LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo...... wat een ellende

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Taitennek
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 mei 2005 13:36

Ziggo...... wat een ellende

Ongelezen bericht door Taitennek »

Vroeger was Casema mijn provider en ik was tevreden over hun diensten en over het algemeen was hun helpdesk goed bereikbaar.

Nu is het dus Ziggo....... :evil:

Toen de Casema nog bestond heb ik pakket voor digitale televisie besteld. Het was een speciale actie en ik kon voor weinig geld digitaal gaan kijken.
Binnen een paar dagen had ik het pakket [een digitale ontvanger, een smartcard en randapparatuur] in huis.
Toen werd Casema Ziggo. Ik merkte er weinig van de fusie. Tot 4 augustus 2008.
Een brief van Ziggo lag op de deurmat. Er was een fout opgetreden bij de facturering.
Of ik maar even €59,05 wilde bijbetalen voor hun digitale ontvanger. Die speciale actie van Casema was ineens niet meer zo speciaal.

Op 12 november bestelde ik een extra pakket via de website.
Ik hoefde alleen maar mijn telefoonnummer in te voeren + postcode en ik zou gebeld worden.
Binnen de seconde werd ik gebeld en een uiterst vriendelijke medewerker verzekerde me dat binnen 48 uur de extra zenders beschikbaar zouden zijn.
Na 8 dagen wachten heb ik maar weer contact opgenomen met Ziggo om te vragen hoe het zat met de extra zenders. Toen bleek dat de bestelling niet was uitgevoerd.
Opnieuw de bestelling geplaatst. 48 uur leveringstijd werd ineens 5 werkdagen........
Wel lag binnen 2 dagen de bevestiging op de deurmat [dat kan dus wel snel geregeld worden].

Er viel me iets vreemds op. Ziggo vermeldde dat de TNT binnenkort een pakket zou aanbieden met daarin een nieuwe modem. Wat nieuwe modem? En ik had in de zomer een splinternieuwe modem ontvangen.....
Ook werd vermeld dat ik €9,50 verzendkosten moet betalen.
Voorts werd verzocht de "oude" modem op eigen kosten terug te sturen naar Ziggo.
Bekijk het effe. Er wordt niks teruggestuurd. Ik heb betaald voor de modem, dus mag ik het mijn eigendom noemen. Om opheldering te krijgen, heb ik contact opgenomen met de klantenservice [0900-1884], maar na 40 minuten gewacht te hebben, heb ik de verbinding verbroken. Er zat niets anders op dan maar het contact formulier van hun website te gebruiken.
De reactie was dat ik de modem in bruikleen had [ohh? en die factuur van 4 augustus dan?].
Vervolgens heb ik een klacht gedeponeerd. Eerst mijn geld terug en de modem stuur ik dan wel op, maar ik verreken de verzendkosten wel met de eerstvolgende nota.
Nu heb ik nog steeds die extra zenders niet en op mijn klacht wordt niet gereageerd.
Dat is ook mooi zeg.

Ik ben van mening dat Ziggo een amateuristische bende is dat op een uiterst klantonvriendelijke manier te werk gaat. Het regent klachten en ze schijnen er maar niet van te leren.

Ik heb eigenlijk maar een andere keuze. Overstappen naar een andere provider, maar dat betekent dat ik dan ADSL van de KPN moet gaan afnemen [ook al zo'n lekker bedrijf] omdat er geen andere kabel providers in mijn regio [Bollenstreek] zijn.

Met vriendelijke groet,
Taitennek.

markk
Berichten: 25
Lid geworden op: 15 okt 2007 15:04

Re: Ziggo...... wat een ellende

Ongelezen bericht door markk »

KPN is momenteel ook een ramp. Zou es tele 2 (? :? ) proberen, daar lees je relatief weinig klachten van. Sterkte! :)

hans62d
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 nov 2008 15:02

Re: Ziggo...... wat een ellende

Ongelezen bericht door hans62d »

Heeft u een naam van een mederwerker bij ziggo dan kunt u in vele gevallen hem of haar berijken via het volgende mail adres
voornaam dan een punt dan de achternaam en dan @office.ziggo.nl

email adres directeur ziggo zie hier onder



[email protected]

:roll:

Taitennek
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 mei 2005 13:36

Re: Ziggo...... wat een ellende

Ongelezen bericht door Taitennek »

Bedankt voor de hint! :twisted:

Het lagere kader passeer ik en richt me gelijk tot de directeur :lol:

Wedden dat binnen de kortste keren deze directe benadering ook niet meer mogelijk is? :wink:

hans62d
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 nov 2008 15:02

Re: Ziggo...... wat een ellende

Ongelezen bericht door hans62d »

dat denk ik ook maar alle email adressen wijzigen is ook wat voor hun
:? :lol: :P

Taitennek
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 mei 2005 13:36

Re: Ziggo...... wat een ellende

Ongelezen bericht door Taitennek »

Een uiterst pissige e-mail is onderweg. Ik geef Joop de kans inhoudelijk te reageren voordat ik de correspondentie ook op dit forum zal zetten.

Ik nodig alle gedupeerden/ontevreden klanten hetzelfde te doen.
Tot slot hoop ik dat TROS Radar [weer] aandacht gaat besteden aan het fenomeen "Ziggo".

Wordt vervolgd :!: :!: :!: :twisted:

hans62d
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 nov 2008 15:02

Re: Ziggo...... wat een ellende

Ongelezen bericht door hans62d »

Bij een telefoongesprek met een medewerker van Ziggo, noteer altijd duidelijk de naam van een medewerker voor en achternaam.
Bewaar deze goed of deel deze met anderen.

wendy1234
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2008 20:46

Re: Ziggo...... wat een ellende

Ongelezen bericht door wendy1234 »

Wederom een klant die uiterst tevreden is.. NOT!
Het ging allemaal goed (bij @home) totdat wij in september gingen verhuizen. Adres gewijzigd zoals Ziggo zelf heeft aangegeven, maar tot op heden nog steeds geen telefoon. Wel tv en internet (door het geluk dat we binnen de regio zijn verhuisd). We hebben ze wel enkele keren aan de lijn gehad en er scheen een status aangepast te moeten worden. Dit is alleen niet mogelijk. Ze weten ook niet waarom... Wij hebben wel betaald voor de telefoonaansluiting en deze nota's zouden worden gecrediteerd.. tot op heden nog niets ontvangen. Wel een nieuwe factuur met opeens een ander klantnummer?? Niet in te zien op mijnziggo. Gaat ook lekker dus. Nu hoorde ik dat naar aanleiding van de vorige uitzendingen wel mensen zijn gebeld die hun klachten hebben gemeld bij Radar. Ik neem aan dat alleen een reactie op het forum plaatsen niet voldoende is. Waar zou ik dan mijn klacht moeten melden?

hans62d
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 nov 2008 15:02

Re: Ziggo...... wat een ellende

Ongelezen bericht door hans62d »

Mail sturen aan de directeur van Ziggo email adres is [email protected]

ad54
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2008 22:09

Re: Ziggo...... wat een ellende

Ongelezen bericht door ad54 »

Hai,

Ik heb niets anders dan problemen met ziggo heb nu internet en telefoon op gezegt. Ben overgestapt naar hetnet.
Ik heb herhaaldelijk geprobeerd contact te krijgen met ziggo maar dat is niet gelukt en ze gooide gewoon de telefoon erop en dan heb ik bijna 5 maanden zonder telefoon gezeten, en laten we dan maar niet praten over internet.
Was beter dat ze me een vergoeding gaven en wat terug stirte op mijn rkening.
Maar ja DROMEN ZIJN BEDROG.
Zal maar zien waar het schip strandt.

Ad kroos
Raamsdonksveer

deena87
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 dec 2008 13:32

Re: Ziggo...... wat een ellende

Ongelezen bericht door deena87 »

Hallo,

Wij, studenten van HES Rotterdam moeten voor ons onderzoek uw mening weten. Het gaat over de klantgerichtheid van Ziggo. De enquete neemt max 5 minuten in beslag! Bedankt alvast!

http://www.thesistools.com/?qid=65954&ln=ned

Gesloten