LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat moet je dan nemen?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
XpLoD
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:50

Wat moet je dan nemen?

Ongelezen bericht door XpLoD »

Ik snap het niet helemaal...

Er wordt over elke provider gezeikt...
Hoe komt het dat de Opta dit toelaat?

Zijn er nog goeie providers?

herzon
Berichten: 49
Lid geworden op: 25 aug 2007 17:00

Re: Wat moet je dan nemen?

Ongelezen bericht door herzon »

Er zijn mensen die altijd wat te zeuren hebben. En de techniek is niet volmaakt, een storing kan altijd. Maak al sinds de introductie gebruik van KPN Slim, nooit een probleem gehad. Bel al 7 jr met Telfort, nooit wat mis mee geweest. Het is maar net of je op elke slak zout wil leggen.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Wat moet je dan nemen?

Ongelezen bericht door Ron58 »

Het is maar net of je op elke slak zout wil leggen.
Zouden alle mensen die hier klagen zout op slakken leggen??

De providers, energie of telecombedrijven die je hier het meeste tegenkomt doen het duidelijk minder dan andere.
Zelf heb ik persoonlijk een aantal keren situaties meegemaakt die te gek zijn voor woorden, waarbij je je afvraagt hoe de mensen aan de telefoon hun werk nog serieus kunnen nemen.

Natuurlijk gaat er overal wel iets fout, het is de manier waarop je die fout oplost die bepaalt of de klant tevreden blijft. En daar schort het nog wel eens aan. KPN bijvoorbeeld heeft bij mij een 100% foutscore, maar ook een 100% onvermogen getoond om het op te lossen.
In de familie hoor ik een paar soortgelijke ervaringen, en dat zijn geen gevallen van op alle slakken zout leggen.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Wat moet je dan nemen?

Ongelezen bericht door queenfan »

inderdaad Herzon, vooral bij het internetbellen is er veel onbegrip en zijn er mensen die denken dat het precies hetzelfde kwaliteit heeft als bij je vaste lijn.

ADSL is altijd nog stabieler dan de kabel ook ik heb kabel en lig er regelmatig er uit de snelheid varieert regelmatig en heb nog nooit de beloofde snelheid gehaald.

Ik ken mensen die Internetplusbellen hebben via KPN inclusief interactieve TV alles via ADSL en hebben geen problemen.

Ook ken ik mensen die via Speedlinq een account hebben zonder problemen.

Omdat ik een tijd geen ADSL provider kon vinden op mijn adres wegens glasvezel was ik dus aangewezen aan de kabel via (not)@ Home.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Wat moet je dan nemen?

Ongelezen bericht door BBCS »

inderdaad Herzon, vooral bij het internetbellen is er veel onbegrip en zijn er mensen die denken dat het precies hetzelfde kwaliteit heeft als bij je vaste lijn.
En dat is dus de oorzaak.

Van VOIP kun en mag je niet hetzelfde verlangen en verwachten.

VOIP is een totale andere techniek.

Ik ken veel mensen die spijt hebben dat ze overgestapt zijn.

Ik heb zelf nog steeds telefoon via de vaste telefoonlijn en ik heb nergens problemen mee.

Veel mensen die ik hoor die bellen via VOIP hebben veel problemen.

Gesloten