LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lycos webhosting al 2 dagen down!!!!!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
zwollywoods
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 sep 2006 21:32
Locatie: zwolle

Lycos webhosting al 2 dagen down!!!!!!!

Ongelezen bericht door zwollywoods »

Na 2 dagen zijn m,n websites, die gehost worden via Lycos, nog steeds slecht of niet bereikbaar. Lycos zegt telkens dat na enkele uren het probleem is opgelost maar niets is minder waar. Nu zijn we weer een dag verder en nog steeds hebben ze problemen. Ik eis zo langzamerhand wel een schade vergoeding!!
Overgens hebben al langere tijd dat om de 6 weken de boel offline ligt. Ik overweeg m,n beide domijnen te verhuizen maar daar schijnt lycos ook heel moeilijk in te doen. Ik ken zelfs iemand die dat via een rechter klaar moet spelen voordat hij z,n domijn kan verhuizen. mensen, ga niet in zee met Lycos!!

wat een pruts bedrijf!!

boooop
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2006 23:27

Re: Lycos webhosting al 2 dagen down!!!!!!!

Ongelezen bericht door boooop »

Het is inderdaad niets anders dan problemen met Lycos. Mijn website ligt er nu al voor de derde dag uit, net als de websites van alle andere klanten van Lycos. Ik vind het buitengewoon veel voor een dienst waarvoor je maandelijks betaalt. En het is niet het eerste probleem. Het begint heel vervelend te worden. Maar tegenover zo'n groot bedrijf ben je toch altijd kansloos. Ik ga mijn website binnenkort verhuizen naar een andere hostingdienst.

Hm!
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2006 15:38

Re: Lycos webhosting al 2 dagen down!!!!!!!

Ongelezen bericht door Hm! »

Inmiddels is mijn site al diverse keren geheel verdwenen, gekraakt, schijnt ineens mailtjes te versturen die ik niet verstuur, is mijn pakket automatisch een paar keer in omvang èn betaling (automatisch natuurlijk) toegenomen. Inderdaad om de zoveel weken is het wel weer op de een of andere manier raak. Helpdesk? Als je ze al te pakken krijgt, als je al een telefoonnummer weet te vinden of als er tussen al die automatische standaardbriefjes ineens iets "vers" zit wordt je afgescheept met een berg beloftes. Ik heb nog nooit een waarschuwing gehad voor m'n site verdween, nog nooit een zwart op wit bevestigingsmail op verzoek (en toegezegd) dat het gesprek even kort samenvat. Wel gebroken nederlands mailtjes en antwoordapparaten in verre landen. Lycos heeft niets met hosting te maken. Klanten mogen hooguit betalen en verder stil in een hoekje spijt hebben.
Natuurlijk probeer ik ook weg te komen.

xander5
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 nov 2006 17:11

Re: Lycos webhosting al 2 dagen down!!!!!!!

Ongelezen bericht door xander5 »

Ook hier een zeer ontevreden lycos klant.
Ik heb nu nog 8 domeinnamen in beheer bij Lycos, maar dat duurt echt niet lang meer (als het aan mij ligt en Lycos meewerkt). Het is absoluut absurd dat deze leverancier niet beschikt over kwalitatief goede servers en al helemaal niet over enige klantgerichtheid. Totale apathie en radiostilte van de kant van Lycos als je je diensten naar je klanten niet kunt waarmaken. Geen enkel mailtje met een uitleg. Een betaald telefoonnummer waar alleen een bandje wordt afgespeeld (in 5 talen, lekker nuttig voor de kosten). En dan ook nog een standaard antwoord op door mij gestelde vragen per e-mail.

Kortom, een bedrijf dat volgens mij - en vele anderen - het bestaansrecht heeft verloren. Ik ga een verzoek tot verhuizing (naar Uniserver) indienen en hoop dat dit snel wordt gerealiseerd.

Groet,
Edwin

Rudolph2
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 nov 2006 15:28

Re: Lycos webhosting al 2 dagen down!!!!!!!

Ongelezen bericht door Rudolph2 »

Ook op dit moment zijn al mijn bij Lycos gehoste sites ook nog steeds down. Dit duurt nu al meer dan twee dagen. Ik heb nog ook steeds geen bericht van Lycos ontvangen m.b.t. de aard van de storing en wanneer men deze denkt te hebben op gelost. E-mail aan de Lycos helpdesk wordt alleen beantwoord met standaard antwoorden en wie belt naar de helpdesk krijgt het bekende bandje in 5 talen te horen waarin wordt gezegt dat ze niet bereikbaar zijn en hard werken om het probleem op te lossen.
M.a.w. Lycos laat zijn klanten barsten !
Wie zit ook in problemen door Lycos ?javascript:emoticon(':cry:')
Crying or Very sad

Rudoph

Nerma
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 nov 2006 22:15

Re: Lycos webhosting al 2 dagen down!!!!!!!

Ongelezen bericht door Nerma »

We zijn allemaal eenlingen, maar samen zijn we sterk. Het is alleen even uitzoeken (met hulp van RADAR???) hoe we LYCOS kunnen aanpakken. Er moet op zeer korte termijn iets gebeuren om LYCOS te dwingen te leveren wat we gekocht hebben.
Als we niets ondernemen lopen kleine ondernemers die hun sites en die van hun klanten bij LYCOS hosten kans op een flinke financiele aderlating (of faillisement). En alle particulieren die voor familie en vrienden leuke dingen op het web zetten zien hun uitgaven en moeite verdampen!
Heeft iemand een idee hoe we dit kunnen aanpakken? :idea:

www.mamalou.eu
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2007 22:13

Re: Lycos webhosting al 2 dagen down!!!!!!!

Ongelezen bericht door www.mamalou.eu »

Momenteel maak ik gebruik van lycoseshop. Het product wat overigens van epages is werkt prima alleen jammer dat het door lycos wordt gehost. Ook ik loop tegen heel veel problemen op. Vragen over wat voor uitbreidingen je kan verwachten komende tijd bijv implementatie iDEAL worden niet beantwoord of je krijgt een kort "dit kan niet" terug.

Voor suppport hoef je ook niet bij lycos te zijn want dan vertellen ze dat het geen product is van lycos.
Inmiddels ben ikop zoek gegaan naar andere webshopgebruikers en zo'n 25 anderen hebben exact dezelfde ervaringen.
Ik zoek altijd naar meer mensen met dezelfde problemen om samen iets te kunnen ondernemen dus voel je de behoefte? mail me.Momenteel heb ik wat andere ingangen gevonden maar wacht nog steeds op antwoord.

Gr.
Marcel

gast007
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 jul 2006 20:58

Re: Lycos webhosting al 2 dagen down!!!!!!!

Ongelezen bericht door gast007 »

.....en wie weet hoe je bij Lycos een e-mailaccount kunt opzeggen?
Een mail sturen heeft geen zin, geen reaktie.

ikbenik

Re: Lycos webhosting al 2 dagen down!!!!!!!

Ongelezen bericht door ikbenik »

Het is inderdaad niets anders dan problemen met Lycos. Mijn website ligt er nu al voor de derde dag uit, net als de websites van alle andere klanten van Lycos.


Bij een klant van mij waarvan ik de site beheer is nog steeds actief en er zijn geen problemen mee.

En ja, die is ook bij Lycos.

Ben ik dan de enige die er geen problemen mee heeft?

blackeyepea
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 feb 2007 14:09

Re: Lycos webhosting al 2 dagen down!!!!!!!

Ongelezen bericht door blackeyepea »

Tel er nog maar 1 bij op. heb een webshop van Lycos die nu al zo'n 2 weken niet in de lucht is terwijl ik mijn shop in januari wilde openen.

Ben al een klachtenbrief aan het voorbereiden, want ik ben bang dat dit nog lang gaat duren en dan ben ik dus genoodzaakt extra kosten te maken om een nieuwe webshop te laten bouwen.

Al met al baal ik flink van lycos.

blackeyepea
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 feb 2007 14:09

Re: Lycos webhosting al 2 dagen down!!!!!!!

Ongelezen bericht door blackeyepea »

Heb lycos nu zo'n 5 keer gebeld 10 x een e-mail gestuurd en dan krijg ik vorige week we een mail terug met we zullen kijken of u in aanmerking komt voor een vergoeding.

Mijn webshop is nu 4 weken offline en ik eis eigenlijk gewoon dat ze me mijn geld teruggeven zodat ik dit kan besteden aan een nieuwe webshop + hosting bedrijf die wel te vertrouwen is, want mijn vertrouwen is totaal weg.

Hoe kunnen we dit samen aanpakken en voorleggen bij Radar, want ik vind dat er echt wat moet gebeuren en snel voordat er nog vele mensen zullen volgen.

Gesloten