Ik snap het niet helemaal...
Er wordt over elke provider gezeikt...
Hoe komt het dat de Opta dit toelaat?
Zijn er nog goeie providers?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat moet je dan nemen?
Re: Wat moet je dan nemen?
Er zijn mensen die altijd wat te zeuren hebben. En de techniek is niet volmaakt, een storing kan altijd. Maak al sinds de introductie gebruik van KPN Slim, nooit een probleem gehad. Bel al 7 jr met Telfort, nooit wat mis mee geweest. Het is maar net of je op elke slak zout wil leggen.
Re: Wat moet je dan nemen?
Zouden alle mensen die hier klagen zout op slakken leggen??Het is maar net of je op elke slak zout wil leggen.
De providers, energie of telecombedrijven die je hier het meeste tegenkomt doen het duidelijk minder dan andere.
Zelf heb ik persoonlijk een aantal keren situaties meegemaakt die te gek zijn voor woorden, waarbij je je afvraagt hoe de mensen aan de telefoon hun werk nog serieus kunnen nemen.
Natuurlijk gaat er overal wel iets fout, het is de manier waarop je die fout oplost die bepaalt of de klant tevreden blijft. En daar schort het nog wel eens aan. KPN bijvoorbeeld heeft bij mij een 100% foutscore, maar ook een 100% onvermogen getoond om het op te lossen.
In de familie hoor ik een paar soortgelijke ervaringen, en dat zijn geen gevallen van op alle slakken zout leggen.
Re: Wat moet je dan nemen?
inderdaad Herzon, vooral bij het internetbellen is er veel onbegrip en zijn er mensen die denken dat het precies hetzelfde kwaliteit heeft als bij je vaste lijn.
ADSL is altijd nog stabieler dan de kabel ook ik heb kabel en lig er regelmatig er uit de snelheid varieert regelmatig en heb nog nooit de beloofde snelheid gehaald.
Ik ken mensen die Internetplusbellen hebben via KPN inclusief interactieve TV alles via ADSL en hebben geen problemen.
Ook ken ik mensen die via Speedlinq een account hebben zonder problemen.
Omdat ik een tijd geen ADSL provider kon vinden op mijn adres wegens glasvezel was ik dus aangewezen aan de kabel via (not)@ Home.
ADSL is altijd nog stabieler dan de kabel ook ik heb kabel en lig er regelmatig er uit de snelheid varieert regelmatig en heb nog nooit de beloofde snelheid gehaald.
Ik ken mensen die Internetplusbellen hebben via KPN inclusief interactieve TV alles via ADSL en hebben geen problemen.
Ook ken ik mensen die via Speedlinq een account hebben zonder problemen.
Omdat ik een tijd geen ADSL provider kon vinden op mijn adres wegens glasvezel was ik dus aangewezen aan de kabel via (not)@ Home.
Re: Wat moet je dan nemen?
En dat is dus de oorzaak.inderdaad Herzon, vooral bij het internetbellen is er veel onbegrip en zijn er mensen die denken dat het precies hetzelfde kwaliteit heeft als bij je vaste lijn.
Van VOIP kun en mag je niet hetzelfde verlangen en verwachten.
VOIP is een totale andere techniek.
Ik ken veel mensen die spijt hebben dat ze overgestapt zijn.
Ik heb zelf nog steeds telefoon via de vaste telefoonlijn en ik heb nergens problemen mee.
Veel mensen die ik hoor die bellen via VOIP hebben veel problemen.