LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzegging Eweka en 1 jaar later een dagvaarding ( dreiging )

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ronihd
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:47

Opzegging Eweka en 1 jaar later een dagvaarding ( dreiging )

Ongelezen bericht door ronihd »

Hallo,

Ruim 1 jaar nadat ik mijn abonnement heb opgezegd en10 maanden niks meer heb gehoord van Eweka / intrum justitia krijg ik een brief van een gerechtsdeurwaarders bureau.
Ze willen mij gaan dagvaarden als ik binnen 4 dagen niet betaal.

Kort resumerend ik wordt aan algemene voorwaarden gehouden die tussentijds zijn veranderd waar ik niet van op de hoogte ben gebracht.
Ik mocht dus mijn abonnement niet stopzeggen en moest abonnee blijven of even afkopen voor een flink bedrag.

In mei 2002 neem ik een abonnement in juni 2002 veranderd Eweka zijn a.v.
Die worden pas in de loop van 2003 bij de kamer van koophandel gedeponeerd.
Ik ben niet op de hoogte gebracht van de veranderingen en vind dus dat voor mij de a.v van mei 2002 gelden , als deze al rechtsgeldig zijn daar die a.v niet waren gedeponeerd waren bij de KVK. Opzegtermijn in de a.v van mei 2002 per maand.

Ik zeg op per augustus 2004 en nu 4 september 2005 wil men mij dagvaarden……

Iemand nog handige tips ? want ik laat het voorkomen als men de dagvaarding doorzet.

Ron.

topery
Berichten: 444
Lid geworden op: 17 mar 2005 11:34

Re: Opzegging Eweka en 1 jaar later een dagvaarding ( dreiging )

Ongelezen bericht door topery »

Kan je niet helpen, maar plaats je oproep nog een keer onder het hoofdstuk incasso, wellicht kan iemand daar er iets mee

Gesloten