LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] moneymiljonair

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rey349
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2010 08:53

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door rey349 »

Hallo,

ik had altijd goed ervaringen met moneymiljonair, alleen nu gaat het minder. Heb in februari een uitbetaling aangevraagd deze staat altijd nog open, ondertussen ben ik alweer op de 12,50 gekomen dus een nieuwe uitbetaling aangevraagd, ook deze staat open, dus een totaal van 25 euro. Op emails reageren ze niet, iemand de zelfde ervaringen?

mandy87
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 apr 2010 14:30

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door mandy87 »

hallo ,

ik ben zelf ook lid van moneymiljonair.
En het klopt hoor , je krijgt parels voor een aangeklikte mail.De parels kan je inwisselen voor euro`s , en die kan je uit laten betaling op je rekening.
Ik heb het meerdere keren gedaan , in totaal nu 180euro.

De site krijgt onwijs veel geld voor het aangeklikte mailtje. Ik zelf klik het altijd aan , zonder ernaar te kijken ! gewoon klikken en geld verdienen.
Het is reclame voor hun , dus wij verdienen om te klikken , moneymiljonair verdiend doordat er ,,word,, geklikt.

ik heb prima ervaringen met moneymiljonair

je hebt trouwens ook :

euroclix.nl

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Guardian72 »

mandy87 schreef:hallo ,

ik ben zelf ook lid van moneymiljonair.
En het klopt hoor , je krijgt parels voor een aangeklikte mail.De parels kan je inwisselen voor euro`s , en die kan je uit laten betaling op je rekening.
Ik heb het meerdere keren gedaan , in totaal nu 180euro.
Mag ik vragen hoe lang je erover gedaan hebt om dit totaal te bereiken??

donvokoun
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 apr 2010 19:48

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door donvokoun »

ikzelf vond moneymiljonair te langzaam gaan, duurde lang voor ik kon cashen en ik ben niet zo van de emails klikken, ook euroclix/zinngeld heb ik geprobeerd maar ook niet erg succesvol
ben nu alleen nog lid van gekkengoud, daar kan je enquetes invullen die vaak 35 cent waard zijn en zo heb je in een dag 15 euro
daarna moet je weer een maand wachten voor je het kan invullen, maar in de tussentijd krijg je ook nog mailtjes met 25 cent links
de enquetes staan als je bent ingelogd bij meer informatie->centenland->enquetes en nieuwsbrieven-> en dan de twee sterren enquetes aanklikken, over het invullen van de laatste pagina moet je wel minimaal 2 minuten doen anders wordt hij niet goedgekeurd (en je moet de onzinteksten die erop staan maar niet lezen).

heb nu in 3 maanden mijn derde uitbetaling, 45 euro in totaal

zijn er mensen die soortgelijke sites kennen waarbij je dit soort enquetes krijgt? heb gehoord dat cashi.nl ook goed is maar weet niet hoe betrouwbaar deze is?

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door pbarendse »

@donvokoun: 'sportief' dat je hier ook even je referral-link neerzet. Makkelijk scoren! Zo kom je wel aan je uitbetaling!
Ofwel: als je toch per se naar gekkengoud wil, doe het dan niet via de link hierboven, want dan sponsort u donvokoun zonder het zelf te weten... Niet echt zoals het hoort!!!

donvokoun
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 apr 2010 19:48

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door donvokoun »

pbarendse schreef:@donvokoun: 'sportief' dat je hier ook even je referral-link neerzet. Makkelijk scoren! Zo kom je wel aan je uitbetaling!
Ofwel: als je toch per se naar gekkengoud wil, doe het dan niet via de link hierboven, want dan sponsort u donvokoun zonder het zelf te weten... Niet echt zoals het hoort!!!
sorry pbarendse, ik dacht ik geef jullie een nuttige tip voor een programma, dan is een ref toch niet zo erg? heb me zelf ook aangemeld als ref voor iemand op een forum die mij deze tip gaf.
anders is de ref voor niemand en dat is ook alleen maar zonde lijkt me

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door pbarendse »

Wees dan in ieder geval zo netjes te melden dat mensen die zich aanmelden via die link jouw portemonnee zitten te spekken. Sommigen zullen dat niet erg vinden en toch gewoon klikken, anderen zijn daar wellicht niet van gediend. Ik val duidelijk in categorie 2...

Arsenal
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2010 14:48

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Arsenal »

Moneymiljonair werkt inderdaad echt, maar gaat wel relatief langzaam.

De snelste manier om op moneymiljonair of andere PTR-sites iets (je zal er nog steeds niet rijk van komen!) te verdienen is door referrals aan te brengen (zoals de heer hier 2 posts boven).

Een vriend en ik hebben zopas een site opgestart dat je kan helpen als je opzoek bent naar referrals. http://referralfriends.greatnez.be

Deze site biedt een plaats aan waar je je referral link kan delen, zodat je deze niet overal hoeft rond te spammen ;-) (site is pas sinds vandaag online dus verwacht nu nog geen 100en bezoekers)

donvokoun
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 apr 2010 19:48

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door donvokoun »

Arsenal schreef:Moneymiljonair werkt inderdaad echt, maar gaat wel relatief langzaam.

De snelste manier om op moneymiljonair of andere PTR-sites iets (je zal er nog steeds niet rijk van komen!) te verdienen is door referrals aan te brengen (zoals de heer hier 2 posts boven).

Een vriend en ik hebben zopas een site opgestart dat je kan helpen als je opzoek bent naar referrals. http://referralfriends.greatnez.be

Deze site biedt een plaats aan waar je je referral link kan delen, zodat je deze niet overal hoeft rond te spammen ;-) (site is pas sinds vandaag online dus verwacht nu nog geen 100en bezoekers)
leuk idee, maar ik heb nu dus bij falco en nathan ja aangeklikt omdat ik niet weet welke van de twee zich wel en welke zich niet heeft aangemeld via mijn link?
heb ik iets gemist of kan je dat gewoon niet weten?

LouLou
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 sep 2010 14:29

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door LouLou »

Je kan ook gewoon een baan zoeken en je geld verdienen....

Ik snap niet dat mensen zitten te geilen op 25 euro zo gratis op je rekening na tig maanden van spam en onzin verwerkt te hebben...

Achja nederlanders he, als er wat gratis te halen valt zijn we er allemaal als de kippen bij.

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door pbarendse »

Dat niet alleen, maar als je van MM afhankelijk moet zijn voor je inkomen wordt het wel hongerlijden... Ik zit op ongeveer 12,50 per jaar aan verdiende punten. Dat is ongeveer 1 broodkruimel per dag...

timsabrina
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2010 20:28

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door timsabrina »

ik doe ook al jaren mee met MM.
ik bestel een aantal keren per jaar ook kleding,cd's of dvd's via internet en als je dat weer via dit programma doet,lopen de pareltjes ook snel op.
heb zelfs een x een nieuwe laptop gekocht en kreeg toch mooi 300.000 pareltjes en dat terwijl we het toch wilde kopen,2 in 1.
ik speel ook iedere maand het krasspel en daar heb ik best veel punten mee gewonnen.
ik werk zelf ook,maar het is een leuk zakcentje erbij.

Euroclix speel ik ook mee,gaat minder snel,omdat ik mijn bestellingen via MM doe,maar het is ook een leuk zakcentje,via het gokspel bij Euroclix,heb ik op het begin al een x 75 euro gewonnen,leuk toch.
en het spam valt eigenlijk best mee,had veel meer verwacht

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door pbarendse »

Tsja, het blijft niet echt opschieten... Die 300.000 parels klinkt leuk, maar dat is een schijntje. Je hebt dus een extra korting gekregen van 3,75. Niet echt een vetpot.

Dat krassen geloof ik al helemaal niet in, er is geen enkele controle over de uitslagen hiervan en dan heb ik er geen vertrouwen in.

Weardye Mineur
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 nov 2007 13:30

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Weardye Mineur »

Ik doe ook al jaren mee met Opinionbar en het uitbetalen was geen probleem maar!!!
Sinds november 2010 een uitbetaling aangevraagd en die heeft Opinionbar tot nu toe nog steeds niet uitbetaald!

Ik heb nu al 3x een email naar de helpdesk van Opinionbar gestuurd maar krijg geen enkele reactie terug!
Op de site staat dat ze binnen 3 weken uitbetalen maar ik wacht nu al meer dan 1,5 maand!

Ik heb zo'n vermoeden dat het met Opinionbar financieel niet helemaal goed gaat (door recessie?!?!) terwijl ze wel gewoon door gaan om leden onderzoeken te laten invullen voor gerenommeerde merken (Philips, Mona, Douwe Egberts, Grolsch, Heineken, etc)!

Dus wees gewaarschuwd, als u niets anders te doen heeft en het ook niet erg vind om het beloofde geld niet te krijgen kunt uw kostbare tijd verdoen aan het invullen van ellelange vragen lijsten van Opinionbar

stoompie2
Berichten: 42
Lid geworden op: 08 mar 2011 15:37

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door stoompie2 »

vreemd dat mm niet uit betaald
ik heb andere ervaringen
krijg netjes alle betalingen
net als bij ipay.nl en 5 euromail.nl

allemaal binnen de door hun gestelde termijn
kijk de een hanteert 14 dagen de ander 30 dagen en sommige 45 wekdagen maar mijn ervaring is dat altijd binnen de gestelde termijn de betalingen worden gedaan
waar dan ook in Nederland

sommige get pay to kun je beter niet doen alles van p4m bij voor beeld die blijven proberen met allerlei manieren onder de betalingen uit te komen
denk je alles goed te hebben in gevuld moet je bank rekening met spaties
alles veranderd is het de volgende keer terug gestort om dat er spaties tussen je postcode staan
weer alles aan gepast word het terug gestort om dat nu de bank rekeningen zonder spaties moet
en 4 weken later moeten er puntjes tussen
en zo kan je uren door gaan maar je geld krijg je niet of als het hun uit komt
dus neem alleen de gerenommeerde welke ook op de site hebben staan dat ze veel uitbetalen
als er na 1 maand niets aan dat bedrag is veranderd kun je gaan twijfelen

ctl160471
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 sep 2010 18:26

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door ctl160471 »

Problemen gehad met P4M. Na erg veel moeite en toestanden wel goed geholpen en betaald. Jammer, dat het zo ver moest komen. Zij beloven beterschap in de toekomst, wij zullen zien!
Laatst gewijzigd door ctl160471 op 21 sep 2011 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.

ctl160471
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 sep 2010 18:26

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door ctl160471 »

Thans kan ik mededelen dat P4M mij heeft betaald.

mirnada
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 okt 2011 12:04

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door mirnada »

moneymiljonair is een zeer betrouwbare site. Van extra spam merk ik niets. Bij p4m krijg je meer spam.
En als je ook de enquetes in vult kun je toch iedere drie tot vier maanden een uitbetaling vragen. En die worden heel snel uitbetaald. Meestal binnen een week. En ik heb al meerdere uitbetalingen gehad. Je word er dan wel niet rijk van maar is toch een leuke bijkomstigheid.
Zo is ook jiggy en zinngeld en gekkengoud en nucash en surfrace een goede en betrouwbare site. Ze betalen snel uit. Al ben je bij de een sneller aan een uitbetaling toe dan een ander maar het is maar voor erbij.

nl20228
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 nov 2011 00:14

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door nl20228 »

moneymiljonair is een betrouwbaar spaarprogramma ,je kunt natuurlijk alleen e-mail klikken ,doch je kunt je ook afvragen waarom je,je online aankopen niet via een spaarprogramma doet ,er zijn meerdere spaarprogramma's,dus als je van meerdere
lid wordt ,kun je met alleen e-mail toch een zak centje verdienen ,er zijn verschillende ranking web sites met spaarprogramma's ,[commerciële link verwijderd door de moderator] is een site waar de beste tien op een rij staan en aardig betrouwbaar is.zelf gebruik ik ook euroclix en die is volgens de site snel en dat klopt ook
Laatst gewijzigd door Radar op 04 nov 2011 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door electomonteur »

@nl2028
de hele site staat vol met reflinkjes terwijl de disclaimer toch anders zegt
daar staat dat je op geen enkele manier met de sites verbonden bent
dat ben je dus wel via de Reulinks

lekker objectief dan
door je referral links verdien jij ook weer geld dus sneller uitbetaling

helemaal niets mis met de sites zelf dat zijn gewoon de betere
alleen jammer dat er altijd word getwijfeld aan de betrouwbaarheid van de sites

even een probleem uit de wereld helpen

de sites sturen geen spam
de deelnemers hebben expliciet toestemming gegeven voor het ontvangen van de betaalde mails
Daardoor is het dus geen spam

Gesloten