LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Misère

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
UtopiaM
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2016 18:43

KPN Misère

Ongelezen bericht door UtopiaM »

Beste lezers,

Na een verhuizing zou ik kpn glasvezel meenemen naar een nieuwe studio locatie te Nijverdal. Hiervoor zal de verbinding begin november gerealiseerd worden. Ik gaf vanaf het begin al aan dat de glasvezelkabel niet in de woning aanwezig was en dat dit nog moest gebeuren. Volgens kpn was dit al gedaan, dus ik heb ze nog maar een keer op het hart gedrukt dat dit niet het geval is. Enfin, er zou een monteur langskomen voor de aansluiting en mijn vriendin is daarvoor de gehele dag thuis gebleven. Die monteur ontdekte dus bij de centrale dat de kabel niet was aangesloten en ging naar huis zonder ook maar iets van zichzelf laten te horen. Erg frustrerend, maar hierbij begon het probleem.

De gehele maand december heb ik veelvoudig contact gehad met de kpn met telefoongesprekken die ruim over de 1,5 uur gingen. Constant verkeerd doorverbonden, mensen die geen idee hebben waar het over gaat en verbrekende verbindingen. Heel erg slechts dus. Ze verzochten mij zelf contact op te laten met reggeviber wat ik absurd vond, het is immers hun verbinding/werk. Enfin gedaan, en ik kon pas in januari een monteur krijgen.

De 8e was dus de dag dat reggeviber aan zou komen sluiten, en je verwacht het al. WEER geen monteur zonder berichtgeving. Ondertussen heb ik dus RUIM 2,5 maand gewacht op mijn internet verbinding. Hierdoor loop ik simpelweg inkomsten mis aangezien ik als ondernemer in de muziekbranche afhankelijk ben van mijn internet.

Ik snap NIET dat dit zo lang moet duren, en het begint langzamerhand een strop te worden. Er word keer op keer beloofd dat er opnieuw een monteur gaat komen, die niet komt. Nu kan ik geen kant op, elke andere aansluiting gaat op zich laten wachten, terwijl ik de kpn en reggeviber niet meer vertrouw...

What to do?

Gesloten