrekking machtiging automatische incasso" bijgevoegd,en dit alles ruim 2 weken geleden AANGETEKEND verstuurd.Gelijktijdig het door Planet foutief afgeschreven geld bij de bank gestorneerd.
Tot op heden geen enkel teken van leven van Planet vernomen!!!En aangezien het volgens het "Juridisch Loket" op deze manier juridisch klopt,en ik weer vrij ben om de internetprovider te kiezen die ik wil, heb ik gelijk maar een contract afgesloten bij @Home.
@Home wist binnen 3 dagen de juiste papieren te sturen,en binnen 5 dagen het installatiepakket.Direct geiinstalleerd,en het werkt!Gelijk maar telefoon bij besteld(wel 1 maand opzegtermijn bij de KPN).
Dus voor de vele anderen die bij Planet in hetzelfde schuitje zitten:
1.Planet reageert NIET op e-mails.
2.Als je bij Planet al een helpdeskmedewerker aan de lijn krijgt,doet hij/zij niet wat hij/zij beloofd.DUS:
3.Het enige wat Planet wettelijk gezien niet negeren mag is een AANGETEKEND schrijven.
4.En mocht Planet er desondanks toch een grote puinhoop van maken en je weet zeker dat de fout bij Planet en niet bij jou ligt,informeer dan eens bij een juridische persoon wat de mogelijkheden zijn om "het probleem Planet" op te lossen,want die zijn er beslist!
Succes allemaal!!!

CJ B.
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2006 14:23

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door CJ B. »

Ik heb me vorig jaar reeds aangemeld, gratis gemonteerd en over het gebruik tevreden. Ik had een lite abonnement genomen, maar haal dit met mijn gebruik er niet uit en besloten te downgraden naar go. Dit is op 27 juli ontvangen en volgens KPN op 2 aug. verwerkt. Op de factuur van 2 sep echter nog niet verwerkt en vandaag heb ik inmiddels voor de 3de keer gebeld. men kon mij nu niet helepen en vroegen mij of IK terug kon bellen later in de week. Ik heb gemeld dat het wel raar is dat zij het e.e.a. niet (kunnen) regelen en ik kosten moet maken en tevens moet betalen voor het downgraden. KPN (zijn naam mag ik niet noemen denk helaas) zij dat dit nu eenmaal de proceduren waren en ik het hier mee moest doen. Dit is toch belachelijk, van een amateuritisch geneuzel !!

Bertvm
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 sep 2006 18:59

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door Bertvm »

Oh en ik maar denken dat ik de enige was met planet ervaring.
Eind augustus IPB aangevraagd bij de primafoon. Afgsproken was dat ik mijn abo bij wanadoo tot 31-12-2006 zou houden en dan over zou gaan.
nog dezelfde maand (aug) krijg ik een brief dat ik abbonee ben geworden , modem gestuurd zou worden etc.
Ik heb gebeld, gemaild, maar ik krijg geen gehoor over mijn ingangsdatum.
Vorige week 20 september heb ik ineens geen internet meer, blijkt dat planet opdracht aan wanadoo heeft gegeven dat de lijn plat kan (volgens wanadoo), planet zegt precies andersom, en ik ben de klant die niks hoort.
De miepies bij planets helpdesk weten verrekte weinig want na weer 3 telefoontjes eraan gespendeerd word mij vertelt dat ik mijn oude kpn modem wel tijdelijk door kan gebruiken, wat mij in diverse telefonngesprekken als mijn vraag negatief werd beantwoord.
Inmiddels heb ik internet (via oude modem dus), wanadoo wordt tot eind december betaalt door planet, maar heb nog geen box gekregen ..

Ik heb inmiddels wel een bos bloemen gehad van de KPN ??.
Waarvoor weet ik niet want er zat geen briefje bij..
Aardig he
gr

raymondk
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 nov 2004 21:56

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door raymondk »

Vervolg verhaal september:Ik dacht het verhaal "Planet-Ellende" achter mij gelaten te hebben,aangezien ik Planet Internet met behulp van het Juridisch Loket in gebreke had gesteld betreffende internetplusbellen,dit aangetekend verstuurd had en daarbij een "INTREKKING MACHTIGING AUTOMATISCHE INCASSO" bij de aangetekende brief bijgevoegd had.
Twee maanden lang geen enkel teken van leven van Planet Internet vernomen,ook niet van de klachtenbrief die ik over Planet internet naar KPN-klantenservice verstuurd heb,en ineens wordt er geld van mijn rekening afgeschreven voor een niet bestaande "Internetplusbellen"-verbinding!
Schijnbaar hebben ze bij Planet Internet een dusdanige plaat voor de kop dat ze zelfs een aangetekend verstuurde intrekking automatische incasso negeren.....
Heb nu dus bij de bank niet alleen het geld gestorneerd,maar dus ook een "SELECTIEVE INCASSO-BLOKKADE" van Interpay Nederland laten uitvoeren.....
Dit heb ik in mijn 37-jarig leven bij nog geen enkel bedrijf hoeven doen.Zegt wel iets over het niveau waarop Planet Internet met klanten omgaat lijkt mij....
Wordt vervolgt(zou je zeggen).

BLW
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 apr 2006 19:57

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door BLW »

Het bovenstaande geldt voor veel dochters van KPN. Zolang het werkt, dan werkt het. Maar zet je maar schrap als je hun helpdesk of anderszins nodig hebt.

Je valt letterlijk van de ene verbazing in de andere. Zit al een half jaar op geld van Het Net te wachten. Echter aan de zijde van Het Net blijft het oorverdovend stil.

carljm72
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2006 19:08

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door carljm72 »

hier hetzelfde probleem/fiasco!

medio juli IPB aagevraagd bij Planet Internet, nadat ik jaren ADSL afneem bij hen. Nog voordat ik iets ontving, heb ik IPB ook weer geannuleerd, vanwege de vele problemen.
KPN vertelde me dat het geen probleem was aangezien mijn aanvraag was afgewezen (??? ze vond het ook vreemd dat ik daar niet van op de hoogte was). Bij Planet stond in onder "Mijn gegevens" (ook zo'n prachtig nieuw niet-werkend systeem) nog steeds abonnement: IPB.

Dus Planet gevraagd dit terug te plaatsen naar ADSL abonnement. Vervolgs had in bij "mijn gegevens": GEEN abonnement. Maar in de pratijk wel een internetverbiding, maar geen mailboxen meer. Wekelijks bellen: horen dat ze het ook niet weten, horen dat ze met 4 afdelingen er aan het werken waren, horen dat het systeem zich zelf moest schonen, en ze wisten niet wanneer het systeem dat deed, het ontvangen van 2 brieven van Planet waarin stond dat ADSL NIET te leveren was op mijn adres, horen van medewerkers van de helpdesk: "jaja dat wil ik ook wel een verbinding waar ik NIETS voor betaal, hahaha". Kreeg ik vorige week te horen, nadat ik zelf maar weer eens belde, dat ze me maar hadden afgesloten........ vanaf 8 november.

Dat bleek volgens de helpdesk van Planet nog de enige optie te zijn, en was het makkelijkst. Ik kon opnieuw bellen naar de helpdesk met optie 1, optie 2 (of zoiets) en opnieuw klant worden...

Ik heb bedankt voor dat geweldige aanbod.
Ben inmiddels overgestapt naar een andere provider, en wacht op de aansluiting van hen.
Daarnaast nog een klachtenbrief naar Planet gezonden en daarbij de vraag of ze me dan ook helemaal uit hun systeem kunnen verwijderen. Ik kan namelijk nog steeds inloggen onder "mijn gegevens" om daar te zien dat ik niets meer heb bij Planet...

Mr.Buell
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 okt 2006 08:26

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door Mr.Buell »

EVEN EEN AANTAL TIPS VOOR DE NIET BLIJE HET NETTERS/ KPN klanten/Planet klanten

1. Al je schriftelijke correspondentie aangetekend verzenden met ontvangstbevestiging, zodoende dat je de wettelijke termijn van 8 dagen altijd zelf onder controle hebt.

2. Storneer ten allen tijde onterecht afgeschreven bedragen, en breng eventuele onterecht gemaakte belkosten altijd in rekening bij Het Net/kpn/Planet.

3. Eventuele betalingen waar Het Net nog recht op heeft in overleg met een advocaat storten op zijn derdenrekening en laat de advocaat een brief sturen naar Het Net/KPN/Planet met de melding dat de tegoeden op zijn rekening zijn gestort met als rechthebbende Het Net, zodrag de problemen en of annulering zijn opgelost cq verwerkt en bevestigd.

Voorts kan ik melden dat op dit moment een grote groep mensen ( ca 800 ! )zich al heeft verenigd om in samenspraak met een topadvocaat een gezamelijke schadeclaim in te gaan dien bij voornoemde bedrijven voor het leveren van wanprestaties, U HELPT UZELF DUS HET BESTE DOOR OOK HIERAAN DEEL TE NEMEN, WANT SAMEN STAAT MEN STERK, MAAR ALLEEN WORDT MEN GENEGEERD.

WIL JE HIEROVER MEER INFO, stuur een mailtje naar : [email protected]

evie01
Berichten: 137
Lid geworden op: 21 apr 2005 09:24

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door evie01 »

carljm72: jouw verhaal zou het mijne kunnen zijn, wij hebben dus precies dezelfde problemen!!

Gesloten