LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overstappen provider

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

Overstappen provider

Ongelezen bericht door Gast »

Overstappen naar een andere internet provider

Vanaf 1 mei is het mogelijk om over te stappen naar een andere internet provider, zonder opheffing van uw bestaande ADSL-aansluiting. Voorwaarde is wel dat u gebruik maakt van 'ADSL van KPN', zowel bij uw oude als bij uw nieuwe internet provider.

U kunt een overstap naar Direct ADSL telefonisch aanvragen via 0900-0244. Binnenkort kan dat ook via deze site.


Voordelen overstappen
Bij overstappen behoudt u toegang tot internet en kunt u blijven e-mailen. En bespaart u de aansluitkosten, omdat uw bestaande ADSL-aansluiting intact blijft.

Wat kost overstappen?
U betaalt eenmalig € 30,- voor het overstappen. Kiest u voor een abonnement met een lagere snelheid, dan komt daar nog € 25,- bij.
De kosten voor het overstappen treft u aan op de telefoonrekening van uw vaste aansluiting, onder de noemer "Migratie internet provider ADSL van KPN". De kosten voor uw KPN ADSL-abonnement blijven bij een overstap ongewijzigd.



Hoe kunt u overstappen?
Neem contact op met 0900-0244.

Waar moet u op letten?
Beëindig eerst het contract met uw huidige internet provider.
Meestal heeft u een jaarcontract, met stilzwijgende verlenging van een jaar.


Veelgestelde vragen overstappen
Algemeen
Aanvraag en levering
Installatie en service
Factuur en administratie



Voorwaarden en Privacy | Browserversie | Veilig online winkelen

[quote][/quote]

Gast

Re: Overstappen provider

Ongelezen bericht door Gast »

of je koopt deze week computer-idee, staat alles zeer netjes in beschreven

Gast

Re: Overstappen provider

Ongelezen bericht door Gast »

Meestal heeft u een jaarcontract, met stilzwijgende verlenging van een jaar
je zou zeggen dat je hiet niet op hoef te letten

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Overstappen provider

Ongelezen bericht door croosjes »

ook via adsl en veel goedkoper de provider die hier aan verbonden zit.en deze geweldige nieuwe manier van mobiel bellen.

Er is een nieuwe manier van mobiel bellen veel goed koper en beter
éénmalige inleg en dan per maand een heel kleine bedrag€4.95 sim kaart vergoeding en daar voor bel je 90 min.gratis per maand elke maand weer onderling met de kaart van het bedrijf.De rest €24.95 éémalig inleg klaar is kees.En als je naar andere provider belt 14.5 eurocent en dat is stuk goed koper dan een bij andere.En het leuke van alles is je kan het na een maand alweer opzeggen.
[email protected]

joop(K)

Re: Overstappen provider

Ongelezen bericht door joop(K) »

Daar heb je Croosjes weer met zijn reclameboodschap voor een of andere onduidelijke belmaatschappij. Hij is blijkbaar door het Legio Lease forum uitgekotst en probeert het nu ongegeneerd weer op andere plekken. Als een dronken spookrijder struint hij bij het krieken van de zondag alle fora van Tros Radar af op zoek naar willige slachtoffers voor ´zijn´ glasheldere telefoonbedrijf. Croosjes, zet je bril op en lees de spelregels van het Radar forum nog eens goed na. Ga terug naar je Legio Lease hok en stop a.u.b. met je spam.
TROS Radar: Doe a.u.b. wat je moet doen met schrijvers die keer op keer de spelregels aan hun laars lappen!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Overstappen provider

Ongelezen bericht door croosjes »

Geplaatst op 16 May 2004 08:02 door croosjes


--------------------------------------------------------------------------------

joop(k) jij dus ook al overal,maar even dit ik ben er niet afgegooit hoor.
ik geef alleen eerlijk antwoord maar daar stoor jij je natuurlijk aan,dat kan natuurlijk voor jouw een reden hebben??????
vrgr.andre de croos


JOOP DIE BRIL ZAL JIJ ZEKER NODIG HEBBEN EN HOE WEET JIJ DAT IK FOUT ZIT HEB JE HET AL EEN KEER UIT GEPROBEERD NEE DUS IK NODIG JE UIT HIER VOOR.

Punt
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 mei 2004 13:32

Re: Overstappen provider

Ongelezen bericht door Punt »

Hoera voor Joop.

Croosjes, je spamt en maakt reclame voor iets dat je zelf verkoopt als tussenpersoon oid. Getuige het feit dat je je eigen e-mail gebruikt voor meer info.
Daarnaast blijf je lekker vaag ipv van mensen te informeren. Als je anderen alleen attent wilde maken op een leuke aanbieding had je gewoon de website van de provider kunnen vermelden.

Bovendien is het helemaal niet zo goedkoop, ik betaal 5 euro pm voor 500 (vijfhonderd) minuten bellen pm naar andere Telfort nummers of vaste nummers van KPN, alle andere nummers zijn ook 15 cent. Daar kreeg ik ook nog een nieuwe telefoon bij. Gewoon besteld bij Telfort, toch wat bekender dan Croosjes bv =P

Een beetje moderator verwijdert dit soort spam



PS en on topic: EINDELIJK!! Dit zou toch al lang geregeld moeten zijn zeg, stupid KPN. Doen al jaren alsof dit een bijzonder moeilijke procedure is, terwijl dat alleen administratief geldt. Is die OPTA misschien toch nog ergens goed voor. :)

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Overstappen provider

Ongelezen bericht door croosjes »

punt,via wie dan.vrgr.andre de croos

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Overstappen provider

Ongelezen bericht door croosjes »

Tros Radar


Geplaatst op 29 Apr 2004 11:29 door Tros Radar


--------------------------------------------------------------------------------

Welkom op het forum van TROS Radar! Dit forum is bedoeld voor consumenten die willen praten over onderwerpen die in de uitzendingen van TROS Radar behandeld zijn, maar natuurlijk ook alle andere consumentenzaken.

Gebruiksvoorwaarden
Om dit forum prettig en informatief te houden, zijn er een aantal simpele gebruiksvoorwaarden opgesteld waar iedere bezoeker zich aan dient te houden. De TROS heeft de mogelijkheid en de bevoegdheid om bezoekers ten alle tijden van het forum te weren indien deze bezoekers zich niet aan de Algemene Gebruikersvoorwaarden houden.

Modereerbeleid
Het modereerbeleid is er in eerste instantie op gericht om alle berichten, onafhankelijk van de inhoud, te laten staan. Een (scherpe) discussie moedigen we alleen maar aan. Daar is een forum per slot van rekening voor bedoeld. Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze ten alle tijden van het forum verwijderd.

- Agressief, bedreigend, lasterlijk, vulgair, schadelijk, obsceen, racistisch, misleidend of anderszins ongepast zijn.
- Links bevatten naar websites die inhoudelijk niet stroken met de algemeen geldende fatsoensregels.
- Reclame-uitingen bevatten.
- Geplaatst zijn door een persoon die zich voordoet als iemand anders.
- Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze ten alle tijden van het forum verwijderd.

Privacy
Het e-mail adres dat u tijdens registratie voor dit forum opgeeft, wordt enkel gebruikt voor communicatie met de TROS. De TROS zal uw e-mail adres op geen enkele manier aan derden verstrekken.

Algemeen
De TROS kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van de berichten die in het forum worden geplaatst. De TROS behoudt zich het recht voor om berichten zonder waarschuwing van dit forum te verwijderen, topics te sluiten of op slot te doen. Over het modereerbeleid en de Algemene Gebruikersvoorwaarden kan niet met de TROS worden gecorrespondeerd. De TROS behoudt zich het recht voor deze voorwaarden op ieder moment te wijzigen.

Gast

Re: Overstappen provider

Ongelezen bericht door Gast »

iedereen die op gast of croosjes reageerd wens ik veel succes het komende jaar, wie weet zien we jullie hier over een jaar wel weer terug als het contract afgelopen is :!: :!: :!:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Overstappen provider

Ongelezen bericht door croosjes »

gedupeerde ik wens jullie allemaal een prachtige overwinning en een goede toekomst visié toe en vooral schuldenvrij.

TROSRADAR doe wat ze vragen weer een vereniging minder die de waarheids doelstellingen nastreeft.


vereniging PAYBACK bedankt voor jullie steun.

En verder doe voorzichtig

Ik zelf ga door ook zonder dit forum u hoort zeker nog van mij en ik hoop dat het dan niet te laat is voor jullie.vrgr.andre de croos

Gesloten