LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] leed dat LYCOS webhosting heet!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: leed dat LYCOS webhosting heet!!!

Ongelezen bericht door Moppentappers »

themaster leuk dat je je diensten zo verleend maar laat mensen kiezen welke host ze kiezen en geef naast je eigen ook een paar andere GOEDE

Rudolph2
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 nov 2006 15:28

Re: leed dat LYCOS webhosting heet!!!

Ongelezen bericht door Rudolph2 »

Ik heb dezelfde slechte ervaringen met Lycos. Ik ben anderhalf jaar geleden overgestapt naar Lycos omdat dacht dat een dergelijk groot bedrijf mij dat continuiteit en een professionele service zou garanderen.
Ik ben tot de konklusie gekomen dat Lycos net zo knullig en amateuritisch is is al die kleine hosting bedrijfjes.
Op dit moment zijn al mijn acht websites en E-mail al langer dan 48 onbereikbaar net als de helpdesk van Lycos die E-mail niet meer beantwoord en als je belt al
2 dagen een bandje in vijf talen is te horen waarin wordt gezegt dat ze met een technisch probleem te kampen hebben wat binnen enkle uren wordt opgelost....(ik wacht nog steeds)
Zijn er nog meer mensen gedupeerd door Lycos ?! Neem contact op samen kunnen we misschien iets bereiken tegen deze internet mafia.

xander5
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 nov 2006 17:11

Re: leed dat LYCOS webhosting heet!!!

Ongelezen bericht door xander5 »

Zoals je in een andere thread kunt lezen ben ik ook een slachtoffer.
Wat wil je doen tegen Lycos? Ik denk dat alleen het tegen de schandpaal nagelen via Radar op TV dit vage bedrijf in beweging kan krijgen.

zwollywoods
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 sep 2006 21:32
Locatie: zwolle

Re: leed dat LYCOS webhosting heet!!!

Ongelezen bericht door zwollywoods »

Ja heb er ook mee te maken. al sinds woensdag 15 november zeggen ze dat het over enkele uren opgelost moet zijn maar is nu al bijna zaterdag. ik loop inkomsten mis en bezoekers blijven straks weg en moet weer opnieuw beginnen. een kennis van me moet zelfs juridische stappen ondernemen om z,n domein te verhuizen. maar nu nog steeds is alles offline. soms bij vlagen is alles online maar na 1 minuut is alles er weer af. Het wordt echt wel tijd dat radar hier iets aan doet omdat dit al jaren speeld en lycos de domeinnamen niet wil afstaan. heb ook al tig keer gemaild maar krijg gewoon domweg het zelfde mailtje terug dus daar wordt ik ook niet wijzer van. ze hebben een plaat voor hun hoofd en zijn totaal niet bereikbaar.

ik hoop dat radar nu hier even aandacht aan wil besteden want vele klanten zijn hier de dupe en die zijn al sinds 15 november offline met hun websites.

Groeten!

Rudolph2
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 nov 2006 15:28

Re: leed dat LYCOS webhosting heet!!!

Ongelezen bericht door Rudolph2 »

Ik ben het er mee eens dat het publiekelijk aan de schandpaal nagelen van Lycos Europe webhosting de enige oplossing is om het management van een bedrijf met zo'n dikke plaat voor hun kop er van te doordringen dat zij verplichtingen aan hun betalende klanten hebben na te komen.

Maar ik begin onderhand te vrezen dat Lycos webhosting in staat van faisement is en bezig is hem te knijpen uit Nederland...
Neem contact met me op als je denkt om gezamelijk een advocaat op hun af te sturen om de schade te claimen en onze domeinnamen veilig te stellen.

Rudolph.

Nerma
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 nov 2006 22:15

Re: leed dat LYCOS webhosting heet!!!

Ongelezen bericht door Nerma »

Het is te gek voor woorden. "Over een paar uur zijn de problemen opgelost" laat Lycos door middel van een antwoordapparaat weten. Al 3 dagen zij de websites uit de lucht. Wie is aansprakelijk voor de opgelopen bedrijfsschade doordat je niet bereikbaar en/of te vinden bent op het web voor je klanten? Hoe lang moeten we nog wachten alvorens de problemen zijn opgelost? Ook per e-mail komt geen reactie. Is er inderdaad sprake van een (dreigend) faillisement?
Kunnen we gezamenlijk juridische hulp inroepen?

tombee
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 nov 2006 17:50

Re: leed dat LYCOS webhosting heet!!!

Ongelezen bericht door tombee »

Begin november heb ik een domein geregistreerd bij Lycos en tegelijkertijd een webhosting pakket afgenomen.

Registratie van domein verliep vlekkeloos, echter nadat ik toegang kreeg tot mijn 'control panel' binnen Lycos begon de ellende: FTP en Mail werkt niet: het in gebruik nemen van het domein is dus niet mogelijk omdat ik geen enkele html-pagina kan klaarzetten.

Na mijn probleem keurig te hebben aangemeld bij Lycos werd tot 2x aan toe beloofd dat het de volgende dag zou zijn opgelost. Let wel: dit nadat ik ZELF iedere keer contact moest opnemen met het dure 0900 nummer (op email wordt al helemaal niet gereageerd). De standaard opmerkingen van de persoon aan de andere kant van de lijn beloofde ook al niet veel goeds: "is in behandeling, uw probleem ligt nu bij de ontwikkelafdeling, u hoort spoedig van ons".

De bom barste bij mij na mijn laatste telefonische contact waarbij ik opnieuw kenbaar maakte dat ik erg ontevreden ben over de gang van zaken en niet snap dat een organisatie als Lycos - die pretendeert kwaliteit hoog in het vaandel te hebben - totaal geen moeite neemt mij als betalende (!) klant op de hoogte te houden van de status van mijn problemen. Het antwoord dat ik kreeg was: "U kunt toch niet verwachten dat uw probleem direct binnen een dag of twee wordt opgelost? " Op mijn vraag vervolgens of men het dan normaal vindt dat ik betaal voor en dienstverlening waar ik niets aan heb kreeg ik als enige reactie: "Uw zult gewoon nog even een dagje moeten wachten".

Kortom: mijn eerste EN laatste domein dat ik dus onder breng bij Lycos!
Spijtig te constateren dat een grote organisatie als Lycos niet bekend is met 'klantgericht denken'. Je zou toch anders verwachten!

Vriendelijke groet,

Tom Boeken

tombee
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 nov 2006 17:50

Re: leed dat LYCOS webhosting heet!!!

Ongelezen bericht door tombee »

N.a.v. mijn eerder gemelde klacht heb ik vandaag Lycos op de hoogte gebracht van het feit dat ik per direct mijn domein niet langer wens onder te brengen bij hun en hosting stop zet aangezien er nog altijd geen oplossing wordt geboden voor de bestaande problemen.

gr.

Tom

PeHo
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2006 20:42

Re: leed dat LYCOS webhosting heet!!!

Ongelezen bericht door PeHo »

Op welk telefoonnummer is Lycos te bereiken?

Bedankt!

Cybertus
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:25

Re: leed dat LYCOS webhosting heet!!!

Ongelezen bericht door Cybertus »

Helaas heb ik in het verleden een domeinnaam bij Lycos geregistreerd.
De administratie bij Lycos lijkt een grote puinhoop.
Kreeg eerder onterechte incasso, emailadressen verdwijnen, dreig domeinnaam kwijt te raken ondanks lange vooruitbetaling etc etc etc
Met mailberichten gebeurt vrijwel nooit iets.

Gesloten