LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] XS4all oftewel XS4nothing

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
aavandendungen
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 dec 2010 23:01

XS4all oftewel XS4nothing

Ongelezen bericht door aavandendungen »

Ik heb het zo gehad met XS4All, oftewel XS4Nothing.
Eind augustus ben ik overgestapt, ellende alom.
Een monteur installeert het, mijn helpster zit uren aan de telefoon met de helpdesk. Ze begint met 23 , ja drie en twintig, minuten wachten voordat het gesprek begint, een uur verder doet het het weer even. Een tweede monteur komt langs, en nogmaals worden dezelfde stekkertjes in dezelfde gaatjes gestoken. De ellende blijft voortduren, nogmaals word er gebeld, zelfde stekkertjes etc, ik wil het gewoon niets eens meer weten.
Ik heb het zo gehad met XS4All, ik noem ze echt niksvoornothing.
Ik stel een vraag per email, en wauw, de slimmerikken verwijzen me naar de helpdesk.
Het is echt niks voor nothing
Bah, ik zit nog voor 21 maanden aan ze vast.
En niks 4 nothing klopt natuurlijk ook niet.
ik betaal ze, en wat zetten zij op mijn antwoordlijn als er geen verbinding is met de telefoon: de persoon heeft de voicemail niet aanstaan, het antwoordapperaat is vol.
Bah, zij leveren mij flakkerende verbindingen.
En ik betaal voor constante verbindingen.
Ik heb het zo gehad met XS4all, XS4Nothing.
Ik heb zo 'n behoefte aan iemand die met een verse blik kijkt naar de problemen.
Wat is er met de Fritz box, het modem, hoe staat dat in relatie tot mijn postcode?
Wat kan er verder nog mis zijn, naast al die stekkertjes, die al tig keer in dezelfde gaatjes gestoken zijn?

Herkent iemand deze ervaringen???????

Kan iemand mij zinnig advies geven??????

Met vriendelijke groet Annelies

plankvoordekop
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 nov 2012 19:12

Re: XS4all oftewel XS4nothing

Ongelezen bericht door plankvoordekop »

Wat kan er verder nog mis zijn, naast al die stekkertjes, die al tig keer in dezelfde gaatjes gestoken zijn?
Zijn die stekkertjes wel goed ?

TheLD
Berichten: 544
Lid geworden op: 23 dec 2006 13:12

Re: XS4all oftewel XS4nothing

Ongelezen bericht door TheLD »

Ik denk dat er sprake is van sluiting op bepaalde plekken :lol:

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: XS4all oftewel XS4nothing

Ongelezen bericht door sadfly »

Ik heb het zelf nooit echt op monteurs..

Maar, wat is het probleem, werkt het modem, komt het niet online. gaat het soms onffline ?
Hangt het in de meterkast direct op de (blauwe) kpn kabel. of is het in de woonkamer aangesloten ?

Ben ooit eens bij iemand geroepen die er ook niet mere uit kwam, modem ging vaak offline.
Na wat zoeken en speuren bleek er ind emeterkast een mooi wit kpn doosje te hangen, opengeschroeft.
En er zat een stuk antiek hardware in met 2 relays.'(draaischijf tijdperk) Dan weet ik al genoeg, die helpen het adsl signaal omzeep. Relay's er tussenuit gehaalt en draden rechtstreeks verbonden naar de woonkamer. Zinsdien werkt het prima, ik heb nooit meer iets gehoord. Het zou dus kunnen zijn dat je niet de slimste monteur had (grooste gros van de monteurs) En dat ze technisch niet verder gekeken hebben.

Heeft xs4all al een kpn monteur langs gestuurt om het zaakje te controleren en een lijn meting gedaan ?

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: XS4all oftewel XS4nothing

Ongelezen bericht door Barman »

aavandendungen schreef:
Herkent iemand deze ervaringen???????
Nee.

Ik heb geen helpster.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: XS4all oftewel XS4nothing

Ongelezen bericht door bprosman »

Wat kan er verder nog mis zijn,
Misschien dat een duidelijke foutomschrijving zou helpen. "Flakkerende verbindingen" , staan ze in brand?.
Wat is er met de Fritz box, het modem, hoe staat dat in relatie tot mijn postcode?
Wat bedoelt u met deze vraag ?

Persoonlijk hoop ik dat u tegen de helpdesk duidelijker geweest bent want hier kan een monteur geen chocolade van maken.

Gesloten