LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klein complimentje voor UPC/Chello

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Wouter-S
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2003 12:33

Klein complimentje voor UPC/Chello

Ongelezen bericht door Wouter-S »

Ik heb in het verleden (afgelopen 1,5 jaar) heel veel problemen met UPC gehad, vooral m.b.t. facturen.

Uiteindelijk is nu alles toch nog opgelost.
Ik heb diverse e-mails aan hun gestuurd (mijn ervaring is dat je met e-mailen meer bereikt als met bellen) en allemaal zijn ze keurig behandeld.

Dat was vroeger wel ff anders.

Verbinding is ook goed vanaf enkele weken.

Kortom: Ik ben nu een tevreden Chello gebruiker...vindt dat dit ook weleens gezegd mag worden i.p.v. als maar door te blijven zeuren over hoe Chello in de afgelopen maanden/weken heeft gefunctioneerd.

Gast

Re: Klein complimentje voor UPC/Chello

Ongelezen bericht door Gast »

Helemaal geen compliment voor UPC!!
UPC heeft blijkbaar nog niets geleerd van het verleden en schoffeert zijn klanten als zij reageren op een een onjuiste faktuur. Bij mij probeert UPC de kosten van volledige installatie te claimen terwijl zij dit niet heeft uitgevoerd.
Ik waarschuw een ieder NIET in te gaan op de fantastische aanbieding van UPC waar zij gratis basisinstallatie beloofd. Je krijgt deze niet!
Jammer alleen dat het perfekt werkende produkti hierdoor wordt geschaadt. Bij UPC werken dus ondanks de reorganisaties nog steeds een aantal DOMBO's. :evil:

Let wel ik ben niet alleen. Alleen al in mijn direkte omgeving heb ik nog een gelijke klacht aangehoord.

bongerd2

Re: Klein complimentje voor UPC/Chello

Ongelezen bericht door bongerd2 »

Nou wouter,ik ben blij voor jou dat je problemen opgelost zijn en ik hoop dat alles goed blijft gaan.maar je schrijft ook dat je per email meer bereikt dan met bellen,ik heb al 10 tallen emails naar UPC gestuurd maar tot dusver geen enkele reactie ontvangen

hopelijk gaat dit nog gebeuren

Jeroen23

Re: Klein complimentje voor UPC/Chello

Ongelezen bericht door Jeroen23 »

Leuk voor je.

Volgens mij probeer jij hier alleen de boel te verzieken.
Want interesseerd de topic starter nu dat jij problemen ZOU hebben.

Zij/Hij is er tevreden over, en zal het weinig boeien dat jij hier weer gaat zitten gillen.

bongerd2

Re: Klein complimentje voor UPC/Chello

Ongelezen bericht door bongerd2 »

Beste jeroen,ik vind het vervelend voor je en eventueel andere mensen dat je vind dat ik de boel loop te zieken,en misschien zeur ik soms ook wel door,maar deze site is bedoeld om een ieder zijn mening te laten geven over UPC,ik ben er zeker niet op uit de boel te zieken,maar mijn mening over upc mag,net als van ieder ander gehoord worden

Het staat je vrij om het te lezen of niet.

groeten van de ziekeboeg

Gesloten