LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kpn internet premium

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Kpn internet premium

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Ik ben al een tijdje met kpn in de weer,
in eerdere berichten en reacties op berichten heb ik gemeld als het werkt is het goed.
Onlangs 15 december heb ik een 2e aansluiting aangevraagd, op het 2e aderpaar, dit betrof een internet premium abo.
Oplevering ging snel,30 december mocht het gebeuren,ik blij.
Vanaf die dag ben ik tot en met vandaag in de weer om een fatsoenlijke snelheid te behalen.
Ik weet als je ver weg woont dit nimmer haalbaar is de 20 down.
Mijn situatie is als volgt, tot de dslam is het hemelsbreed 352m , aan draad is het rond de 681meter, dit kun je uitrekenen met bepaalde formules, welek ook vrij nauwkeurig zijn.
Na veel gebel met 0900 en Hd bleek dat ik een 12,2 mb profiel bezit.
Ongelovelijk maar vandaag wist iemand me op 0900 te melden , dat dit het max is,mee kon niet op deze postcodereeks.
Ik heb met een oud modem een intrainwaarde van rond de 20 weten te behalen, alleen als zij het profiel niet hoger zetten, gaat het 20 verhaal niet op.
Hier 40 meter vandaan zit iemand met telfort en , met een oude comp, veel tussenverbindingen, een rommeltje dus, op een realistische down
van 17/18mb.
Dus het verhaal van hun klopt voor geen meter, degene die ik aan de lijn had adviseerde om het omlaag te halen naar 8 mb.
Ik heb hem gemeld zeg het allemaal maar lekker op, ik ga geen 50 euro voor 12mb op zo n afstand betalen.
Terwijl ik op de andere aansluiting van 3mb<icm met itv> bijna 3,8mb down haal.
Technisch gezien is er niets aan de hand met de lijn naar huis, max waarde die mogelijk is 23mb.
Alles met bellen en dergelijke ook met het andere abo heeft het zo n 320 euro gekost,en wat heb je niks.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Kpn internet premium

Ongelezen bericht door D1RK »

Er zijn verschillende ADSL vormen, oude en nieuwe en soms geeft een ander dan de meestal gratis huur modem van KPN meer snelheid en minder problemen!

Gewoon een proberen van vrienden en dan op marktplaats voor weinig een 2e hands van zelfde type zoeken of duur nieuw kopen!

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: Kpn internet premium

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Dirk
Deze tip heb ik ook al geprobeerd,
Zonet ben ik erachter gekomen dat ze het toch teruggezet op 8 hebben , ik werd even niet goed.
Nu is er een totale opzegging de deur uit van die hele 2e lijn.
Ik ben er klaar mee.

kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Re: Kpn internet premium

Ongelezen bericht door kpndrama »

Waarom neem je geen alice? Collega van mij in ridderkerk haalt een snelheid van 16mbit en dat voor een paar centen.
Alice heeft ook een snelheids meter. Dan kan je van te voren zien wat je kan verwachten.

Ik heb ook kpn. Ik dacht dat je dan betere service had. Niet dus.

kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Re: Kpn internet premium

Ongelezen bericht door kpndrama »

@ Dirk.
De siemens exepriabox vond ik wel een goede. Is ook adsl2 en vooral het draadloze gedeelte werkte goed. Had ook wifi. Maar dat ding wat ik nu heb vind ik waardeloos. ( thompson experia box )
Siemens experia box is op marktplaats eenvoudig te vinden,

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: Kpn internet premium

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Citaat:

Kpndrama
Waarom neem je geen alice? Collega van mij in ridderkerk haalt een snelheid van 16mbit en dat voor een paar centen.
Alice heeft ook een snelheids meter. Dan kan je van te voren zien wat je kan verwachten.

Ik heb ook kpn. Ik dacht dat je dan betere service had. Niet dus


Alice is helemaal een drama, gezien de tig klachten, en de Fup is ook niet zo om over naar huis te schrijven.
Gisteravond nogmaals de klserv. proberen te bereiken, er wordt gewoon opgehangen, dit kan je toch niet maken.
Ze hebben de pech dat alle gesprekken opgenomen worden, ook van mijn kant, altijd makkelijk.
Ik weet niet hoelang dit gaat duren , maar daar heen bellen doe ik niet meer, veel te duur 0,26/min.
Ze mogen wel een jaarabo gratis bellen geven ter compensatie.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Kpn internet premium

Ongelezen bericht door D1RK »

KPN drama heeft vermoedelijk een probleem gezien zijn naam!

Ik heb meer vertrouwen in [email protected] waar je gratis zonder dure 0900 lijn meestal na eerste standaard antwoord meestal betere oplossingen kreeg.

Dus wel steeds de vorige mail beantwoorden want anders blijven ze domme standaard verhalen sturen!

Als je genoeg klaag en duidelijke korte vragen stelde kom je ooit wel eens bij een goede die wel helpt en alles kan oplossen!

Wel moet je als je een modem zelf koopt het KPN modem houden en niet verkopen want dit is huur en die moet dus na afloop ingeleverd worden!
Vele verkopen en krijgen later spijt!
Als je weet wat dit modem kost als je niet inleverde...?

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: Kpn internet premium

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Als je echt iets wilt , dan moet je persoonlijk met alle bescheiden naar het Maanplein in Den Haag gaan.
En een goed onderbouwd verhaal hebben.
Laatst gewijzigd door antoinetteb42 op 07 jan 2009 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: Kpn internet premium

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Verder heb ik de eer om, sedert 18uur een ongevraagde 8mb s verbinding, te bezitten.
Hedenmiddag heb ik die gehele 2 e aansluitin opgezegd.
En er zou ook een bevestiging van opgestuurd worden.
Hier blijf ik ook tot ik die in bezit heb achter aan zitten.
Verder ga ik lekker verder met 3 mb op die andere en als er ooit glasvezel in dit dorp komt, stap wel weer in een nieuw avontuur.
Ik heb er nu even genoeg van gehad.
Elke dag ben ik er zowel prive als op het werk ermee bezig, er zijn wel leukere dingen te doen, lijkt me.

Gesloten