LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SlimBellen.nl van KPN:

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Rolandroland

SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Via www.slimbellen.nl kunt u voor slechts € 19,95 per maand internetten en ook 8 uren gratis telefoneren, wel geldt er een starttarief van 5 eurocent. Erg voordelig van KPN! Zijn er mensen die hier van gebruik maken?


Ben benieuwd hoe het bevalt!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

KPN is klachtenkampioen op dit punt. Je gaat bellen via internet (VOIP). Het regent klachten over dat product. Lees dit forum maar (zoeken op internetplusbellen).

Rolandroland

Re: SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Maar dit is toch geen internt+ bellen?

emma47
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 nov 2006 00:06

Re: SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door emma47 »

ja hoor dit is wel internet+bellen (wat wij eerst ook niet wisten )

En je kan ook niet meer van kabel naar adsl!!!!!!!!! dus je zit vast aan slimbellen met die lage snelheid internet

aub begint daar nooit aan met slimbellen ,want als je ermee wilt stoppen dan mag je niet meer je eigen telefoonnr houden .
deze dingen zijn we na twee maanden achter gekomen [/quote]

Rolandroland

Re: SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door Rolandroland »

De snelheid vind ik niet van belang, ik wil toch alleen maar surfen op het internet. En als eea niet werkt mag je er van af toch? Product voldoet niet aan de verwachtingen. Je mag verwachten van slimbellen dat je minstens kunt bellen en internetten! Anders kan het beter dombellen.nl heten (-;

emma47
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 nov 2006 00:06

Re: SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door emma47 »

je hebt een jaarcontract ,en in die tussentijds kan je niet een andere adsl nemen. en als je na een jaar wil stoppen dan heb je een maand lang geen telefoon en je mag je eigen telefoonnummer niet meer houden.

Rolandroland

Re: SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Maar je kan het binnen een jaar opzeggen als de boel niet werkt. KPN levert dan een wanprestatie. Immers je mag verwachten dat je er mee kan bellen & internetten. Zo niet (als het niet werkt) dan mag je er van af komen. KPN zal het wellicht misschien zeggen dat het ligt aan je apparatuur oid. Dan kan voor de 1e keer gratis advies krijgen bij www.hetjl.nl Ik heb tot nu toe altijd gelijk gekregen met diverse zaken doordat ik leuke spullen naar een antwoord nummer stuurde.

Organisaties die zich niet hielden aan de afspraak:

ScarLet
SpeedLinq
Packard Bell etc.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

SLIM bellen kun je lang niet in alle gevallen. Wanneer je een contract hebt tot augustus 2007, wil de KPN niet eens meewerken aan het omzetten ervan. Ik vroeg het na, ik wilde het best hebben, maar dan moet ik een heel trage ADSL-verbinding erbij nemen, die overigens niets extra kost.

Echter, voor dat gratis internet bieden ze wel de langzaaamste verbinding die ze kunnen verzinnen. Kennelijk onder het motto: "Het is toch gratis, dus wat zeur je nou''.

Alsof je met adsl op slak-snelheid nieuwe klanten binnenhaalt. veel mensen hebben al adsl of kabel, die gaan heus niet op SLIM overschakelen, wanneer ze erachter komen dat hun internetverbinding een stuk trager wordt dan ze zijn gewend.

Niet zo slim, deze variant. SLIM nemen alleen om van het lage abonnement plus 500 belminuten te profiteren, nee: dat blijkt niet te kunnen.

emma47
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 nov 2006 00:06

Re: SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door emma47 »

Wij hebben slimbellen genomen alleen voor het bellen ,want het hoeft niet aangesloten te worden op je computer.
want wij hebben kabel voor het internet,maar ons probleem is nu dat wij een jaar lang geen adsl kunnen nemen vanwege die Sh......t slimbellen.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

dit is in ander bewoordingen dus wat ik bedoel. Je krijgt een min of meer aantrekkelijk produkt voor een lage prijs, je moet iets minder aantrekkelijks erbij nemen, dat je weliswaar gratis krijgt, maar je wel verhindert om te internetten zoals jij wil. Of langzaam internetten moet de norm worden.

demion
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 nov 2006 19:07

Re: SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door demion »

GA NOOIT IN ZEE MET KPN.
EEN EN AL ELLENDE.

Rolandroland

Re: SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door Rolandroland »

KPN staat toch voor kwaliteit? KPN is in alles altijd eigenlijk de duurste. Daar mag men van verwachten, dat je daar ook kwaliteit van krijgt!

demion
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 nov 2006 19:07

Re: SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door demion »

KPN is inderdaad duur.

zaterdag 2 uur en 20 min de klantenservice gebeld zonder doorverbonden te zijn. kosten voor mijn rek. €14,00
Dat noemen ze klantenservice bij de KPN.

Rolandroland

Re: SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Ik denk dat de meeste mensen van Nederland nog gewoon trouw bellen via de KPN en geen problemen ondervinden met de analoge aansluiting. KPN is nog altijd de vertrouwde telecom aanbieder.

Wel superieur goedkoop 20 euro, de concurrentie heeft daar nog niet een tegenbod tegen gedaan.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je had je keuze al gemaakt voordat je hier je vraag stelde. Waarom stel je hier dan je vraag? Je vindt KPN geweldig. Dan zou ik zeggen: meteen aanvragen dat "Slim bellen". De overige lezers van dit draadje zijn inmiddels voldoende gewaarschuwd.

Rolandroland

Re: SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Ik heb nog geen keuze gemaakt, dat is dan een misverstand. Misschien ben ik onduidelijk hierin geweest.

demion
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 nov 2006 19:07

Re: SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door demion »

Je moet maar mooi voor KPN kiezen.
De problemen komen pas als je een tijdje abbonnee bent.
Je hebt dan ook je vaste lijn opgezegd.
Als je er vanaf wilt na een jaar is het heel moeilijk.
Ze laten je ook niet zo vlug iets weten , dus kun je niet meteen naar een andere provider. Als je dat wel doet heb je kans dat je nog een heel jaar bij KPN moet betalen. (ZIE DE VELE BERICHTJES IN HET FORUM)
En als je weer een gewone aansluiting wilt zul toch eerst weer eurotjes moeten dokken.

HOERA KPN

Rolandroland

Re: SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Dan is dit het goedkoopset:

KPN Budget 9,67 per maand
12move internet voor 9,95 per maand

En dan bellen via 09001543 omdat rechtstreeks bellen via Budget 5 x zo duur kost.

gsm-it
Berichten: 150
Lid geworden op: 05 dec 2004 20:47

Re: SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door gsm-it »

Enkele opmerkingen betreffende KPN en Slim bellen in het bijzonder.
Let er op dat alle KPN bedragen exclusief BTW zijn.
Naast de BTW die er nog bij komt, moet u ook de monteur betalen.
Dan is er nog het starttarief van 5 ct (ook excl. BTW), bij elke belpoging, ook als u geen verbinding krijgt.
Bij overschrijding van de 500 minuten gaat u extra betalen.
Minuten kunnen niet opgespaard worden naar de volgende maand.
Alarmapparaten, o.a. voor bejaarden, kunnen niet meer via de telefoonlijn worden aangesloten.
U zit een jaar lang vast aan een uiterst trage internetverbinding.
De telefonische helpdesk is nauwelijks bereikbaar.

tdelahaye
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 nov 2006 12:45

Re: SlimBellen.nl van KPN:

Ongelezen bericht door tdelahaye »

terwijl ik alweer in de wacht sta type ik dit bericht
Ik kan me wel voor me kop slaan dat ik slim heb genomen :twisted:
waardeloos.Al 1 1/2 week geen telefoon wel beloftes. Blijkt het modem of kastje stuk te zijn. wordt ik mogelijk het weekend (vandaag woensdag)terug gebeld door een monteur om het kastje te vervangen. Ze durven de monteurs niet op pad te sturen daar het systeem instabiel is en dat willen ze eerst verhelpen. Moet zeggen dat het lukt door via het 0800 nummer te bellen en geholpen te worden dus bel
08000407 dan keuze 1, dan je telefoonnummer en dan keuze 3. Sta je in iedergeval niet op jou kosten in de wacht

Gesloten