LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] helpdesk

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
rolie

helpdesk

Ongelezen bericht door rolie »

:evil: menige maal heb ik de helpdesk gebeld, omdat we zonder internet zaten.:oops: We wonen in Alkmaar, en krijgen dan zo'n boer uit leeuwarden aan de telefoon. :twisted: Toen ik nog met een telefoonkaart belde was die al leeg voordat ik iemand had gesproken. En als je dan hulp vraagt wordt je zomaar met een kluitje in het riet gestuurd.Wie heeft hier het zelfde over mee gemaakt??? :?:

Krueger
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 nov 2003 19:38

Re: helpdesk

Ongelezen bericht door Krueger »

Onzin, je moet ook niet met een telefoonkaart bellen.

scooter

Re: helpdesk

Ongelezen bericht door scooter »

Mijn telefoon is geblokkeerd voor 0900 nummers dus kan ik het helemaal schudden.
Zij zeggen alleen te kunnen helpen als ik € 0.10 per minuut betaald en dus het 0900 bel.

keyboard hero

Re: helpdesk

Ongelezen bericht door keyboard hero »

Kreuger heeft gelijk , welke mafkees gaat een 0900 nummer bellen met een prepaid telefoon, je betaalt dan niet alleen de kosten van 10 eurocent per minuut, maar daar komen ook de kosten van je mobiel bij, dus in dit verhaal zijn de mensen van de helpdesk niet de ezel, maar dat ben jezelf !!!!!!

Gast

Re: helpdesk

Ongelezen bericht door Gast »

welke mafkees belt uberhaupt een 0900-nummer(10 euro cent p/m) om de fouten van iemand anders op te lossen. Als iemand behoefte heeft aan antwoordnummers van UPC kan ik die wel effe plaatsen op dit forum.

keyboard hero

Re: helpdesk

Ongelezen bericht door keyboard hero »

gast, ook jij spoort niet, jij legt de schuld automatisch bij upc, terwijl het in 9 van de 10 gevallen toch aan de gebruiker ligt!!!

Dus jou uitspraken hier nemen we ook mar niet te serieus

Gast

Re: helpdesk

Ongelezen bericht door Gast »

de ervaring leert juist dat het meestal aan upc ligt. zoek de kranten artikelen er maar op na. vraag het maar aan de rechstwinkels of aan de consumentenbond of aan vrienden en familie!! ik neem jouw overigens wel serieus ook al ben ik het niet met je eens!!

Gast

Re: helpdesk

Ongelezen bericht door Gast »

de ervaring leert juist dat het meestal aan upc ligt. zoek de kranten artikelen er maar op na. vraag het maar aan de rechstwinkels of aan de consumentenbond of aan vrienden en familie!! ik neem jouw overigens wel serieus ook al ben ik het niet met je eens!!

Krueger
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 nov 2003 19:38

Re: helpdesk

Ongelezen bericht door Krueger »

Oude koeien, dat was 2 jaar terug zo ja.

Gast

Re: helpdesk

Ongelezen bericht door Gast »

die koeien zitten dan weer in de sloot!

Krueger
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 nov 2003 19:38

Re: helpdesk

Ongelezen bericht door Krueger »

Laat ze lekker zitten dan :D

scooter

Re: helpdesk

Ongelezen bericht door scooter »

Ik ga helemaal niet bellen voor 10 eurocent per minuut.

Als het bedrijf iets voor zijn klanten wil doen moet het ook per e-mail kunnen.

Krueger
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 nov 2003 19:38

Re: helpdesk

Ongelezen bericht door Krueger »

Tja, dan kan je mailen tot je een ons weegt... kan ook wel, het duurt alleen wat langer... als je mailt dat je geen email meer kan verzenden vind ik je een knap persoon.

Gast

Re: helpdesk

Ongelezen bericht door Gast »

Maar misschien mag je wel even op je werk of bij de buren een mailtje versturen naar UPC.

scooter

Re: helpdesk

Ongelezen bericht door scooter »

Waar hebben jullie het toch over??
Ik heb nooit beweerd dat ik geen e-mail kan versturen.

Ik kan wel e-mailen, maar chello wilt alleen maar helpen als ik bel!!!!

Gesloten