LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Microsoft lost probleem niet op

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Wim6327
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2013 23:20

Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door Wim6327 »

Afgelopen zaterdag een nieuw microsoft account aangemaakt. Hierop Office 365 home premium abonnement met creditcard aangeschaft en op een notebook geinstalleerd.
Vervolgens wilde ik dit ook op desktop en andere laptop installeren, echter het microsoft account was niet meer toegankelijk. De vraag om password te herstellen en het deel van het telefoonnummer kwamen niet overeen met mijn gegevens. Na vele verzoeken aan microsoft is mij gebleken dat het account van iemand anders moet zijn. Ik krijg het niet terug. Niemand kan echter zorgen dat ik weer toegang krijg tot mijn Office 365 abonnement.
Ik heb een betalingsbewijs door middel van mijn creditkaartafschrijving, ik weet het account waarop besteld heb en kan ook tonen dat het op een notebook geinstalleerd staat. Toch kan niemand bij Microsoft mij helpen, omdat ik geen toegang meer krijg tot het account.
Ik wil dat het abonnement overgezet wordt naar mijn nieuwe account of mijn geld terug. (Microsoft zegt dat ik binnen 30 dagen het abonnement kan annuleren, echter moet dan wel via het oorspronkelijk account doen. haha). Tevens moet het abonnement opgezegd worden, daar ze anders jaarlijks het bedrag weer kunnen afschrijven.
Bij microsoft ondersteuning kom ik geen steek verder. Aardige mensen begrijpen het probleem, echter zonder het oorspronkelijke toegankelijke account kunnen ze niets.
Hoe los ik dit op?

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door Rim69 »

Hoe kan iemand nu een pas afgesloten account van jou al direct overnemen? Heb je gewoon niet zelf fouten gemaakt in je aanmelding? Dan is het dus gewoon je eigen schuld. Hoe moet Microsoft nu iets herstellen als ze niet zeker zijn van je identiteit?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door Har06 »

toos (van bep&toos) schreef:Mogelijk wordt U binnenkort gebeld door Microsoft door een leuke engels sprekende dame dat U een probleem hebt en die die graag voor U oplost als U even haar digitaal op afstand toelaat op uw computer

NOOIT DOEN WAARSCHUWING :::::::::::::::::::::::::::::::::::::

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door sjohie »

Wim6327 schreef:Afgelopen zaterdag een nieuw microsoft account aangemaakt. Hierop Office 365 home premium abonnement met creditcard aangeschaft en op een notebook geinstalleerd.
Vervolgens wilde ik dit ook op desktop en andere laptop installeren, echter het microsoft account was niet meer toegankelijk. De vraag om password te herstellen en het deel van het telefoonnummer kwamen niet overeen met mijn gegevens. Na vele verzoeken aan microsoft is mij gebleken dat het account van iemand anders moet zijn. Ik krijg het niet terug. Niemand kan echter zorgen dat ik weer toegang krijg tot mijn Office 365 abonnement.
Ik heb een betalingsbewijs door middel van mijn creditkaartafschrijving, ik weet het account waarop besteld heb en kan ook tonen dat het op een notebook geinstalleerd staat. Toch kan niemand bij Microsoft mij helpen, omdat ik geen toegang meer krijg tot het account.
Ik wil dat het abonnement overgezet wordt naar mijn nieuwe account of mijn geld terug. (Microsoft zegt dat ik binnen 30 dagen het abonnement kan annuleren, echter moet dan wel via het oorspronkelijk account doen. haha). Tevens moet het abonnement opgezegd worden, daar ze anders jaarlijks het bedrag weer kunnen afschrijven.
Bij microsoft ondersteuning kom ik geen steek verder. Aardige mensen begrijpen het probleem, echter zonder het oorspronkelijke toegankelijke account kunnen ze niets.
Hoe los ik dit op?
Een betwiste transactie indienen bij de creditcard maatschappij om je geld terug te krijgen, en een google acount openen?

grizzly1972
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 dec 2010 17:38

Re: Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door grizzly1972 »

Wim6327 schreef:Afgelopen zaterdag een nieuw microsoft account aangemaakt. Hierop Office 365 home premium abonnement met creditcard aangeschaft en op een notebook geinstalleerd.
Vervolgens wilde ik dit ook op desktop en andere laptop installeren, echter het microsoft account was niet meer toegankelijk. De vraag om password te herstellen en het deel van het telefoonnummer kwamen niet overeen met mijn gegevens. Na vele verzoeken aan microsoft is mij gebleken dat het account van iemand anders moet zijn. Ik krijg het niet terug. Niemand kan echter zorgen dat ik weer toegang krijg tot mijn Office 365 abonnement.
Ik heb een betalingsbewijs door middel van mijn creditkaartafschrijving, ik weet het account waarop besteld heb en kan ook tonen dat het op een notebook geinstalleerd staat. Toch kan niemand bij Microsoft mij helpen, omdat ik geen toegang meer krijg tot het account.
Ik wil dat het abonnement overgezet wordt naar mijn nieuwe account of mijn geld terug. (Microsoft zegt dat ik binnen 30 dagen het abonnement kan annuleren, echter moet dan wel via het oorspronkelijk account doen. haha). Tevens moet het abonnement opgezegd worden, daar ze anders jaarlijks het bedrag weer kunnen afschrijven.
Bij microsoft ondersteuning kom ik geen steek verder. Aardige mensen begrijpen het probleem, echter zonder het oorspronkelijke toegankelijke account kunnen ze niets.
Hoe los ik dit op?
Hoe is het mogelijk dat je je wachtwoord niet meer wist??

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door sadfly »

hee stop messing ! :P
Dat is in deze tijd echt niet zo vreemd als je 70 passwords hebt.
Alleen bied een site altijd de optie om een nieuw password aan te maken.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door nevermind »

sadfly schreef:
hee stop messing ! :P
Dat is in deze tijd echt niet zo vreemd als je 70 passwords hebt.
Alleen bied een site altijd de optie om een nieuw password aan te maken.
Daar bied het "password depot" uitkomst.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door CB »

Waarom betalen als er goede gratis software is.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door nevermind »

CB schreef:Waarom betalen als er goede gratis software is.
Sorry, maar ik heb er nergens geschreven, dat het een betaalde software is! :shock:

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

tot welk account heb je nu geen toegang meer?
Als dit het windows account is, heb ik wel een oplossing.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door sjohie »

devious schreef:Zie ik nu echt dat er ook een nederlander is dat ect, serieus, betaalt voor de Microsoft rotzooi? Kraken en installeren als je het nodig hebt maar vrolijk word je er nooit van
Mwoa, voor die 100 euro/jaar heb je Word, Excel, Powerpoint, Publisher, Access en 20Gb SkyDrive opslag, dat is geen gekke prijs voor zo'n professioneel geïntegreerd pakket. En niet iedereen kiest ervoor om de wet te breken.. :wink:

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Mooi pakket, maar de meeste mensen gebruiken nog geen 10 procent van de totale functionaliteit.
Libre office volstaat voor de meeste mensen en is bovendien gratis.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door olaf79 »

Beertje02 schreef:Mooi pakket, maar de meeste mensen gebruiken nog geen 10 procent van de totale functionaliteit.
Libre office volstaat voor de meeste mensen en is bovendien gratis.
Bestaat dat wel, gratis?

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Jawel,

Ik draai Ubuntu12lt met libre office, kost me geen cent.

WillemV
Berichten: 1285
Lid geworden op: 10 mar 2007 01:23

Re: Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door WillemV »

Beertje02 schreef:Jawel,

Ik draai Ubuntu12lt met libre office, kost me geen cent.
En er zijn ook versies voor Windows en de Mac. Prima Office pakket. En inderdaad volkomen gratis.
http://nl.libreoffice.org

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door olaf79 »

Beertje02 schreef:Jawel,

Ik draai Ubuntu12lt met libre office, kost me geen cent.
Dat denk jij :D

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door devious »

olaf79 schreef:
Beertje02 schreef:Jawel,

Ik draai Ubuntu12lt met libre office, kost me geen cent.
Dat denk jij :D
Neen, nu even geen rare dingen: Libre Office IS gratis, je màg doneren. En het draait vele malen beter dan de MS bagger. Gewoon omdat het veel minder resources aanspreekt. Misschien hebben MS-verslaafden hier en daar wat issues met pakketen als LibreOffice of ApacheOpen, maar dat komt vooral omdat MS alles door elkaar heen breit. Office in je Outlook, Outlook in je Excel, Word naar spreadsheet en ga zo maar door..die onderdelen "missen" in de gratis software.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door olaf79 »

devious schreef:
olaf79 schreef:
Beertje02 schreef:Jawel,

Ik draai Ubuntu12lt met libre office, kost me geen cent.
Dat denk jij :D
Neen, nu even geen rare dingen: Libre Office IS gratis, je màg doneren. En het draait vele malen beter dan de MS bagger. Gewoon omdat het veel minder resources aanspreekt. Misschien hebben MS-verslaafden hier en daar wat issues met pakketen als LibreOffice of ApacheOpen, maar dat komt vooral omdat MS alles door elkaar heen breit. Office in je Outlook, Outlook in je Excel, Word naar spreadsheet en ga zo maar door..die onderdelen "missen" in de gratis software.
Dat is de grootste onzin die er bestaat. Iedereen weet dat Libre office juist veel meer resources nodig heeft. Daarnaast weet iedereen ook hoeveel problemen er in de beveiliging met dit bagger pakket hebben gezeten doordat het altijd op java heeft gesteund.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door devious »

Jaja... het heeft op Java gesteund... En bij MicrosoftOffice is er niets dat op Java steunt? Of waarbij je met een simpel Flash element via Office de agenda/adressenlijst van Outlook kunt gebruiken.

Je zit vol vooroordelen Olaf. Office gebruikt nu eenmaal meer resources dan bijv. Libre. Mocht je dat niet willen aannemen dan draai zelf maar eens een Hijack.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Microsoft lost probleem niet op

Ongelezen bericht door bprosman »

En bij MicrosoftOffice is er niets dat op Java steunt?
Nee.

Gesloten