LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HELP! UPC FACTUREN Vervangingswaarde Set Top Box!!!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Wanhoop

HELP! UPC FACTUREN Vervangingswaarde Set Top Box!!!!

Ongelezen bericht door Wanhoop »

echt. dit is NIET te geloven.. Al enige tijd heb ik UPC digital en laatst hebben we Motorola Set Top box gekregen ter vervanging van de Philips. De Philips Set Top Box moest je terugsturen.

Netjes gedaan. Zie ik nu op mijn factuur staan:

17/10 Vervangingswaarde Set Top Computer Philips 371.43 !!!!

Het probleem is dat ik em niet aangetekend verstuurd heb waardoor ik geen bewijs in handen heb dat hij daadwerkelijk verstuurd is. Jammer genoeg kan op dit moment niemand bij UPC mij uitsluitsel geven of hij nu wel of niet binnen is.

ow. daarnaast heb ik mijn Cinenova opgezegd en.. ja hoor. wat zie ikAbonnement Cinenova 8,40..

Ik heb nu precies een JAAR lang problemen met die klotefacturen. ben al een paar keer, onterecht, afgesloten..

maargoed, mijn vraag is, hebben meer mensen die hun Philips Box hebben opgestuurd hetzelfde????????

grtz.
Bas

#_#
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 okt 2003 14:08

Re: HELP! UPC FACTUREN Vervangingswaarde Set Top Box!!!!

Ongelezen bericht door #_# »

Het is gewoon een grote oplichtersbende. Natuurlijk komt de post wel aan en waarschijnlijk ook je pakket met de STB maar vervolgens gebeurt er niets, rekenen ze je de volle mep en sturen ze een incassoburo.

mezelf

Re: HELP! UPC FACTUREN Vervangingswaarde Set Top Box!!!!

Ongelezen bericht door mezelf »

In de papieren die ik gekregen had stond duidelijk dat ik mijn STC aangetekend moest versturen, of zelf kon inleveren bij de upc shop

Als je iets aangetekend verstuurd zit er ook direct garantie op. Mocht er dan iets mis gaan met het pakket, dan is de ptt er verantwoordelijk voor

Gesloten