LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service van Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Slechte service van Ziggo

Ongelezen bericht door berndv »

SylvieB schreef:
24 aug 2020 19:30
De Ombudsman adviseerde mij gewoon een maandbedrag niet te betalen.
sterk verhaal
De Nationale ombudsman is een onafhankelijke functionaris die klachten van burgers over onbehoorlijk overheidsoptreden behandelt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nationale_ombudsman
SylvieB schreef:
24 aug 2020 19:30
via een kabaal van het modem naar een Dualband Router waarop ik via wederom een kabel, weer verbinding maak met mijn pc.
Ik heb zelf geen ziggo, maar als ik kijk bij ziggo hebben ze allemaal modems met ingebouwde router. Als u daar achter een eigen router plaatst, werkt dit niet optimaal. Tenzij u het modem van ziggo in bridge-mode kunt zetten.
SylvieB schreef:
24 aug 2020 19:30
Daar heb je als consument namelijk recht toe wanneer een dienstverlener verzaakt. Het bedrag wat wordt achtergehouden moet wel billijk zijn. Klacht ingediend en wat gebeurd er….afgesloten.
Hoeveel geld heeft u achtergehouden? En heeft u dat gedaan voordat u uw klacht ingediend heeft? Sowieso is het niet raadzaam om zomaar geld achter te houden. Incasso loopt via een geautomatiseerd proces, en niet betalen resulteert vaak in een afsluiting, ongeacht wat er verder speelt.

U had het wellicht beter via de geschillencommissie kunnen spelen. Voordat u "even" wat geld kunt inhouden, zult u wel enige communicatie moeten hebben gehad, en dit ook hard kunnen maken.
SylvieB schreef:
24 aug 2020 19:30
Voor 17 juli 2020 wilden zij weer een monteur sturen. Deze heb ik keurig netjes afgebeld. Dat kunnen ze ook zien in mijn klantencontact. En wat gebeurd er…ook ik krijg een nota voorrijkosten.
wanneer heeft u de monteur afgebeld? Volgensmij staat hier een termijn voor van 24 of 48 uur vooraf aan de afspraak, dan kunnen ze wellicht zien dat u afgebeld heeft, maar als dit te kort voor de afspraak was, brengen ze wel kosten in rekening.

Was dit overigens de eerste keer dat er een monteur gestuurd is? Of is er nadat u voor het eerst geklaagd heeft al eerder een monteur geweest?

Gesloten