LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] speedlinq opzeggen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
olaf1979
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 feb 2007 12:47

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door olaf1979 »

Na het lezen van de div. onderwerpen over speedlinq komt het allemaal wel bekend over. Wat een verspeelde energie steeds dat gedoe met dat internet. Hadden eerst internet van casema. Alleen het bellen werkte maar niet dus opgezegd. Nu Speedling, nou daar hoef ik niks meer over te zeggen dat lijkt mij duidelijk.

Laat mij even weten als iemand weet hoe ik van deze lui af kan komen.

Gr

olaf

jpollie
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2007 12:35

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door jpollie »

Ik wordt ook helemaal gek van speedlinq ik heb op 30-01-07 internet ontvangen, sinds dag 1 heb ik al melding gemaakt dan het elke keer uitvalt "een klapperende lijn" noemen ze het.. wel een paar keer per dag en dan voor 1,5 uur lang. Ze hebben vervolgens ontzettend traag met alles gedaan ik moest steeds weer bellen en maar wachten en wachten! (0.70cent), na een paar testen (meer dan een maand verder!) hebben ze geconstateerd dat alleen de snelheid downgraden helpt. Ik had dus een abb van 20 MBIT nu is het al zo vaak naar meneden gehaald tot 4 MBIT en valt nog steeds uit, vanochtend weer gebeld! Ik wilde opzeggen maar nee dat mocht niet ik zit MUUR VAST. Dus mevrouw daar zegt we kunnen hem nog verder DOWNGRADEN naar 1 MBIT dan heeft u wel een stabile lijn! Zijn ze wel goed bij hun hoofd?? Van 20 MBIT naar 100kb/s en kan niet van mijn abonnement af wat nu? ik wordt gek want het valt nog steeds uit ... Ik heb een isdn lijn .. vandaag met de kpn gebeld storingsdienst die vertelde mij dat de lijn 100% goed is en dat een isdn lijn een digitale lijn is dus storings vrij is.. dus het probleem ligt bij speedlinq.. . Hoe kom ik van het abb af??

DSL_Expert
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 aug 2005 10:51

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door DSL_Expert »

Flauwekul van die ISDN lijn, wat denk je dat er over een analoge lijn gaat? Geen bits en bytes?

Hoever zit je van de centrale af? (kijk daarvoor op pcdb.bbned.nl)

John57
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:01

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door John57 »

Ik kom net tot de ondekking dat ik voor 250 Euro ( aantoon baar op 3 rekeningen 2 van de KPN en een van internet bellen) naar Speedlinq heb gebeld in de maanden januari en begin februari 2007 .
Ben nu maar gestopt om kontakt op te zoeken .
Ondanks het feit dat ik een brief heb geschreven naar hun klachten box dit op aanrade van hun helpdesk wordt hier niet op gereageerd.
Verder begin ik ook mijn twijfels te krijgen of ik ook het geld terug krijg van hun akties.
Ik ben per 4 januari 2007 klant bij Speedlinq .

Verder lijn gedowngrade van 20MB naar 6MB en betaal nu 0,50Eurocent meer.( Volgens de helpdesk was dit niets bijzonder en moest hierover maar niet klagen)
De lijn nu is iets beter geworden maar moet geen gekke dingen doen zoals te snel surfen want dan wordt de verbinding verbroken en ook moet men mij niet bellen want dan wordt ook de verbinding verbroken
WAT EEN BENDE DAAR.

jpollie
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2007 12:35

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door jpollie »

De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 2780 meter. Het was eerst 1800 geloof ik denk dat de site geupdate is. Vandaag belde de Co manager mij. Hij zei meneer wat wilt u nu... aangezien ik hier zie dat de lijn nog steeds uitvalt. Dus ik zei ik wil van mijn abb af toen begon hij te lachen en zei "Welkom in adsl land" meneer dat kan niet dat staat in de algemene voorwaarden. Een heel gesprek volgde.. Toen wist hij mij te vertellen dat ook al had ik 0 adsl verbinding maar speedlinq bellen deed het nog steeds dan zat ik nog steeds vast. Dus pas als de snelheid lager gedowngrade wordt dan 1 mbit ofzo en bellen stop er mee dan kan ik van mijn abb af lol en dat gebeurt dus nooit. Ik zit dus vast met een klapperendelijn

Gesloten