LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Wendy1s
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 dec 2008 10:13

KPN

Ongelezen bericht door Wendy1s »

Nadat ik er achter kwam dat mijn ouders veel te veel betalen voor Internet plus bellen, ben ik verder gaan kijken naar een andere aanbieder. Wij kwamen terecht bij Telfort. Heb zelf altijd goede ervaringen gehad met Telfort. Nou goed. Alles afgesproken, brief gestuurd naar KPN over de overstap. (anderhalve maand van te voren) Kreeg maar geen brief terug van KPN.

1 december zou alles overgezet worden. Ligt internet van KPN er al uit vanaf 28 november. We zijn er gewoon helemaal afgegooid. 1 december hebben we Telfort internet geïnstalleerd. Dat werkte allemaal. Krijgen we ineens een brief dat ik internet moet doorbetalen tot 8 december???

Dus ik bellen naar KPN hoe dat nou zit, aangezien we eigenlijk al vanaf 28 november geen internet hebben. Die paar dagen maakt me niet uit, maar waarom zou ik een week langer door betalen dan ik afgesproken heb?

Eerst kom ik in het hoofdmenu bij KPN. Keuze gemaakt, nee dan moet u bij een andere afdeling zijn. Werd nu doorverbonden naar de afdeling opzeggingen. Daar een poos aan de lijn gezeten maar het kwam er op neer dat hij niets voor me kon doen en dat ik naar de afdeling facturering moest. Hij kon me nog niet eens doorverbinden naar die afdeling, dus ik opnieuw bellen naar KPN. Na nog een gesprek van 10/15 minuten bleek dat, naast dat de internetrekening tot 8 december loopt, de telefoonrekening tot 28 december door loopt!

Wat is dat voor een onzin? Wij moeten dus twee telefoonrekeningen betalen?

Met deze telefooncentrale schiet je dus gewoon helemaal NIETS op. Zeer gefrustreerd om een gesprek te voeren en dan zegt hij ook nog uit het niets: ik wens u nog een fijne avond. Terwijl het gesprek nog niet eens afgelopen was en ik nog steeds met hetzelfde probleem liep.

Als ze dat klantenservice noemen weet ik het ook niet. Ben blij dat ik van KPN af ben, want ze werken allemaal langs elkaar heen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Nu is het grootste probleem nog niet eens het overlappen van de contracten van een paar dagen maar een maand vind ik wel heel lang. En met het opzeggen van internet waren ze wel op tijd. Waarom moet die facturering dan nog door lopen?

GoldenIndy
Berichten: 129
Lid geworden op: 20 jul 2006 13:51

Re: KPN

Ongelezen bericht door GoldenIndy »

Hoezo moet je 2 telefoonrekeningen betalen? Bedoel je van IPB en Telfort?
Je krijgt gewoon je geld terug hoor. Soms kruisen opzeggingen en nota's elkaar, je krijgt ALTIJD een slotnota waarop het teveel betaalde geld terug betaald wordt.

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: KPN

Ongelezen bericht door e.weis »

Voor internet plus bellen betaalt u maar 1 rekening hoor?

Tot wanneer loopt het oorspronkelijke contract van dit abonnement?

mvg.
E. weis
KPN Webcare Team.

~Lady- N~
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 dec 2008 14:58

Re: KPN

Ongelezen bericht door ~Lady- N~ »

Even voor de duidelijkheid, dat het internet eral uit lag op 28 november komt omdat kpn de lijn gereed moet maken voor telfort en er volgt inderdaad een slotfactuur en mochten die datums niet kloppen kan je altijd bellen naar de factuurservice voor een creditering vanaf de dag dat het eigenlijk beeindigd had moeten zijn tot de dag dat je doorberekend bent...

succes

Wendy1s
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 dec 2008 10:13

Re: KPN

Ongelezen bericht door Wendy1s »

Oke bedankt voor de reacties.

Ik zal het wel verder afwachten en ga er van uit dat het met het geld ook goed komt.

Wat mij denk ik het meest dwars zat was de gang van zaken bij de klantenservice.

Take
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2008 15:36

Re: KPN

Ongelezen bericht door Take »

Ik heb al sinds september 2006 internetplusbellen op mijn adres en ik wilde mijn snelheid verhogen van 3 mb naar 6 mb , dit is doorgevoerd door KPN maar ik kon de snelheid niet halen, maximaal 5 mb...
Dit zorgde voor conflicten waardoor mijn telefoonlijn regelmatig uitviel.
Na overleg is duidelijk geworden dat KPN mij deze verhoging niet had mogen geven.
Besloten is de snelheid terug te brengen naar de goede 3 mb per sec, alles zou door KPN in orde worden gemaakt en hierdoor zouden ook de uitvallende telefoongesprekken tot het verleden behoren.
Nu krijg ik een brief waarin wordt aangegeven dat op mijn adres internetplusbellen technisch niet mogelijk is.. terwijl ik dit al jaren doe op dit adres!!??
Hiernaast blijk ik al maanden teveel te hebben betaald voor mijn abonnement, het abonnement wat ik betaal is duurder als het meer snelheid biedende abonnement wat op internet staat.
Telefonisch kom ik er niet door en als ik er al doorkom, dan wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en kan soms 2,5 uur aan de telefoon zitten zonder iemand te spreken die me verder kan helpen. Af en toe krijg ik weer iemand aan de telefoon en het enige wat gebeurd is dat deze me weer voor een lange tijd in de wacht zet.. Dit is niet 1 keer gebeurd, maar gebeurd eigenlijk standaard.




Bij elk nieuw contact dat ik aan de telefoon krijg worden telkens nieuwe dingen geroepen en niemand is van mijn situatie op de hoogte, de zoveelste KPN medewerker moet elke keer opnieuw mijn gegevens vragen en opnieuw de klacht horen.
Dit soort afwimpelgedrag is niet te tolereren, ik voel me niet serieus genomen.
Ik verwacht dat mijn telefoonkosten worden vergoed en zo ook het teveel betaalde bedrag van de abonnementen worden vergoed.
De uren vrije tijd die ik hierin heb moeten steken zijn ongehoord en dit is normaal gesproken niet te doen voor iemand die normaal aan het werk is. Ik heb hiervoor een vrije dag opgenomen om dit te proberen af te wikkelen!
Bovenstaande tekst dateert nog van vorige maand en er is in de afgelopen maand eigenlijk nog niet veel positiefs gebeurd.
Hieronder een overzicht van de gesprekken die is sinds die tijd heb getracht te voeren.

Datum tijdstip gesproken met Actie of afspraak

10-nov 8,45 geen naam verbind door
tot 9.05 geen contact opgehangen
9,10 geen naam verbind door
tot 9,40 Carla van de broek Staat me prima te woord, maar kan me niet helpen
na 28 minuten verbreekt de verbinding
9,55 Roy Thijssen Geeft aan dat het allemaal goed komt, brief dat internet
tot 10,05 op mijn adres niet mogelijk is kan ik als niet verzonden beschouwen
Verbind mij door met factuurservice
10,15 Tellien Kan geen beslissing nemen over de hoogte van de credit, ziet de klacht
als terecht en geeft aan dat ik maandag 17 november tussen 10.00 en 12,00
wordt teruggebeld om de klacht af te handelen.
17-nov 08,00 NIEMAND Vrije dag opgenomen, en niemand die mij heeft gebeld
tot 12.00

12,00 Diana Vrijhoeven verbind door
12,03 geen naam verbind door
12,05 Mevr Poulair Afd debiteuren gaat niet over hoogte van uitkering
Moet maar even opnieuw bellen
12,13 receptie, geen naam verbind door
Tot 12.30 Marco Feller zal klacht doorgeven, ik word om 14.00 gebeld
14,40 receptie, geen naam verbind door
Mevr. Mainassie verbind door
Anna Brandten Meld dat de afgesproken datum en tijdstip geen echte afspraak was
Staat niet in het systeem, Moet maar even afwachten, het is druk.
Kan niets voor u doen, U kunt ook niemand bellen, zet klacht in systeem
Geeft adres door van IMK
20-nov 8,30 receptie, geen naam verbind door
8,36 Valeria Renetti ziet dat de klacht in behandeling is, moet maar even afwachten

17,15 Receptie, geen naam Verbind door
Lidia Davies Verbind door
tot 17,30 Mo Geeft aan dat ik wordt gebeld, zit in behandeling, afdeling is druk

28-nov 16,40 Receptie, geen naam Verbind door
16,55 Dannielle van Zuijlekom Verbind door
17,00 Brechtje Leis Factuurservice, geeft aan dat het in behandeling is , maar dat het maximaal 4
weken kan duren voordat de klacht wordt afgehandeld, het is druk.
Als coulance stuurt ze een bloemetje toe, bedankt hiervoor,
8-dec 9,50 receptie, geen naam Verbind door
tot 10,15 Dhr Asfeld Maakt notitie, en geeft aan dat ik de factuur service moet bellen, optie 2
Moet zelf maar bellen doorschakelen is niet mogelijk
10,30 Michael ter serra Geeft aan dat het geen 4 weken duurt maar een maand..
Moet maar even afwachten, kan niets voor mij doen, bel na een maand maar weer.
Weer een halve dag verkwanselt!
12-dec 14,00 Organ del Perris Factuur afdeling verbinding is niet goed, systeem blijft hangen, moet maar even
tot 14.07 opnieuw bellen
14,12 Natasha Straufen Geeft aan dat het in behandeling is
dat ik gewoon maar even moet afwachten
Dat het ONGEVEER een maand kan duren en dat het wellicht druk is.
Geeft aan dat ik niemand hierover kan bellen en dat er bij KPN niemand is
Die dit nu kan oplossen



Het is beschamend..

Gesloten