LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzeggen digi-tv

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
oparolf

opzeggen digi-tv

Ongelezen bericht door oparolf »

Hallo, al meer dan 2 jaar niets dan ellende met UPC, in november 2001 een aanvraag gedaan voor Digi-Tv, kon na de check op postcode zonder probleem geplaatst worden. En ja hoor half december was het er al, alleen was het toen wel december 2002, na 4 maal een monteur over de vloer, dus 4 dagen vrij nemen hiervoor, en na nog een 1/2 jaar met alleen maar storingen de boel maar weer opgezegd,dat was begin juli van dit jaar,2003. Nu denk je ok het zal 1 maandje duren voordat Digi-Tv niet meer voorkomt op de factuur, niet dus, gewoon 4 maanden lang op de factuur vermelden dat je voor het gehele pakket Digi-Tv moet betalen, terwijl ik eind juni de brief binnen had waarin bevestigd werd dat Digi-Tv was beeindigd.Nadat ik op de factuur van november de naar mijn mening ten onrechte bedragen in mindering had gebracht was het enige resultaat dat ik gewoon en mijn internet en mijn telefoon een blokkering voor de kiezen kreeg. En geloof mij, na 37 telefoontjes en 4 brieven en diverse mailtjes ten spijt, gewoon blokkeren die handel.
Klantvriendelijkheid en/of enig begrip is voor UPC zeker geen item.
Zit nog steeds te wachten op de vergoedingen die mij zijn beloofd voor de ettelijke storingen van zowel internet, een week lang totaal geen telefoon, en van een 1/2 jaar slecht tot geen ontvangst Digi-Tv.
Lang leve UPC, dat zij nog maar een kort leven zijn beschoren.

prove

Re: opzeggen digi-tv

Ongelezen bericht door prove »

De technische goede mensen zijn er bij upc uitgegooit, wat er nu zit is een groot drama, het managment is daar zo dom en ontwetend dat je ze alles wijs kunt maken, het kwade daar heeft het goede overwonnen.
Daarom is dat bedrijf reddeloos verloren, en zal spoedig verdwijnen.

Gesloten