Ook na 3 maanden is Ziggo niet in staat een werkende internet verbinding op te leveren. Ook het annuleren van de aanvraag i.v.m. het niet kunnen leveren lukt niet. Telefonisch duidelijke afspraken gemaakt maar uiteindelijkhelaas slechts 6 dagen internet en de rest van de afspraken helemaal niets. Inmiddelsvele online formulieren, emails en 2 brieven verder nog geen enkele reactie, behalve de facturen natuurlijk die gaan gewoon door.
Zijn er meer mensen met deze ervaringen in het tijdperk dat de glasvezel verkoper regelmatig aan de deur klopt.
Rob
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo internet
Re: Ziggo internet
Niet gelukt? Maar wel 6 dagen internet gehad...van een andere provider?
Re: Ziggo internet
Puur uit nieuwsgierigheid: waarom kan er geen werkende internet verbinding opgeleverd worden, wat wordt als oorzaak/reden aangevoerd. Ik heb zelf namelijk niet die ervaring bij Ziggo en bij mij is er nog geen glasvezel verkoper aan de deur geweest ook.robwilschut schreef:Ook na 3 maanden is Ziggo niet in staat een werkende internet verbinding op te leveren. Ook het annuleren van de aanvraag i.v.m. het niet kunnen leveren lukt niet. Telefonisch duidelijke afspraken gemaakt maar uiteindelijkhelaas slechts 6 dagen internet en de rest van de afspraken helemaal niets. Inmiddelsvele online formulieren, emails en 2 brieven verder nog geen enkele reactie, behalve de facturen natuurlijk die gaan gewoon door.
Zijn er meer mensen met deze ervaringen in het tijdperk dat de glasvezel verkoper regelmatig aan de deur klopt.
Rob
-
- verified
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
- Contacteer:
Re: Ziggo internet
Hallo robwilschut,
Het is inderdaad vreemd dat na zo'n periode je nog steeds geen gebruik kan maken van onze diensten. Ik wil graag samen met je kijken wat er precies aan de hand is en dit zo snel mogelijk oplossen.
Zou je daarom via een privébericht je postcode en huisnummer willen sturen? Dan pak ik je gegevens er even bij.
Groet, Alex
Het is inderdaad vreemd dat na zo'n periode je nog steeds geen gebruik kan maken van onze diensten. Ik wil graag samen met je kijken wat er precies aan de hand is en dit zo snel mogelijk oplossen.
Zou je daarom via een privébericht je postcode en huisnummer willen sturen? Dan pak ik je gegevens er even bij.
Groet, Alex
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 04 jun 2013 21:11
Re: Ziggo internet
Voor de nieuwsgierigen onder ons. De monteur van Ziggo gaf aan dat er een verkeerd modem geleverd was. Hij heeft een andere geplaatst en had behoorlijk wat tijd nodig om de verbinding ingesteld te krijgen. Na een week kon het modem plotseling geen verbinding maken. Sinds die tijd is de communicatie nogal eenzijdig. Ben een week aan het bellen geweest en daarna maar brieven gaan sturen, actie/reactie = nul behalve nu van het webteam.
Re: Ziggo internet
Heel apart, toen ik de helpdesk en hun hulp nodig had bij een niet werkende verbinding, kreeg ik gewoon mensen aan de telefoon bij het callcenter, en was het na 15 minuten troubleshooten duidelijk dat er een monteur moest komen, welke tijdens hetzelfde gesprek ingepland werd, en 5 werkdagen later zou komen. 1 dag van te voren liep ik alles nog es na, en bleek ik zelf de wandcontactdoos niet goed afgemonteerd te hebben. 1 belletje was voldoende om ~16 uur van te voren de afspraak af te kunnen zeggen, zonder consequenties, en de dame van het callcenter wenste me veel genot van mijn verbinding.robwilschut schreef:Voor de nieuwsgierigen onder ons. De monteur van Ziggo gaf aan dat er een verkeerd modem geleverd was. Hij heeft een andere geplaatst en had behoorlijk wat tijd nodig om de verbinding ingesteld te krijgen. Na een week kon het modem plotseling geen verbinding maken. Sinds die tijd is de communicatie nogal eenzijdig. Ben een week aan het bellen geweest en daarna maar brieven gaan sturen, actie/reactie = nul behalve nu van het webteam.
Re: Ziggo internet
Het is voor de helpdesk natuurlijk niet altijd goed in te schattten waar de fout ligt.Het is alleen niet nodig om als je zelf een fout hebt begaan zoals Sjohie om dan het verhaal van een andere kijker in twijfel te trekken. Sterker nog door jouw fout moest een ander waarschijnlijk langer wachten omdat je zo kort van te voren de afspraak hebt afgezegd.sjohie schreef: Heel apart, toen ik de helpdesk en hun hulp nodig had bij een niet werkende verbinding, kreeg ik gewoon mensen aan de telefoon bij het callcenter, en was het na 15 minuten troubleshooten duidelijk dat er een monteur moest komen, welke tijdens hetzelfde gesprek ingepland werd, en 5 werkdagen later zou komen. 1 dag van te voren liep ik alles nog es na, en bleek ik zelf de wandcontactdoos niet goed afgemonteerd te hebben. 1 belletje was voldoende om ~16 uur van te voren de afspraak af te kunnen zeggen, zonder consequenties, en de dame van het callcenter wenste me veel genot van mijn verbinding.
Mijn ervaring is ook dat het heel lang kan duren voordat er een monteur komt. Bij mij werd de storing niet opgelost waardoor opzeggen uiteindelijk de beste optie bleek.