LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar maakt habbo zwart!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Moppentappers »

aangifte doen kan bij de politie, je maakt dan de meeste kans dat de dader wordt vervolgd, habbo hotel (zie: TTG) in gebreke stellen zou wat moeilijker kunnen worden, maar ik raad je aan om eens contact op te nemen met JKW incasso, die kunnen waarschijnlijk ook wel helpen om TTG in gebreke te stellen ect.

daantjuuuh
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 mar 2010 17:56

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door daantjuuuh »

Smart girl schreef:Hoi,

sorry hoor maar ik vind dat radar helemaal niks zwart maakt!
Want stel je voor jij vindt dat je gewoon wel even (voorbeeldje: €180,-)
kan uitgeven! Hallo het is toch niet alleen maar jou geld, denk jij dat je ouders daar blij mee zullen zijn? dacht het niet!

Dus ik zou als ik jou was maar stoppen met habbo, ik speelde ook habbo gelukkig had ik nog niks uitgegeven. Ik schrok er heel erg van dat je er geld door kan kwijtraken! Dus ik ben er gelijk mee gestopt (ook al is het zo'n leuk spel.) Maar kom op, het is niet super moeilijk!
Je stopt er gewoon mee basta.

En hier is nog een tip voor de makers (managers) van habbo: Je kan het spel habbo ook op een CD-rom zetten, zoals de sims.
Dus niet op internet! zodat wij alleen maar betalen voor de CD. En niet voor de meubels enz. en daar verdien je toch ook geld aan of niet?!

Dus als jullie zouden doen habbo, is iedereen tevreden, ok?

Groeten van mij, smart girl :wink:
Okej dit is dus echt GELUL. Als jij geld koopt en je weet dat het niet mag dan ben je zelf tog een dikke sukkel. En als je zoveel credits koopt dan doe je dat toch zelf. Je geeft habbo er de schuld van dat de kinderen zoveel kopen. Moeten ze toch zelf weten. En je hebt nooit meubels gekocht dus je weet ook niet waar je over praat!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door jor »

daantjuuuh schreef: Okej dit is dus echt GEL*L. Als jij geld koopt en je weet dat het niet mag dan ben je zelf tog een dikke sukkel. En als je zoveel credits koopt dan doe je dat toch zelf. Je geeft habbo er de schuld van dat de kinderen zoveel kopen. Moeten ze toch zelf weten. En je hebt nooit meubels gekocht dus je weet ook niet waar je over praat!
Het is pas gel*l als je reageert op een reactie uit 2005. Lekker relevant om 5 jaar later een reactie te plaatsen.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 42&start=0



Datum van door daantjeuuuh gekopieerde reactie is van 29 maart 2005 12:54

daantjuuuh
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 mar 2010 17:56

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door daantjuuuh »

Boeit niet. Habbo bestaat nog steeds. En dat ik zou lullen omdat het zo oud is heeft niks met mijn mening over habbo te maken. Dan zeg je dat het oud is en niet dat ik *** ofzowww... :D

ouder9999
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2010 10:55

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door ouder9999 »

Ik heb hier een soortgelijk geval als tricky001. Mijn dochter van 11 heeft met honden uitlaten 30 euro gespaard en daar meubels en een viplidmaatschap op habbo gekocht. Ze heeft een loeisterk password gekozen dat ze nergens opschrijft en aan niemand vertelt: veel letters en cijfers. Toch is ze bestolen van de helft van haar meubels en credits. Ze is elf jaar maar is heel verantwoordelijk met haar password omgesprongen. Ik , haar moeder, ben ICT expert en hou het in de gaten.
Eerst dacht ik: "mooi, na die diefstal zal ze wel van habbo afgaan". Maar ik mocht eerst zelfs van haar geen klacht indienen bij Habbo omdat ze bang is om verbannen te worden. Ijdele hoop dus dat ze Habbo opgeeft. Inmiddels wel een klacht indediend bij de habbo service desk die gewoon de schuld bij mijn dochter neerlegt.
Onacceptabel: hun systeem is zo lek als een mandje. Dit doet me denken aan de arrogantie van de banken na de eerste skimpraktijken: "ach mevrouwtje , meneertje, u zult wel onzorgvuldig met uw password zijn omgesprongen".
De schuld wordt bij de minderjarige slachtoffers gelegd. Wat nu? Zal ik maar een vordering naar ze toe sturen voor de gestolen credits? Beslag laten leggen a la Vleeschdrager en Storm?

Inmiddels horen van vrienden en vriendinnen die ooit VIP waren op Habbo dat ze ook bestolen zijn.
Ik maak me sterk dat al die kinderen zo stom zijn dat ze een makkelijk password kiezen of het adverteren op internet.

Ik heb absoluut geen vertrouwen in de security van Habbo en hun maatregelen tegen hackers.

lolige l
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2010 19:57

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door lolige l »

trouwens ouder999 je kan alles proberen te doen aan habbo maar ze geven je niks terug ze zijn gewoon gierig niet "aansprakkelijk" ik wil niet lullig doen alleen ik heb in totaal ongeveer bij elkaar 200 honderd euro aan habbo uitgegeven het enige wat ik vraag is gewoon wat spullen terug maar nee hoor daarom ben ik gestopt met habbo egt gewoon gek!

lucky-lucky
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 dec 2010 14:47

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door lucky-lucky »

ik vindt dat habbo te onvrandwoordelijk met mensen om gaat want: als je bijv. 80 euro een credits besteed en je word bestolen dan zeggen ze: ''daar zijn wij niet vrandwoordelijk voor'' en ze willen NOOIT maar dan ook NOOIT iets vergoeden! als je gescamt ben

Gesloten