LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] restitustie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
livaro
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 dec 2005 18:18

restitustie

Ongelezen bericht door livaro »

Ik heb eigenlijk weinig problemen met mijn snelheid maar waar ik me wel aan erger is de service van @home.
14 dagen geleden heb ik 5 dagen geen internet gehad omdat er een storing met het toewijzen van IP nummers zou zijn. In die 5 dagen heb ik (specificatie telefoon rekening) voor 25 euro verbeld naar @home en iedere keer lieten ze me de zelfde handelingen op de pc doen want het kon wel eens aan mijn instellingen liggen was dan het antwoord.

Dit heb ik gemaild naar @home en krijg doodleuk een mail terug dat er ook andere manieren zijn om contact te maken.
ZONDER VERBINDING ????
En dat ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn telefoon kosten.
Ook de restitutie die via de rekening van mei verrekend zou worden gaat nu door een achterstand in de administratie (is dit niet al jaren zo?)naar juni. Ze kunnen maar gewoon doen wat ze zelf willen daar bij @home. Maar vertel hun maar is dat je een achterstand hebt in je administratie en dat je het geld van mei in juni gaat overmaken.

Nu had mijn dochter afgelopen weekend ook geen verbinding maar die kon niet bellen wegens een prepaycard wat dan sowieso niet te betalen is. Zij was al 5 euro kwijt en nog niemand aan de lijn, dus heeft ze maar gewacht en ja hoor, zondag kreeg ze weer van zelf verbinding.

Ik heb nu dus echt het gevoel dat ze je maar lutraak laten bellen met allerlij smoesjes om maar flink te verdienen aan de telefoon.

donn@
Berichten: 156
Lid geworden op: 23 jan 2006 21:02

Re: restitustie

Ongelezen bericht door donn@ »

Ik heb eigenlijk weinig problemen met mijn snelheid
Hoezo geen problemen met de snelheid, voor problemen met de snelheid moet je verbinding hebben.

livaro
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 dec 2005 18:18

Re: restitustie

Ongelezen bericht door livaro »

Daar heb je eigenlijk ook wel weer gelijk aan.
Laat ik het zo zeggen,
OF ik heb een goede verbinding
OF helemaal geen verbinding :lol: :lol: :lol:

Gesloten