LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verwijderen norton internet security

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
riper
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 apr 2005 12:30

verwijderen norton internet security

Ongelezen bericht door riper »

het bovengenoemde afgelopen op 15 mei 2005 wil ik verwijderen.

bij geïnstalleerde programma's wordt dit niet vermeld, kan het dus ook niet selecteren om het te verwijderen.
Overigens was dit programma geleverd bij aanschaf bij mijn p.c. en wel voor een kwartaal, daarna heb ik Norton System Works Premier aangeschaft.

hoe moet ik N.I.S. verwijderen ?

dank voor een goed advies, christina

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: verwijderen norton internet security

Ongelezen bericht door hoffie »

ik neem aan dat je XP hebt....
Start
Programma toegang & instellingen
Programma's wijzigen of verwijderen

hier zie je de geinstalleerde programma's staan
let er op dat de update functie verwijderd

Hierna ga je naar de website van Symantec, en haalt het tooltje op om norton ook uit je register te verwijderen

S6

Uitgeslapen
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 jun 2005 20:19

Re: verwijderen norton internet security

Ongelezen bericht door Uitgeslapen »

Uw Norton-programma verwijderen met behulp van SymNRT

http://service1.symantec.com/SUPPORT/IN ... e000519e78

Odie
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 sep 2005 15:30

Re: verwijderen norton internet security

Ongelezen bericht door Odie »

Hoi,
Heb het toevallig zelf ook net gedaan. NIS verwijderen om de nieuwe versie erop te zetten. Dit werkt volgens mij zowel voor Windows XP als 98SE. Ga naar start, naar configuratiescherm, naar software. Klick op NIS, dan op verwijderen, kan zijn dat hij zegt dat het niet verwijdert kan worden, klick dan op aanpassen of wijzigen. Dan op verwijderen, hij vraagt uit zichzelf of hij alles wat met NIS te maken heeft moet verwideren, zeg ja graag. De rest gaat vanzelf, wel eerst je compie weer even herstarten zodat alles weer lekker op zijn plaats valt. Dan kan de nieuwe versie erop.
Succes!

Gesloten