LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] borg modem bij sonera quicknet ??

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
oandbelow

borg modem bij sonera quicknet ??

Ongelezen bericht door oandbelow »

hoi allemaal

we hadden hier in hoogvliet sinds september 2000 kabel internet van ``sonera quicknet``en zijn daarna (gedwongen)ovegegaan naar chello.
We hebben toen naar mijn weten fl 373 betaald alszijnde borg en aansluitkosten , waarvan fl 300,- borg voor het com21 modem .
Nu , na een jaar tobben met dat kl**te chello zijn we overgestapt op 8mbit demon :lol: :lol: en ik kan wel zeggen :is echt aan te bevelen !!!
Chello dus opgezegd , en dan begint de ellende....ze vertikken het gewoon om die fl 300.- terug te betalen , is volgens UPC huur geweest of hoge aansluitkosten..(!?!?!?).
De enige bewijslast die ik op kan voeren is en giro afschrift met het bedrag van fl373,99 en op het web is ook niks meer te vinden over de overgang van sonera naar chello .Wie heeft eenzelfde ervaring met UPC/SONERA ??
Bellen met UPC heeft geen zin , of ze zijn te lomp dat ze voor zich uitstaren of ze snappen er geen ruk van , dat heb ik dus maar opgegeven . :twisted: :twisted:

groet oandbelow :evil: :evil:

Gast

Re: borg modem bij sonera quicknet ??

Ongelezen bericht door Gast »

Het bedrag dat je hier noemt voor borg is belachelijk.

Borg is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren € 45.-- (voorheen fl 100.--)

En dat je het niet aan kan tonen hoevel je aan borg betaald hebt zegt alweer genoeg.
Papieren bewaren!!!

Gast

Re: borg modem bij sonera quicknet ??

Ongelezen bericht door Gast »

Ik kan ook niet aantonen hoeveel ik aan borg heb betaald omdat UPC in het begin(3 jaar geleden) nooit facturen heeft gestuurd. Wel hebben ze na maanden ineens bijna NLG600 geincasseerd. Hoe dat bedrag is opgebouwd weet niemand!!!! Echt upc!

oandbelow

Re: borg modem bij sonera quicknet ??

Ongelezen bericht door oandbelow »

ja begrijp ik ook wel sukkel alleen om iets te kunnen bewaren moet je het wel eerst gekregen hebben .......en het enige wat ik heb gekregen (is niet zo moeilijk ; staat bovenaan) is een giro afschrift .
Pffffff van sommige mensen (?!?!?!?)word ik wel een beetje (............)
moe ..... :wink: :wink:

groet oandbelow :evil: :evil: :evil:

Gast

Re: borg modem bij sonera quicknet ??

Ongelezen bericht door Gast »

Overigens heb ik wel 1000 keer om een specificatie van de 600 NLG gevraagd.

JohanC

Re: borg modem bij sonera quicknet ??

Ongelezen bericht door JohanC »

UPC heeft de gehele adminstratie van Sonera overgenomen. Uit deze administratie blijkt dat het bovengenoemde bedrag inderdaad bestaat uit installatiekosten en e.v.t. huur niet uit borg.
U zou de de eerste gebruiker zijn van sonera die borg heeft betaald.

Gast

Re: borg modem bij sonera quicknet ??

Ongelezen bericht door Gast »

Indien er geen borg is betaald kan het zo zijn dat de 299 indertijd is betaald voor o.a. de aanschaf van het modem?

oandbelow

Re: borg modem bij sonera quicknet ??

Ongelezen bericht door oandbelow »

beste Johan C. Hoe kom je aan die wijsheid? Volgens de bijgeleverde folder is ,ik citeer: in het abbonnement zijn de kosten van de service provider en de huurkosten voor het kabelmodem al inbegrepen.
Om het modem toen te kunnen kopen moest je 1100 gulden ophoesten. Was blijkbaar geen goede optie vandaar de borg voor het gehuurde modem.
Als je jouw bewering zwart op wit kunt aantonen wil ik dat graag van je hebben.
p.s. dit e-mail adres van mij bestaat echt.
groet, oandbelow

oandbelow

Re: borg modem bij sonera quicknet ??

Ongelezen bericht door oandbelow »

sorry typfout mijn e-mailadres is: [email protected]

JohanC

Re: borg modem bij sonera quicknet ??

Ongelezen bericht door JohanC »

Uit de adminstratie van sonera is gebleken dat geen klant van sonera borg heeft betaald. in je eigen citaat staat ook nergens de modem borg vermeld. wel de huurkosten dit is wat anders als borg.

Bhatan

Re: borg modem bij sonera quicknet ??

Ongelezen bericht door Bhatan »

GEEN enkele Sonera, BArt klant heeft borg betaald.....

Gesloten