LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN houdt zich niet aan afgesproken contractbedrag

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
GoedeSchildpad#303
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2020 12:32

KPN houdt zich niet aan afgesproken contractbedrag

Ongelezen bericht door GoedeSchildpad#303 »

Onlangs overgestapt van Telfort naar KPN internet, mooie aanbieding. Althans dacht ik.
Hussel internet 200 Mbit/s, gratis wifi-modem en 6 maanden 50% korting, 5 euro entertainment korting, 2 extra's, KPN veilig (gratis) en Spotify premium. Dus in totaal de eerste 6 maanden een bedrag van 28,99 p/m.
Ik heb Telfort mobiel om in aanmerking te komen voor de korting.
Krijg ik mijn eerste rekening vandaag, 36,09 euro.
Net de klantenservice gebeld en waar het daar eigenlijk op neer komt dat ze niets voor me kunnen doen en dat dat de kosten voor de komende zes maanden zijn ondanks order bevestiging waar ik mee akkoord gegaan ben.
Daar sta je dan, als consument, getekend voor 28,99 p/m en 36,09 word door je strot geduwd.
Je blijft verbaasd achter.

NeoDutchio
Berichten: 12325
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: KPN houdt zich niet aan afgesproken contractbedrag

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U geeft aan dat u zowel €5,- per maand korting krijgt op entertainment, als gratis Spotify premium. Hoe kunt u korting krijgen op iets dat gratis is? Zitten er wellicht toch extra pakketten bij?
Ook kom ik er niet uit hoe u aan het bedrag van €28,99 komt. 200Mbit internet kost de eerste 6 maanden €25,- per maand., waar komt dan die €3,99 vandaan?

Staat op de orderbevestiging all onderdelen vermeld? En zit daar verschil in als u nu naar uw pakket op mijnkpn kijkt?

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: KPN houdt zich niet aan afgesproken contractbedrag

Ongelezen bericht door scontra »

Moeilijk of niet te beoordelen, aangezien u geen volledig overzicht geeft van hetgeen er in uw abonnement zit.
Geeft u eens per onderdeel aan wat u heeft en wat u er voor betaald !

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: KPN houdt zich niet aan afgesproken contractbedrag

Ongelezen bericht door alfatrion »

Aansluitkosten?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: KPN houdt zich niet aan afgesproken contractbedrag

Ongelezen bericht door mahadma »

Wellicht net een paar dagen meer op de nota om naar één volledige maand te komen daarna.

Gesloten