Teleurgesteld in Gayio app

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Marianmarian
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2021 12:52

Teleurgesteld in Gayio app

Ongelezen bericht door Marianmarian »

Ik heb de Gaiyo vervoers app geïntalleerd. Ik zou 10 % korting krijgen op een treinkaartje, dat gebeurde echter niet. Toen Gaiyo maar ge appt met de vraag hoe dit kan. Geen antwoord gekregen. Ik heb de app teleurgesteld verwijderd.

Heeft iemand anders hier ervaringen mee?
Laatst gewijzigd door Radar op 07 sep 2021 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Discussiestarter toegevoegd

Erthanax
Berichten: 9730
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Teleurgesteld in Gayio app

Ongelezen bericht door Erthanax »

De app heb ik niet, maar op deze pagina op hun website zie ik
Gaiyo schreef:Met Gaiyo krijg je tien procent korting als je tijdens daluren, in het weekend of tijdens nationale feestdagen reist.
Voldeed u daaraan? Ik vermoed namelijk dat u het kaartje ook tijdens die kortingsuren moet kopen. Als u op een werkdag om 8. 50 uur een kaartje koopt, zal de normale prijs berekend worden, ook al neemt u de trein van 9.03.

Eenoenzonderpoen
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 sep 2021 19:15

Re: Teleurgesteld in Gayio app

Ongelezen bericht door Eenoenzonderpoen »

Heeft u al de klantenservice gebeld?

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Teleurgesteld in Gayio app

Ongelezen bericht door Dirkie »

Marianmarian schreef:
07 sep 2021 13:00
Ik heb de Gaiyo vervoers app geïntalleerd. Ik zou 10 % korting krijgen op een treinkaartje, dat gebeurde echter niet. Toen Gaiyo maar ge appt met de vraag hoe dit kan. Geen antwoord gekregen. Ik heb de app teleurgesteld verwijderd.

Heeft iemand anders hier ervaringen mee?
Nee maar U heeft goed gehandeld volgens mij. U bent niet tevreden over een app en hebt deze verwijderd. Doe ik zelf ook regelmatig (zonder dit op een forum te vermelden).

Gesloten