LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile mobiel internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Eva_dominique
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 sep 2009 12:12

T-Mobile mobiel internet

Ongelezen bericht door Eva_dominique »

Sinds mei heb ik T-mobile mobiel internet. Ik woonde toen ik het abbonement afsloot in Den Haag, en had daar goed bereik en een goede snelheid.

Nu ben ik verhuisd naar Zeeland en daar is het ding echt een ramp! Ik heb bijna geen bereik en hij is af en toe ook gewoon niet op te starten!
Ik zit 2 jaar aan dit abbonement vast en ik wil er van af! Het werkt voor geen meter.
Ik heb hem al 4 maanden niet gebruikt met betaal wel €20,00 euro per maand. Ik heb een brief gestuurd naar T-mobile maar nog niets terug gehad.

stofzuigertje

Re: T-Mobile mobiel internet

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

U had voor Uw verhuizing in Zeeland moeten kijken en testen hoe daar het signaal was.
Een goedkope prepaid is voldoende om dit signaal te meten dus voor je verhuis, in Zeeland zijn ook goede gebieden en de kaart op T Mobile site bekijken kan ook nog.

Ook kan Uw huis teveel geïsoleerd zijn met HR++ glas en aluminium folie als isolatie deken...
Dit is het risico van vlak voor verhuizen een 2 jarig duur contract nemen en U mocht dit ook doorverkopen want als ik voor 20 maanden geen €400,- maar € 200,- zou betalen heeft U minder verlies en ik zit goedkoper...

Dus via marktplaats is Uw lopende contract aanbieden mogelijk.

Eva_dominique
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 sep 2009 12:12

Re: T-Mobile mobiel internet

Ongelezen bericht door Eva_dominique »

Nou ik mag er toch gewoon vanuit gaan dat T-mobile een service levert die werkt? En het is niet alleen bereik maar af en toe doet het hele apparaat het niet, dat was ook in den haag zo.

Ik vind het absoluut niet mijn verantwoordelijkheid om te testen of ik bereik heb, dat is toch absurd?

En als ik wist dat ik naar zeeland ging verhuizen had ik het niet genomen, maar dat kan je ook niet altijd weten he?

Eva_dominique
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 sep 2009 12:12

Re: T-Mobile mobiel internet

Ongelezen bericht door Eva_dominique »

Is er niemand die mij hiermee kan helpen?
Ik ben ook al 6 jaar of langer klant van orange (wat nu t mobile is) met mijn mobiele telefoon, hier heb ik nooit klachten over gehad, maar als dit niet opgelost wordt ga ik ook naar een andere provider als mijn abbo afloopt.

stofzuigertje

Re: T-Mobile mobiel internet

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Omdat Tele2 dat lange tijd via KPN netwerk diensten aanbood overstapt op T Mobile per 15 september.....
Gaan diverse prepaid en abbo klanten over naar Medionmobiel die via Aldi Prepaid aanbied en wel op KPN netwerk blijft.

Het KPN netwerk is duurder maar wat kosten klanten die weglopen?
Zelfs de Aldi kiest dus voor een betrouwbare en niet de goedkoopste.

U had moeten weten dat netwerken niet overal goede dekking bieden en er zijn enkele waar T Mobile weer beter is dan KNP maar meestal andersom!
Vodafone weet ik niet, wegens de voorwaarden nooit genomen.

Eva_dominique
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 sep 2009 12:12

Re: T-Mobile mobiel internet

Ongelezen bericht door Eva_dominique »

Als je een dienst afsluit mag je er volgens de wet op vertrouwen dat deze naar behoren functioneert.

Als jij een tv koopt en die werkt niet zeggen ze toch ook niet: ' ja jammer, had je hem maar ergens anders moeten kopen'.

danny1977
Berichten: 26
Lid geworden op: 04 apr 2008 16:45

Re: T-Mobile mobiel internet

Ongelezen bericht door danny1977 »

Ik heb zelf ook T-Mobile internet van 20 euro in de maand.
Ik zit ook regelmatig in Zeeland (werk op kermis, dus op meerdere plaatsen). Het gekke met de ontvangst is dat je bv een ontvangst heb van 5 strepen UMTS en 10 meter verder ontvang je alleen het trage GPRS.

Wat me ook al meerdere malen opgevallen is, dat ik soms met een UMTS ontvangst zonder strepen sneller ben dan met een UMTS ontvangst van 5 strepen.

Ja in bepaalde delen van Zeeland is T-Mobile rete traag, maar T-Mobile is de enigste die het aanbied zonder limiet en zonder Fair User Policy.
Ook Vodaphone hanteert tegenwoordig een Fair User Policy, dus voor mij is het ideaal.

Gesloten