LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alles van upc valt weg

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door sandra56 »

Zijn er klanten van UPC die op dit moment last hebben van het wegvallen van de internetverbinding en kabel tv?bij mij is dat al 4x gebeurd vanaf ongeveer kwart over vier :? reacties graag.bvd

Boudestijn
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 jan 2009 23:13

Re: Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door Boudestijn »

Ik heb sinds gisteren veel last van UPC, mijn internet verbinding is erg langzaam download dan mijn upload is normaal, mijn digitale tv hakkelt.

Heb de afgelopen periode 2 maanden geleden veel met UPC aan de lijn gezeten omdat mijn digitale tv vaak wegviel, 100 x een reset gedaan steeds mensen van de helpdesk zeggen ndat het aan mijn kabels ligt!!

Mijn TV en tel en Internet deed het de afgelopen maanden goed tot eergisteren slechte download van 25 KB/S en Digi tv hakelt
Helpdesk gesproken en van alles geprobeerd maar geen oplossing gevonden.

Vage was dat die meneer van de helpdesk ineens even iets moest overleggen en hij daarna vertelde dat iemand van hoger hand erna wil kijken, dus ik vraag me nu ook niet af of ze mijn verbinding aan het "knijpen" zouden zijn?? maar dan heb ik geen verklaring voor het slechte digiTV.

Hoop dat ik morgen een telefoontje krijg met een eventuele oplossing.

Boudestijn
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 jan 2009 23:13

Re: Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door Boudestijn »

Sandra zou ook dit jouw probleem zijn?

Ik heb de afgelopen dagen erg veel last van mijn download snelheid van UPC moet zijn 10mb/sec maar is 10 kb/sec??

Een aantal keren gebeld met de helpdesk en vanalles geprobeerd maar ze komen er niet uit, tot op vandaag krijg ik te horen dat in mijn postcode begeid er een capaciteits probleem is?? en dat ik maar een maandje geduld moet hebben?? ik kan met 10 kb geeneens normaal mijn mail binnen halen, en voor mijn werk moet ik dat zeker wel?

Wat kan ik doen, ik woon in een gebied waar ik afhankelijk ben van UPC kabel er zijn geen andere aanbieders?
Digitale TV precies eenzelfde probleem mijn tv hakkelt, gebeld ja een een bekend probleem met uw decoder we werken eraan?
Nog steeds niet opgelost weer gebeld meisje van de helpdesk "nee er is ons niets bekend van slechte decoders"?

Dus internet doet het niet en Digitale tv werkt niet goed??

Meer mensen dit probleem mijn postcode gebied is 3249AA Herkingen

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door agro »

Wat kan ik doen, ik woon in een gebied waar ik afhankelijk ben van UPC kabel....
mijn postcode gebied is 3249AA
Op de vermelde postcode is volop ADSL te verkrijgen, met betrekking tot internet en telefoon dus geen problemen voor andere aanbieder.

Voor digitale tv kan je kiezen voor digitenne of schotel, waarbij je als je voor schotel kiest middels cardsharing met de juiste apparatuur in princiepe onbeperkt aantal tv's kan aansluiten waarij je op elke tv digitale ontvangst hebt, en op elke tv onafhankelijk van elkaar elke willekeurige zender kan ontvangen of opnemen.

Boudestijn
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 jan 2009 23:13

Re: Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door Boudestijn »

Zou idd mooi zijn echter heb ik geen telefoon aansluiting in mmijn huis helaas!

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door killythebid »

nou mensen ik heb zin,s 3 dagen dat het signaal van de decoder weg valt en wel bij rtl4,rtl5,rtl7 ik heb geprobeert rechtstreeks de kabel
met hirsmann connecters verbonden en geen resultaat
heb geprobeerd een paar keer upc te bereiken met de telefoon
wordt steeds gezegt dat het druk is na 3 minuten wordt de verbinding verbroken ,lekker he wat nu mijn vrouw is pis off
gelukkig heb ik nog digitenne van de camping heb ik nog wat om te kijken denk dat ik ze schriftelijk ga benaderen via mail en bellen lukt dat niet :twisted: :twisted:

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door D1RK »

@ Boudestijn,

Bij jou is www.online.nl leverbaar, en de oude KPN aansluiting moet dan weer actief worden.

Zonder telefoon vanaf € 11,50 eerste jaar en later €18,- voor 4 Mb.
Met telefoon of 20 Mb natuurlijk duurder.

Niet de beste provider maar in jou regio de snelste en goedkoopste aanbieder van redelijke prijs/kwaliteit.

Hhaasje
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 feb 2007 21:01

Re: Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door Hhaasje »

tip om eventueel over div problemen informatie te lezen onderstaande link.
http://www.chelloo.com/

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door agro »

tip om eventueel over div problemen informatie te lezen onderstaande link.
http://www.chelloo.com/
Dat is een site van de firma list en bedrog, postings welke de firma list en bedrog niet welgevallig zijn worden verwijderd.
Deze is ooit opgezet uit onvrede, maar door div dreigementen, mogelijke bedreigingen en intimidaties welke de oprichters op een gegeven moment teveel werden is deze over gedaan naar de firma list en bedrog.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door Henri42 »

Agro is weer op het oorlogspad tegen UPC, jaren geleden is Agro geroyeerd door Chello-UPC, zijn veldtocht gaat maar door.

Misschien kan hij daar binnenkort OnsBrabant aan toevoegen, dit bedrijf maakt hun beloften niet waar leggen niet de kabels en maken de afsluitingen niet bedrijfsklaar,terwijl de kosten blijven stijgen.

Ook over de KPN horen we Agro niet meer

Jannekevdd
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2009 20:29

Re: Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door Jannekevdd »

Ook bij mij valt internet en kabeltv weg van UPC...het is nu al 3 dagen zo...morgen komt er een monteur langs (tussen 12 en 6, hopelijk dus niet om 5 voor 6 :S) en dan maar kijken wat er gaat gebeuren.

Jannekevdd
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2009 20:29

Re: Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door Jannekevdd »

En ja hoor...de monteur is niet op komen dagen. Bleek een fout te zitten in hun systeem. Nu komt hij donderdag :S

Edit:
Gisteravond deed alles het ineens weer. UPC gebeld en ze hebben een hele domme fout gemaakt; ze hadden een ander huisnummer af moeten sluiten, maar hadden per ongeluk mijn nummer afgesloten! Vandaar dat ik dus zonder internet/telefoon/televisie zat. Hopelijk blijft hij het nu wel doen, anders ga ik heeeeel boos worden.

Owja, weten jullie toevallig hoe ik nu compensatie van de kosten kan krijgen aangezien ik door hun fout een week betaald heb voor niets?

Wassily-UPC
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
Contacteer:

Re: Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

Beste Jannekevdd,

Allereerst bied ik je onze excuses aan voor het ervaren ongemak.

Zowel voor de niet nagekomen afspraak als voor de dagen dat je geen gebruik kon maken van onze diensten kun je aanspraak maken op een vergoeding conform onze garantieregeling.

Indien je je klantgegevens mailt naar [email protected] onder vermelding van 'reactie tros radar forum' dan maken we dit graag in orde.

Met vriendelijke groet,

Wassily-UPC
UPC Webcare team

D85
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 jan 2009 09:37

Re: Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door D85 »

Beste Wassily-UPC,

Een vraag over jou opmerking;

Zowel voor de niet nagekomen afspraak als voor de dagen dat je geen gebruik kon maken van onze diensten kun je aanspraak maken op een vergoeding conform onze garantieregeling.

Hoe zit dat als je al 4 (!) jaar een hele slechte verbinding en regelmatig geen verbinding heb???

tummeske
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2009 10:23

Re: Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door tummeske »

Ook ik heb vaak last van een onderbreking of wegvallen van internet terwijl de laptop aangeeft dat de verbinding goed is.Resetten of stoomonderbreking helpt dan ook niet.Wat is de oplossing hier voor????

Wassily-UPC
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
Contacteer:

Re: Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

@ D85:

Indien een dienst door een storing die aan UPC is toe te rekenen gedurende een aaneengesloten periode van meer dan 24 uur niet beschikbaar is, kunt u aanspraak maken op een storingsvergoeding. U kunt hiervoor de UPC Garantieregelingraadplegen.

Bij een slechte / regelmatig wegvallende verbinding ligt dat anders omdat er geen sprake is van een aaneengesloten periode. Indien de oorzaak van de storing bij UPC ligt zullen we per situatie bekijken wat een redelijke vergoeding is.

D85
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 jan 2009 09:37

Re: Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door D85 »

Wassily-UPC,

Het probleem ligt buitenshuis. Een monteur heeft mij verteld dat de kabel buiten niet goed is en dat er waarschijnlijk iets van vocht bij komt. Als ik het goed zeg hoor. Hij zou dit doorgeven en een monteur voor buiten laten komen, inmiddels wacht ik al ruim een halfjaar op deze monteur. Misschien dat zijn tomtom niet werkt???

Wassily-UPC
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
Contacteer:

Re: Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

Ik wil graag kijken wat ik kan doen om de storing op te lossen. Zou je je klantgegevens eens willen mailen naar [email protected]? Graag met een korte omschrijving van het probleem en onder vermelding van 'reactie tros radar forum'.

D85
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 jan 2009 09:37

Re: Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door D85 »

Bedankt voor het aanbod, maar ik ga over een maand van dit adres af. En ik hoop dat ik op mijn nieuwe adres wel een goede aansluiting heb. Begrijp me niet verkeerd, na 4 jr ben ik wel een beetje klaar met UPC. Fingers crossed dat het op me nieuwe adres wel goed werkt. Anders besluit ik om weg te gaan.

Grassie
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2009 20:49

Re: Alles van upc valt weg

Ongelezen bericht door Grassie »

Ja Graag wil ik wel hier wat kwijt over UPC

UPC knijpt P2P verbinding, onder mom van fair use policy.

dit betekent , dat ze met druk verkeer (zeker 14 uur van de dag) , de P2P verbindingen kunnen knijpen. Echter het knijpen houd wel in tot 95% van je up en download verkeer, houdt dit in dat ik ook maar 95% van mn rekening ga betalen?

In eerste instantie denk je, er is hier iets niet goed, nieuwe router aangeschaft, kabels vervangen, monteurs laten komen.
En dan niet te vergeten , je uren telefoonkosten.

Mederwerkers van de servicedesk "weten"niets van knijpen van p2p verkeer. Maar de Klachtenlijn wel, die geeft het zelfs fors toe

Er staan forums vol op internet, iedereen klaagt. En loopt Weg.
Maar hier moet wat aan gedaan worden

Maar upc heeft hier in de omgeving alleenrecht voor kabel.
Het wordt eens tijd dat upc hier mee ophoud, immers wel snellere verbindingen blijven verkopen.

Grof schandalig deze praktijken. Het wordt tijd dat hier eens wat aan gedaan wordt.

De brief naar upc gaat dit weekend weg, ik zeg niet op !
Stuur allemaal een brief naar upc en stel ze in gebreke.
En eis geld terug voor de gemaakte kosten.

Kom in actie allemaal, want deze praktijken moeten stoppen !!

Gesloten