LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC faalt keer op keer

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Br1nky
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2007 14:36

UPC faalt keer op keer

Ongelezen bericht door Br1nky »

Zoals mijn onderwerp al zegt ben ik de zoveelste die wat te klagen heeft over UPC. Mijn ervaringen met UPC tot nu toe:
- Ongeveer 1 jaar geleden hebben ze me per ongeluk afgesloten (ze sloten de buren af) en het heeft vervolgens een week geduurd voordat ik weer tv en internet had.
- Een maand geleden ben ik weer per ongeluk afgesloten. Ik heb gebeld naar de UPC en mijn verhuizing bleek niet goed doorgekomen te zijn. Telefonisch heb ik mijn verhuizing opnieuw doorgegeven. Een dag voordat ik weer aangesloten zou worden (3 dagen na mijn telefoontje) belde ik nogmaals op om zeker te zijn dat het geregeld was. Dit was dus niet het geval, de verhuizing was nog niet doorgegeven. Nogmaals telefoonisch geregeld en na een week werd ik eindelijk weer aangesloten. Ik heb meer dan een half uur aan de telefoon gehangen om te proberen of ze me sneller aan konden komen sluiten. Dit was niet mogelijk, maar ik hoefde nu geen verhuizingskosten te betalen, Joeppie!! Sluit mij maar gewoon snel aan en dan betaal ik die kosten wel!
- Op het moment is er al ongeveer een week storing waardoor het internet erg onbetrouwbaar is en vooral ook erg langzaam. UPC gebeld en het probleem was bedenk "word aan gewerkt". De man aan de telefoon kon mij niet vertellen hoe lang het zou duren voordat het gerepareerd word.

Kortom niet echt een positieve ervaring en het gaat van kwaad naar erger de laatste tijd. Ik raad iedereen die in Rotterdam woont af om bij UPC te gaan. Ze falen gewoon keer op keer, en zelfs als het een fout van hun is weigeren ze binnen korte tijd service te leveren. Je moet maar gewoon wachten.
Kan iemand mij een goede, deugdzame en niet te dure internet provider aanraden die ook in Rotterdam levert?

Jezper-UPC
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 okt 2007 16:32

Re: UPC faalt keer op keer

Ongelezen bericht door Jezper-UPC »

Beste,

Vervelend om te constateren dat u niet de service van UPC hebt mogen ervaren zoals u die verwachten mag. Uit uw verhaal is op te maken dat nog steeds een storing op uw internetverbinding hebt. Wij kijken graag wat we hierin voor u kunnen betekenen. Zou u, wanneer u onze hulp op prijs stelt, zo vriendelijk willen zijn om uw postcode en huisnummer te sturen naar [email protected](graag in de titel van de mail verwijzen naar het topic van dit forum).

Met vriendelijke groet,

Webcare UPC

hdpaddy
Berichten: 89
Lid geworden op: 02 dec 2007 08:21

Re: UPC faalt keer op keer

Ongelezen bericht door hdpaddy »

na jaren van problemen met UPC (maar dat is een ander verhaal)ben ik dec 2006 overgestapt naar digitenne, omdat dit product uitermate onder de maat is (zoals te weinig zenders/ slechte kwaliteit etc..) ben ik sinds deze maand weer terug bij UPC (ja ik durf het weer aan).
Eerst analoge signaal aangevraagd en volgens de bevestigingsbrief zou dit 27-11-2007 geschakeld worden. Is ook netjes gebeurt.
Dus het kan wel.
Wordt vervolgd.

hdpaddy
Berichten: 89
Lid geworden op: 02 dec 2007 08:21

Re: UPC faalt keer op keer

Ongelezen bericht door hdpaddy »

ondertussen in huize hdpaddy...... :arrow:


inmiddels heb ik Digitale TV gehad van UPC (geen klachten), opgezegd(geen klachten) en heden heb ik analoge TV van UPC(ook geen klachten)!

bij het opzeggen van de digitale TV kreeg ik nog enkele zeer voordelige aanbiedingen(!!!) van de telefonische medewerker(waar ik verder niet op in ging).


al met al mag er ook gezegd worden dat ik het idee heb dat UPC haar leven heeft gebeterd. :!:

Waarvan akte,
hdpaddy

Gesloten