LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simyo Internet - niet goed geld terug

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
t354649
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2010 15:20

Simyo Internet - niet goed geld terug

Ongelezen bericht door t354649 »

Ik heb mobiel internet van Simyo genomen om dat wat ik dacht dat je betaalde voor 24 uur internet. ( deze maand ben ik al 40 euro aan internet kwijt )
Maar als je even 10 minnuten inlogt om even de mailtjes te bekijken ( die minimaal vertraging van 2 dagen heeft ) blijft het klokje lopen en moet je volgende keer weer betalen.
Nu staat er niet goed geld terug op de site.
Ik wil de dongle terug sturen maar de volgende email krijg ik van ze:

1. Het pakket moet binnen een zichtstermijn van 15 dagen worden
geretourneerd.
2. De inhoud van het Startpakket moet compleet/onbeschadigd en niet gebruikt
zijn.

3.Er dient een bewijs van betaling mee gestuurd te worden. Dit kan een kopie
van uw rekeningafschrift zijn.
Hoe weet je nou of het niet goed is als je het product niet mag gebruiken.
Ik heb het dus wel gebruikt en was niet te spreken over SYMIO.
Dus kan ik dat ding wat 35 euro kosten in de vuilnisbak gooien.
Ik heb nu T-Mobile voor 10 euro per maand onbeperkt + gratis Dongle.

Simyo Webcare
Berichten: 52
Lid geworden op: 05 mar 2009 10:23

Re: Simyo Internet - niet goed geld terug

Ongelezen bericht door Simyo Webcare »

Beste t354649,

Het verbruik van Simyo web to go wordt per dag (24 achtereen volgende uren) berekend.
Dit houdt in dat als u vandaag om 17:45 verbinding maakt met het internet, de bundel geldig is tot morgen 17:45. Binnen de dag bundel of strip mag u een onbeperkt aantal keer in- en uitloggen. Op het moment dat u verbinding maakt met het internet wordt er €4 of €2.50 indien u gebruik maakt van een strippenkaart, van uw webtegoed afgeschreven en kunt u vanaf dat moment 24 uur gebruik maken van de aansluiting.
U mag de dongel inderdaad terug sturen als deze niet goed is hieronder valt echter het niet functioneren van de dongel, geen bereik e.d. U geeft aan dat u gebruik heeft kunnen maken van de dongel wat helaas niet erop duidt dat de dongel niet goed is.

Met vriendelijke groet,

Simyo Webcare

sverrips
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 okt 2003 21:24

Re: Simyo Internet - niet goed geld terug

Ongelezen bericht door sverrips »

t354649 schreef: Ik heb nu T-Mobile voor 10 euro per maand onbeperkt + gratis Dongle.
Daar gaan we weer. Klagen over hoge kosten en dan het verhaal geloven dat je voor 10 euro onbeperkt kan internetten. Wordt eens wakker !

Gesloten