LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen PLANET InternetPlusBellen back to ADSL Standaard

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Freek145
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 apr 2007 23:11

Problemen PLANET InternetPlusBellen back to ADSL Standaard

Ongelezen bericht door Freek145 »

Ik ben dom geweest.

Ik ben telefonsch akkoord gegaan met omzetting van ADSL Standaard naar InternetPlusBellen.

Klonk mooi, geen dubbele facturen meer, via KPN en planet, maar 1 factuur met totaal prijs 54,95 voor bellen onbeperkt

Na navraag gedaan bleek dat naast de router ook ons hele draadloze internet systeem van LinkSys vervangen moest worden voor wat anders.

Dus spijtoptant, toch gebeld op 5 maart om de boel te annuleren en ADSL te blijven houden via planet. Mevrouw Nina van der Loo gesproken. Die wijzigde het in het systeem, ja hoor is gelukt.
Ik vragen dus ik ben er nu vanaf: Ja. En u krijgt hiervan nog een schriftelijke bevestiging. Prima dacht ik. 8)

Toen 21 maart, een postpakket. Dit hebben wij geweigerd omdat het afkomstig was van Planet. Er zat dus dat nieuwe modem in. De postbeambte zei: als u het niet wilt , kunt u weigeren, dan neem ik het weer mee. Dus niet geaccepteerd.

Dag erop meteen gebeld. Krijg een meneer aan de lijn , verhaal uitgelegd, o ik zie het al verkeerd verwerkt in het systeem, hij kon achterhalen dat ik op 5 maart had gebeld, klopte ook in mijn agenda zag ik toen. Hij deelde mij mede dat het verkeerd was ingevoerd door Nina maar dat hij het nu recht zou zetten. Prima, nogmaals gevraagd ADSL standaard blijft? Ja.

Op 23 maart, 1 dag later deze e-mial:"
Geachte heer ....,

Wij zijn blij dat u klant bent bij Planet Internet. Regelmatig vragen wij onze klanten hoe tevreden zij zijn over de dienstverlening van de Servicelijn van Planet Internet. Uw mening, suggesties en ervaringen helpen ons om de dienstverlening continu te verbeteren.

Uit onze gegevens blijkt dat u op 2007-03-22 heeft gesproken met Nina van der Loo van onze servicelijn. Wij willen graag weten hoe u de service ervaren heeft. Wij vragen u vriendelijk deel te nemen aan een kort tevredenheidonderzoek. Dit neemt slechts enkele minuten in beslag.

Klikt u hiervoor op onderstaande link naar het vragenformulier:
linkje
De gegevens zullen wij uiteraard vertrouwelijk behandelen.
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking,

Met vriendelijke groet,
Planet Internet
Dit heb ik nog gedaan ook, en ook gezegd dat het na 2 keer dus geannuleerd is, en dat het niet Nina was op 22 maart maar een meneer .... en Nina op 5 maart gesproken te hebben.

Eergisteren krijg ik een factuur via e-mail (dat is normaal) met het abonnement InternetPlusBellen. :evil: :evil:
Dit dacht ik dus te hebben geannuleerd. Mis poes

Toen een mail gestuurd, met als reactie dat het probleem te specifiek was dat ik maar moest bellen.

Dus gebeld, was blijkt: ik zit tot 2008 aan het abonnement vast, omdat ik te laat ben met opzeggen!!! WTF!!
Ik zeg ik heb al op 5 maart laten weten dat ik het niet wil, maar dit kon zij niet terugvinden... wel het gesprek van 22 maart, en daarbij de notitie: doorvoeren abonnement InternetPlusBellen :evil: :twisted:

Nu wordt ik aangeraden een aangetekende brief te sturen, deadline op te geven en dreigen met een gang naar de rechter. Voor minder doen ze het niet.
O ja morgen laat ik de postbank het abonnementsgeld storneren. :twisted: :evil:

Wat raden jullie aan, proberen terug naar ASDL abbo of compleet afscheid proberen te nemen van PLANET aka AARDKLOOT???

Iemand nog andere tips?
KPN Zakelijk in Zwolle zou ik kunnen bellen?

Freek145
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 apr 2007 23:11

Re: Problemen PLANET InternetPlusBellen back to ADSL Standaard

Ongelezen bericht door Freek145 »

Jippie, een boze brief gestuurd , aangetekend en de omzetting is weer terug naar de oude situatie

Zowel door planet als KPN 2 keer gebeld met excuses :wink:

Het kan dus wel 8)

Wil je een kopie van mij brief, mail me dan even. ( [email protected] )

Gesloten